MuscleMeat

Verdomme!!!ik Zie Het Niet Meer Zitten!!!k*tcut!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik heb trouwens altyd warm , heeft dit ook met mijn schildklier te maken?
 
arnoldy zei:
wat is HIIT.???

en hoe meet ik deze formule want ken dit nietGrondstofwisseling: 81(=VVM) x 24 = 1944
Statisch dynami werking: 10% van 1994 = 291,6
Sporttoeslag: 10% van 1994 = 194,4
Arbeidstoeslag (matig intensief) 30% van 1994 = 583,3 +

hoelang mag je dan eigenlijk best cutten?
ik cut al een maand en 1 keer de week of 1keer per 2 weken smokkel ik wat en laad ik mijn kh op(eet dan soms een ijsje :-) ) ok mag ni maar ja tis zomer , en kwark eet ik ook zal die dus laten en overschakelen op tonijn en kip extra

je vetvrije massa bereken je door je vet % van je totale gewicht af te trekken, stel je weegt 100..je vet % is 10%..dan is dat 100-10=90kg. wel een hele mooie situatie maargoed:D

Cutten moet je eigelijk maar 16 weken doen..maar ik werd desperate:o
als je geen endo bent...mag je best 1 x per week junken..zolang je maar niet de hele dag door junkt
 
Azrael zei:
Ik eet altijd op gevoel en dat gaat goed. Heeft bij mij altijd gewerkt.....

Dat doe ik ook, ik vind dat uitrekenen van je eten een beetje tever gaan.

@robert:

Je bent zo bezig om af te vallen maar dan ga je voor het slapen gaan nog een bak kwark eten. Dat moet je nou juist niet doen.
Je moet zeker een paar uur voor het slapengaan niks meer eten als je wilt afvallen.
 
arnoldy zei:
ik heb trouwens altyd warm , heeft dit ook met mijn schildklier te maken?

voel je je de laatste tijd moe?haaruitval?futloos?gewichtstoename?problemen om vet af te breken met extreem dieet en cardio? dan zou dat een symptoom kunnen zijn
 
kingnbajam zei:
een paar tips van mij:

- lager in je cals gaan
- KH verlagen en alleen na je training nemen
- HIIT cardio op rustgagen
- SesaThin

UD 2.0 werkt ZEER effectief, maar is pas echt zinvol als je vetpercentage 14% of lager is.

Wat is UD 2.0 ? ???
 
nope ik verlies vrij goed vet met mijn cutdieet en doe zelfs maar 2 keer cardio die ik ga opovoeren naar 4 x keer de week waarvan 2 na mijn training en 2 op nuchtere maag int weekend altyd 30min (ik neem wel steeds wheyshake met water)

heb vrij goed vet verloren door de combi van de ph's 5aplha en 4 methyl hydroxy allebei van black star labs

ook neem ik een eca stack ..., hoeveel mg asperine is eigenlijk het beste ?
 
nou zo te horen is je schildklier dan in orde..ik zou alleen voorzichtig zijn met die ECA stacks...das de reden dat de schildklier wordt aan getast..temisnte bij overmatig gebruik
 
endymion zei:
Dat doe ik ook, ik vind dat uitrekenen van je eten een beetje tever gaan.

@robert:

Je bent zo bezig om af te vallen maar dan ga je voor het slapen gaan nog een bak kwark eten. Dat moet je nou juist niet doen.
Je moet zeker een paar uur voor het slapengaan niks meer eten als je wilt afvallen.

Je moet je vet verhongeren, niet je spieren. Voor je gaat slapen mag je best wat eiwitten eten hoor
 
Thanks !! Had er nog nooit van gehoord... ;)
(Damn, je moet wat karma...)
 
M@rsel zei:
Je moet je vet verhongeren, niet je spieren. Voor je gaat slapen mag je best wat eiwitten eten hoor

die van 15 gr KH en 55 gr eiwit ga je nie dood van hoor imho
 
ik freet die ook , da zijn die uit de aldi :-) leve den aldi
 
nee nee..die van de aldi en lidl zijn nie te te vreten...ik zweer bij die van de Appie Heijn!!!:bow: 15 gr kh (NIX dus) en 55(!!!)gram eiwit en 0 gram vet:D
 
RobertHosper zei:
nee nee..die van de aldi en lidl zijn nie te te vreten...ik zweer bij die van de Appie Heijn!!!:bow: 15 gr kh (NIX dus) en 55(!!!)gram eiwit en 0 gram vet:D

Jep, me 2, lekkere bom eiwitten in die bak
 
Back
Naar boven