Fitness Seller

Verdomme!!!ik Zie Het Niet Meer Zitten!!!k*tcut!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_80

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2004
Berichten
14.299
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
Verdomme!!!ik Zie Het Niet Meer Zitten!!!kutcut!!!!

vandaag was wel de allerergste dag in 5 jaar training, ik kreeg net te horen dat me vetpercentage 19,9% is:eek: :eek: :eek: en dat terwijl ik al op dieet ben sinds februari met een % van 21:mad: BIJNA 5 maanden!!!!!!!!!!


Ik weet bij God niet wat ik verkeerd doe..wat ik fout doe...en wat voor gare k*tpech ik steeds heb. elke godganse dag op me dieet letten, 6-7 keer per week cardio en trainen. Kheb zelfs 4 weken Clenbuterol gehad...en DAT hielp niet eens wat??? meer dan 50 gram vet en 220 gr KH eet ik niet, In theorie had ik alles uitgerekend dat ik in 12-14 weken tijd op de 11-12 % had moeten zitten...maar de praktijk pakt toch gruwelijk anders uit!!!:mad:

Me trainer zegt ook dat ze in 28 jaar nog nooit zo'n hardnekkig geval heeft gezien en dat ze het ook niet weet??? Dr is volgens haar nog maar één verklaring...en dat is dat me schildklier misschien verrot is...en dat ik dus naar de doc moet om m te testen. Nou...morgen dus maar een afspraak maken...Heb IK dat!!!!eerst me trombose ..nu dit! Wordt dit dus levenslang cytomel slikken?:(Ik ben al sinds februari 10 kg lichter..maar ik vrees dat het nu massa is geweest :sob:

Wat denken jullie mensen? Ik zie het helemaal niet meer zitten en voel me als een dik zwijn dat tegen zn wil vet gemest wordt...:o Ik ga maar weer een nieuw cut-dieet maken (voor de 5e keer alweer) en morgen ochtend weer cardioen...me hele zomer zie ik naar de haaien gaan nu en me vakantie naar Lloret zie ik ook nu niet meer zo rooskleurig in
 
Ik heb precies hetzelfde. Snap er echt geen drol van! In april begonnen met cutten en ben nog steeds even zwaar. Ik zit op 2600 kcal per dag.. Soms denk ik ook dat er wat met me schildklier is. Vorig jaar ging de cut wel goed :(
 
vervloekte K*tgenen!!!En al die hectoliters groene thee ik elke dag naar binnen zuip doet ook nie veel goeds
 
bro doe dan je dieeet eens posten want hier kunnen we niet echt aan zien wat er fout inzit in je dieet,, ik hoop voor je dat het niet aan je schildklier licht..
 
KaLe zei:
Ik heb precies hetzelfde. Snap er echt geen drol van! In april begonnen met cutten en ben nog steeds even zwaar. Ik zit op 2600 kcal per dag.. Soms denk ik ook dat er wat met me schildklier is. Vorig jaar ging de cut wel goed :(

Kale...je heb helemaal gelijk..vorig jaar ging ik van 20 naar 16 in 8weken en van 16 naar 12 in nog eens 10 weken...nu ben ik in bijna 20 weken maar 1,1% opgeschoten..waarom doe ik het nog?zoals iedereen vdaag zei..dit is vechten tegen de bierkaai!:sob: wat nu:(?
 
k*t voor je. maar dat 14-18 % in je sig klopt niet echt neem ik aan dan?
 
lelijk man, mocht het enige troost bieden; hier gaat de cut ook niet zoals het zou moeten... maar dat gaat het eerlijk gezegd nooit echt. de cut is en blijft k*t
 
Ik hoop niet voor je dat het je schildklier is bro. Succes bij de dokter!
 
Hmm klinkt wel bekend.. Dacht dat ik de enige was waat het niet mee opschoot. Vorig jaar ging het erg hard. nu lijkt het erop dat er niks meer afgaat :(

Ik moet woensdag weer naar de dok, meer door kleine vage ontstekinkjes in me gezicht. Als ik peniciline blijf slikken gaat het goed. Ben nu 4 dagen uit die kuur .. en komt gewoon weer terug :(

Waarom nu !!! :(
 
kevinlorenzin zei:
bro doe dan je dieeet eens posten want hier kunnen we niet echt aan zien wat er fout inzit in je dieet,, ik hoop voor je dat het niet aan je schildklier licht..

Me huidige dieet


KH EW VET

maaltijd 1
50 gr brinta 37 7 2
40 gr Whey 3 36 2
200 ml magere melk 12 8 0


Maaltijd 2
100 gr bruin brood 40 9 1
100 gr zalm 0 20 7
200 ml magere melk 12 8 0


Maaltijd 3
100gram rijst/pasta 65 10 1
100gr kipfilet 0 22 3


Maaltijd 4

Avondeten wat we 40 40 10
normaal eten, maar ik
zorg ervoor dat ik slechts
het volg binnen krijg, met
voedingsmiddelen opzoeken
en afwegen

Maaltijd 5
(na training)
Whey shake met water 5 36 2
Lijnzaadolie (3 eetlepels) 0 0 30
BCAAS 2 18 1

Maaltijd 6
500 gr kwark 20 55 0

Totaal 236 270 59
 
dus 236x4=944
270x4=1080
59x9=531 +
---------------------
totaal: 2555 kcal
 
firedsoul zei:
k*t voor je. maar dat 14-18 % in je sig klopt niet echt neem ik aan dan?

nope..dat waren me oude stats voor de winter...toen het cutten nog wel redelijk ging:( :sob:
 
ik hoop maar zo dattet aan wat anders ligt dan me schildklier:( de rest van me leven aan de cytomel???
 
probeer je te verdiepen in carb cyclen.
dat werkt effectief.
 
ik vraag me nu egwoon af wat ik nu moet doen...wéér een nieuw cutdieet opstellen en morgen ochtend gaan cardioen (wat misschien geen enkele rotzin heeft als me schildklier niet werkt) of gewoon doorgaan met wat ik nu doe?
 
he RobertHosper,

bagger gek dat het zo slecht gaat met cutten. Maar k vraag me af of het verstandig is er zo over in te gaan zitten dat het je schildklier zou kunnen zijn. Vorig jaar ging het prima met cutten. Is er iets dat je anders hebt gedaan? te snel omlaag gegaan in KH en daarmee je basaal metabolisme een knauw gegeven? (lijkt me niet maar goed)
Komt het veel voor in je familie?
misschien een idee om alle melk producten eruit te knikkeren? Of wat minder lijnzaadolie?
sterkte er mee kerel!
 
me carbs cyclen..dat heb ik ook al geprobeerd...naast alle mogelijke fatburners (op T3 en cytomel na)

Jongens, de moed zakt me gewoon in me schoenen:( ...overal zie ik iedereen droog worden die tegelijkertijd met mij begonnen..sommigen zitten nu zelfs rond de 9 %...en ik weet datte bij mij niet ZO snel zal gaan, maar DIT???????????????????????? Ik had me voorgetseld een droog en hard fysiek te hebben na een half jaar zwaar dieeëten en cardioen..en dit is wat ik er voor terug krijg..nul komma niks!!!Kweet het..ik klink als een zeikerd..maar erg vrolijk kan ik hier niet om wezen:(
 
builderB zei:
he RobertHosper,

bagger gek dat het zo slecht gaat met cutten. Maar k vraag me af of het verstandig is er zo over in te gaan zitten dat het je schildklier zou kunnen zijn. Vorig jaar ging het prima met cutten. Is er iets dat je anders hebt gedaan? te snel omlaag gegaan in KH en daarmee je basaal metabolisme een knauw gegeven? (lijkt me niet maar goed)
Komt het veel voor in je familie?
misschien een idee om alle melk producten eruit te knikkeren? Of wat minder lijnzaadolie?
sterkte er mee kerel!
nee..na me bulk in januari ben ik laaaaaaangzaam begonnen af te bouwen..van eerst 100 kcal per week dr af...na 3 weken met elke week 200 verlagen. Hmm..in me familie? iedereen van me familie (die helemaal niet beweegt en voeding let zoals ik) is overgewicht..maar t ergste is gewoon om te horen: ja..met al die moeite die je doet..dan val je niets af..waarom doe je het dan nog?...sja...ik weet het niet..zelf had ik nog nooit aan een schildklierafwijking ged8
 
ik sta nog net niet op het punt om te roepen:
HEEEEEEEEEEEEEEEELP!!!Doctor PHIIIIIL!:o
 
maar heb je al eens geprobeerd je melkproducten te schrappen?
 
Back
Naar boven