AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Timestamp voor het relevante stukje?
 
Even CNN says Trump could sell Mar-A-Lago to pay his legal fees. Property “valued in the hundreds of millions.” Yet the civil lawsuit valued it at $18M!? Are you paying attention yet?

:lol:
 
Eerlijk gezegd hebben we de Verenigde Staten niet te benijden. Er gebeurt zoveel voor ons dat het absurd is!
Het enige wat ik leuk vind aan dit land is een beetje mode en een paar tv-series :)
 
1712109237174.png
 
Biden krijgt op zijn beurt felle kritiek op zijn leeftijd te verduren. Na de talloze blunders en versprekingen die de 81-jarige president de laatste tijd heeft gemaakt, vragen heel wat Democraten zich af of hij nog voldoende bij de pinken is voor een tweede termijn.
'murica

Misschien eerst eens beginnen met politieke carrières in te perken. Ik pleit voor 25 jaar in het geval van de US. Teveel dinosauriërs aldaar die veel te lang macht hebben.
 

'murica

Misschien eerst eens beginnen met politieke carrières in te perken. Ik pleit voor 25 jaar in het geval van de US. Teveel dinosauriërs aldaar die veel te lang macht hebben.

Een peiling onder 800 kiezers? Dat is vast zeer representatief
 
Ik weet nog toen Trump won in 2016 dat de LA Times de enige krant was die hem, voor zover ik weet, altijd als winnaar had in hun polls.
 
Back
Naar boven