Fitness Seller

Verdomme!!!ik Zie Het Niet Meer Zitten!!!k*tcut!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Misschien eens tijd om je te gaan bezinnen op (cyclische) keto-dieten ? (heb je wat te doen tijdens de voorgestelde rustperiode)
 
Voel je ook dat je minder vet heb verloren dan de vorige keer? Misschien was de meting wel verkeerd gedaan?
 
5 maanden is veel te lang. Laat het even los geef je lijf tijd te herstellen.
 
Robert, heb je je lichaam in die 5 maanden wel zien veranderen?

Een paar tips die mij helpen:
- na 6 uur geen enkele vorm van kh's meer, behalve die uit kwark dan :P
- Caffeine met vit.C bij een ochtend cardio sessie van minstens 20 minuten, zonodig HIIT.
- s'Ochtends veel kh, afbouwen naar de avond toe(tot 6 uur dus)
- Veel eiwitten uit zoveel mogelijk verschillende bronnen.
- Niet teveel fruit, veel groente dat vult.
- train de HST manier, 3 x per week fullbody.
- Blijf actief, niet meer urenlang voor de tv hangen ;)
- Neem kh's los van vetten. Kh's met eiwit en eiwit met vetten.
- Stel een reeel doel, nog in 1 maand zoveel verliezen dat je er goed uit ziet op vakantie lukt niet meer, accepteer het maar...


Ik begrijp je frustratie, ik ben zelf ook endo... Maar dit jaar lijkt alles goed te gaan, ik ben droger dan ooit! Ik zie zelfs aders waarvan ik nooit had gedacht die te gaan zien. Blijf volhouden en ga desnoods door, ook wanneer iedereen weer fijn gaat bulken. Als je eenmaal bij je doel ben, kan je met trots naar je resultaat kijken.

Succes ermee.
 
Okay, dit zal je op dit moment nie echt veel helpen maar ik heb een vraagje:

Hoeveel procent laat jij je vetpercentage oplopen wanneer je in de bulk zit?

Ik bedoel, met 'extreem' bulking gevolgd door 'extreem' cutten kan er zoveel misgaan. Je moet zoveel moeite doen om zoveel spiermassa te behouden.
 
thnx iedereen..ik ga idd maar een maandje kappen met cutten..ik begin nu naar mijn mening ook flink wat massa en kracht in te leveren..ik leef nu op ca 2300kcal per dag bij een gewicht van 99 kg..daar houdt je niet eens een muis mee wakker..ik heb vdaag een afspraak gemaakt om maandag me schildklier en en cholestrol te testen..en als dat geen resultaat oplevert..dan ga ik langs de sportarts die me s van top tot teen gaat behandelen dan en me dieet s flink gaat aanpakken.

Zuivel heb ik dr al uitgegooid op n bakje kwark voor het slapen na dan....me brinta mix ik nu met water ipv magere melk.(tis wel niet te zuipen maargoed..daar gaat het me niet om...SLIKKEN:mad: ) Brood kick ik er ook uit van 2keer per dag naar 1keer per dag...zalm gaat weer tonijn worden zoals gewoonlijk

Alleen me onderhoudsniveau moet ik weer gaan uitrekenen...zal wel erges ronds de 3400 kcal liggen..me vet vrije massa is nu ongeveer 81 kg..damn!!!hij was eerst 85 kg!:mad: miss is me lichaam inderdaad in survival mode geschakeld..:(
Maar het beste is wel elke week me dieet met 200 kcal te verhogen toch? zodat me lichaam aan de energietoename gaat wennen? Met wat voor voeding kan ik dat het beste doen?brinta/havermout?
 
emjay10 zei:
Voel je ook dat je minder vet heb verloren dan de vorige keer? Misschien was de meting wel verkeerd gedaan?

Ja dat wel..de papperige look van de winter is eraf, voornamelijk vocht ook
 
Ik sluit me aan bij Dani, jullie cutten te lang, je verliest spieropbouwtijd en je valt nimeer, je bent dus dubbel gedoet.

Volgende keer lager in cals gaan en ochtendcardio doen, je verliest heus niet zo snel spiermassa en zo gaat het allemaal iets sneller gaan en moet je geen half jaar cutten (waardoor je ook weer enkele maanden wint om te gaan opbouwen)
 
Precies.. ik vind dat héél langzaam afbouwen ook niet alles wat hier veel aangeraden wordt. Je versplit opzich kostbare tijd, ik ga het nu met korte bulk/cut cycles proberem om het BF% wat in toom te houden en gewoon echt hard kan eten tijdens die korte bulk periodes.
 
M@rsel zei:
Robert, heb je je lichaam in die 5 maanden wel zien veranderen?

Een paar tips die mij helpen:
- na 6 uur geen enkele vorm van kh's meer, behalve die uit kwark dan :P
- Caffeine met vit.C bij een ochtend cardio sessie van minstens 20 minuten, zonodig HIIT.
- s'Ochtends veel kh, afbouwen naar de avond toe(tot 6 uur dus)
- Veel eiwitten uit zoveel mogelijk verschillende bronnen.
- Niet teveel fruit, veel groente dat vult.
- train de HST manier, 3 x per week fullbody.
- Blijf actief, niet meer urenlang voor de tv hangen ;)
- Neem kh's los van vetten. Kh's met eiwit en eiwit met vetten.
- Stel een reeel doel, nog in 1 maand zoveel verliezen dat je er goed uit ziet op vakantie lukt niet meer, accepteer het maar...


Ik begrijp je frustratie, ik ben zelf ook endo... Maar dit jaar lijkt alles goed te gaan, ik ben droger dan ooit! Ik zie zelfs aders waarvan ik nooit had gedacht die te gaan zien. Blijf volhouden en ga desnoods door, ook wanneer iedereen weer fijn gaat bulken. Als je eenmaal bij je doel ben, kan je met trots naar je resultaat kijken.

Succes ermee.


-ik eet na 7en geen KHs meer
-Nee caffeine neem ik s'ochtends niet meer...het reageert nauwelijks meer....ik heb in t verleden zoveel ECA stack geslikt dat ik er praktisch immuun voor ben geworden...vandaar dat ik ook maar geen epehdrine slik..ik heb deze keer in een wanhoopsdaad wel aan de clen gezeten voor 6 weken..toen verloor ik wel wat vet%
-me KH neem ik 'sochtends de helft van me dagtotaal,...de resterende 2/3 in steeds kleinere mate tot en met me avond eten voor het trainen..wat ca 30-40 gr KH is.
-fruit raak ik niet eens meer aan uit vrees voor de suikers die in de vruchten zitten. Alhoewel..groentes op komkommers, augurken, sla en tomaten na krijg ik ook nauwelijks binnen
-ik werk nu in de schoonmaak als bijbaantje..dus elke dag in de bloedhitte zwabberen..alleen 's avonds na het trainen ff achetr me pc zitten op deze goeie mooie site:D
-ik eet sochtends en s middags altijd KH's emt eiwitten , na het trainen neem ik het merendeel van me vetten dmv lijnzaadolie in me wheyshake
-Reel doel?sja..ik ben al blij dat ik op de 15% kan komen voor 2 augustus..10% zal niet meer lukken dat weet ik ook wel tenzij ik het weg laat zuigen./..nahja...misschien weet ik nog wel wat...bij ons op de gym heb je een gast die was eerst ZO vadsig!!!traint altijd tussen half 5 en 6...spuit iets in waardoor ie plaatselijk vet verbrandt...in 7 weken 6% kwijt..kheb zoon idee dat ie met meso-therapie bezig is..mahja...schijnt wel pijn te doen:D

Enige wat ik nu doe om me stofwisseling een oppepper te geven is hectoliters groene thee en hete pepers-extract slikken.caffeine pillen is weggeooid geld
 
justlooking zei:
Okay, dit zal je op dit moment nie echt veel helpen maar ik heb een vraagje:

Hoeveel procent laat jij je vetpercentage oplopen wanneer je in de bulk zit?

Ik bedoel, met 'extreem' bulking gevolgd door 'extreem' cutten kan er zoveel misgaan. Je moet zoveel moeite doen om zoveel spiermassa te behouden.


Ik zat in deze winter voordat ik begon met bulken op 14,8-15 % ik eindigde op 20%:o:o:o:o...kenmerkend iets van endo's :o:o:o..maar allejezes sterk en HUGE...mahja..wel ook wat spek rijker:(:mad: en om heel eerlijk te wezen...kheb ook iets gesnoept vorige winter:o
 
Dani zei:
5 maanden is veel te lang. Laat het even los geef je lijf tijd te herstellen.


thnx Dani, ik ga me lichaam ff 1 maand rust geven...op vakantie zal ik ook nog wel trainen in de (hardcore:D) gym van het hotel om te voorkomen dat het spek zal toenemen en op me eten letten daaro...veel vis, gevogelte..en voorzichtig aan met alocohol
 
Sorry dat ik het zeg Robbert maar ik heb totaal geen medelijden met je. Je bent gewoon heel onverstandig bezig, je eet heel ongezond je gebruikt heel veel troep en vind het dan raar dat je lichaam niet doet wat jij wil.

Mijn advies: ga is een tijdje gezond leven eet een appel en denk na over wat je met je leven wil
 
Fruit is goed (maar met mate uiteraard)

En groente is ook erg goed... staat me het verhaal bij van een arts die erachter kwam dat mensen die vasten minder afvielen dan mensen die 2 kilo groente per dag aten.... Laten we maar zeggen het "negative calorie diet".
 
Op groente kan je bijna niet over je dagelijkse kcal heen eten, het is gewoon teveel. Een maaltijd van ong. 420 kcal zou je 7 kilo komkommer voor weg moeten douwen.
 
Centaur zei:
Op groente kan je bijna niet over je dagelijkse kcal heen eten, het is gewoon teveel. Een maaltijd van ong. 420 kcal zou je 7 kilo komkommer voor weg moeten douwen.

goh hoe kom je daar zo ineens bij? :D

@roberthosper:

dude kap met die 'onzin' als stackers, clen. (als je dat niet al van plan was of al bent gestopt). En zo'n mesotherapie waar je het over hebt, helemaal niet aan denken imo!. Allemaal vechten tegen de homeostase van je lichaam. Je lichaam vecht terug en wint vaak. En als je het niet wint, verliest iedereen. (roberthosper de BB en roberthosper de mensch)

K zou gewoon gaan kappen met cutten zou ik onderhand gaan zeggen.Als ik er nu over nadenk (en enkele posts lees!) kan het eigenlijk niet anders dan slecht zijn dat je al zo lang aan het cutten bent... Met jouw postuur maak je al ****ing veel indruk. laat de beachlooks even voor wat ze zijn. Wees trots op wat je er voor over hebt gehad. Menig ander had al lang het bijltje er bij neergegooid bro! er is meer dan alleen een buitenkant!
 
vlg mij heb je zelf je lichaam immuum gemaakt voor vetverlies dmv van je dieet en de bijna tot geen variatie erin, neem een week rust en ga voor een mnd op onderhoud zitten en stel dan een plan op voor 12 weken ofzo waarbij je bijv het principe van die tom venuto (van die ad op de homepagina van dbb.com) gegarandeerd succes
 
Amxerxes zei:
Sorry dat ik het zeg Robbert maar ik heb totaal geen medelijden met je. Je bent gewoon heel onverstandig bezig, je eet heel ongezond je gebruikt heel veel troep en vind het dan raar dat je lichaam niet doet wat jij wil.

Mijn advies: ga is een tijdje gezond leven eet een appel en denk na over wat je met je leven wil


Duh! weet ik nu ook wel..kben al een jaar geleden gekapt met ephedrine...omdat t de verkeeerde kant uit dreigde te gaan. Me dieet was eerst van 2800 kcal verlaagd naar 2300...en dit was me eerste keer met clen..ok tevens me laatste omdat het nix oplevert op n kilo of 1-2 na.
 
builderB zei:
goh hoe kom je daar zo ineens bij? :D

@roberthosper:

dude kap met die 'onzin' als stackers, clen. (als je dat niet al van plan was of al bent gestopt). En zo'n mesotherapie waar je het over hebt, helemaal niet aan denken imo!. Allemaal vechten tegen de homeostase van je lichaam. Je lichaam vecht terug en wint vaak. En als je het niet wint, verliest iedereen. (roberthosper de BB en roberthosper de mensch)

K zou gewoon gaan kappen met cutten zou ik onderhand gaan zeggen.Als ik er nu over nadenk (en enkele posts lees!) kan het eigenlijk niet anders dan slecht zijn dat je al zo lang aan het cutten bent... Met jouw postuur maak je al ****ing veel indruk. laat de beachlooks even voor wat ze zijn. Wees trots op wat je er voor over hebt gehad. Menig ander had al lang het bijltje er bij neergegooid bro! er is meer dan alleen een buitenkant!


BuilderB..je heb helemaal gelijk! ik ga voorlopig een maand op onderhoud zitten en probeer het drna wel weer. Enige waar ik bang voor ben omdat ik nu op 19% zit, is dat ik dan van 20% en hoger uitkom...en tis al zo moelijk weg te werken. ja..ik weet het..ik ben een zeikerd.maar +20% vet voel je je gewoon niet lekker in je vel en zeker niet in de zomer:o
Maandag staat er een afspraak bij de doc om de schildklier te laten testen.

Dus...voorlopig elke week maar met 200 kcal verhogen? en btw..ik ga dat boek van Tom Venuto maar eens aanschaffen...dr is nog wel ruimte in me BB boekenkast:)
 
Centaur zei:
Tot slot:
Elk resultaat is een resultaat. Het resultaat wat je tot nu hebt is te weten hoe het niet werkt, je hebt niet verloren, maar hebt informatie gewonnen. Gebruik deze info voor jezelf in de toekomst, en onthoud dat het niet een spel van winnen en verliezen is.
QUOTE]

Ik heb ook geleerd van mijn cut, waarschijnlijk te veel eiwitten uit zuivel (kwark) gehaald. En ik ben sterk gevoelig voor KH.
 
Back
Naar boven