AndroidHealthClinic

Sticky Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

onze BN'rs kunnen er ook wat van ,omdat ze in een of andere soapserie spelen

denken ze te weten wat goed is voor Nederland :roflol:

dat migranten gedoe bij DWDD was helemaal een triest dieptepunt , met Hanna Verboom als

uber kutwijf met misplaatste kapsones ,die in werkelijkheid o.o asielzoekers heeft opgevangen

in haar eigen paleisje
 
onze BN'rs kunnen er ook wat van ,omdat ze in een of andere soapserie spelen

denken ze te weten wat goed is voor Nederland :roflol:

dat migranten gedoe bij DWDD was helemaal een triest dieptepunt , met Hanna Verboom op 1 als uber kutwijf met misplaatste kapsones

De acteurs die wat rechtser zijn die hoor je wel niet en begrijpelijk. Slecht voor hun carriere. zo zie je maar dat vrije meningsuiting niets voorstelt en enkel geld voor links gedachtengoed.
 
Homo huwelijk wordt echt niet afgebroken. Trump lijkt me niet iemand die ene fuck geeft over wie wie in de reet neukt, zolang het maar een good deal is.

Het klimaatbeleid is totale bagger evenals de duurzame plannen. Aangezwengeld door wetenschappers aan het subsidie infuus, verdraaid door politici die een door NGO's gehersenspoelde achterban tevreden moeten houden, en met beide handen aangegrepen door gebrekkig innovatieve 'duurzame ondernemers' die allemaal mee willen genieten van deze ALLES MOET OP gratis geld weggeef actie zo lang de voorraad strekt. Doe niet alsof je daar kaas van gegeten hebt want dat heb je niet. Anders wil ik je verwijzen naar een eerder topic van mij en kunnen we uren lullen. Laat ik je dit vertellen: als ergens de kolenmijnen op volle toeren draaien is het het grote voorbeeld 'duurzaam Duitsland' terwijl Amerika zo een beetje energie onafhankelijk is en gasverbranding op dit moment de meest daadwerkelijk duurzame oplossing. Ik mag hooopen dat hij een halt roept aan die onzin.

Obamacare /care. Als je je daar nog hard voor wilt maken dan ben je ook niet helemaal op de hoogte.

Midden-oosten, Syrië, wat denk je dan dat Obama heeft gedaan of Clinton daar zou hebben gedaan? Die hele gekke vluchtelingen stroom was uberhaupt nooit op gang gekomen onder Trump omdat hij helemaal niet wilt mengen in die 'Arabische lente'. Irak binnenvallen ook zo. IS zou nooit zijn ontstaan onder Trump en zelfs als het wel zo was dan was zou de shit al lang out of them gebommed zijn.

Amerika vrienden met Rusland. Zeg me dat het niet waar gaat zijn! Stel je voor. Daar ben ik niet zo bang voor. Putin is niet zo gek als dwdd je wilt doen geloven. Liever dat usa en rusland handje klap doen ipv panisch met hun hand boven de rode knoppen zitten.

Navo = kut.

Obama ongedaan maken? Wat willen ze doen dan? Guantanamo Bay weer open gooien?! O nee, zelfs dat parade paartje heeft hij niet klaar kunnen spelen. Maar hij is wel first black president en kan ghetto handshaken met Lill' Wayne en goed voorgeschreven speeches op lezen dus Obama HOPE 'n CHANGE.

Fuck dat, Trump 2016, suck it up & deal with it. Obama heeft zijn kans gehad. Heeft iedereen lopen droeftoeteren toen hij werd gekozen? Rellen, SJW protesten? Hij was nou ook niet bepaald 'down with Hillary' destijds. Geef Trump zijn kans. Maanden heeft liberal swereldsdeel savonds op de bank gelachen om de oranje tint en het kapsel van Trump. Die maakte toch geen kans. Die man heeft meer verstand dan de meeste en is niet op zijn plek gekomen door dumb luck of enkel de ontevreden blanke redneck. Power of persuasion, Trump is niet gek, wacht maar af.


De VS dragen voor 70 pct bij aan de uitgaven van de Navo
 
wat een leider!, een leider van daden en geen loze woorden :thumbup: (ps.en de muur is hem ook al bezig)

Trump wil miljoenen immigranten uitzetten of opsluiten


AAkdiHy.jpg
© Aangeboden door RTL NederlandDonald Trump wil zodra hij als president is aangetreden, immigranten zonder papieren het land uitzetten. Het gaat om 'twee, misschien wel drie miljoen' mensen, zei hij in een interview met het CBS-programma 60 Minutes.
"Wat we gaan doen, is de mensen die crimineel zijn of een crimineel verleden hebben, de bendeleden en de drugshandelaren, het land uitzetten of achter slot en grendel plaatsen. Ze gaan eruit. Ze zijn hier illegaal", zei de aankomende Republikeinse president. De aanpak van illegale immigranten was een van de speerpunten van zijn campagne.

Direct aan het werk
Nadat de grenzen zijn beveiligd, gaan de immigratie-autoriteiten direct aan het werk om te bepalen wat er met de aanwezige immigranten zonder papieren in de Verenigde Staten moet gebeuren.

Maar voor alles, dat is erg belangrijk, moeten eerst de grenzen van de VS worden beveiligd, zei Trump.

Op de vraag of hij daadwerkelijk een muur aan de grens met Mexico laat optrekken, ook een speerpunt uit zijn verkiezingscampagne, antwoordde Trump: yes. Mexico heeft laten weten dat het niet zal meebetalen aan de bouw van een muur. Het maakt Trump niet uit.
 
het goed nieuws blijft binnenstromen,medewerkers van CNN worden aangeklaagd !

 
en nog :)

Kellyanne Conway Warns Harry Reid to ‘Be Very Careful’ About Characterizing Trump as a Bigot

 
en nog,het stopt gewoon niet :)

BREAKING: PUTIN ISSUES INTERNATIONAL ARREST WARRANT FOR GEORGE SOROS … DEAD OR ALIVE !

 
net bekend geraakt,Soros biedt 70000 dollar voor protestacties !

George Soros ups the ante for protesters and their hourly wage skyrockets

 
whatever it takes ,right? :)


Trump Tower in New York is no-flyzone


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
5©AFP


De Amerikaanse Federale Luchtvaartautoriteit heeft vluchten over de Trump Tower in Manhattan verboden tot 20 januari, wanneer Donald Trump zijn intrek neemt in het Witte Huis.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
©AFP
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
©AFP
Ook is de toren afgezet met zware vrachtwagens.

Het tijdelijke vliegverbod ging op 9 november van start en verbiedt vluchten tot op een hoogte van 3.000 meter en binnen een straal van 3,3 kilometer. Volgens de autoriteiten is de "aanwezigheid van een vip" de reden van het verbod.

Dergelijke no-flyzones worden op vraag van de geheime dienst regelmatig ingesteld voor presidentiële bezoeken.

Met deze maatregel wordt echter een populaire regio voor helikoptertours, helikopters van de media en zelfs lijnvluchten getroffen. Vluchten die LaGuardia Airport naderen, vliegen immers vaak noordwaarts over de westkant van Manhattan of de Hudson-rivier op een hoogte van ongeveer 3.000 voet.

De maatregel kan leiden tot meer vertragingen op LaGuardia.

Ook in de omgeving van de woning van toekomstig vicepresident Mike Pence wordt het vliegverkeer beperkt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
©Photo News
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
©AFP
 
Wat hebben toch een hoop media en personen zich laten kennen.


Win Win Win Win Win Win
 
Ik ben niet into late night TV, maar na deze verkiezing weet ik wel dat ik enkel deze gast nog kan waarderen:

 
Ik ben niet into late night TV, maar na deze verkiezing weet ik wel dat ik enkel deze gast nog kan waarderen:

Nee ze janken nog steeds ze doen net als of er nu overal bommen gaan vallen.
Volgens mij weten die linkse gekkies niet wie Putin is.
Als Killary had gewonnen waren er verschrikkelijk dingen gebeurd, putin was al gelijk blij toen Trump won.
waarom ziet niemand dat je door dat Trump heeft gewonnen Amerika gered is.

ᴺᵘ ᵍᵉᵉʳᵗ ʷᶦᶫᵈᵉʳˢ
 
Denk eigenlijk dat een groter aantal stemmen ook verspreid gaat worden over Forum voor Democratie en VoorNederland. Vooral die laatste zal de PVV parten spelen gezien het imago, even afwachten hoe ze op elkaar gaan reageren.
 

Dat niveau haalt Hillary gewoon niet, naast dat het natuurlijk ook gewoon een 'crooked bitch' is.
 

Dat niveau haalt Hillary gewoon niet, naast dat het natuurlijk ook gewoon een 'crooked bitch' is.

volgens velen hier is het de goedheid zelve. Benghazi en andere crap is blijkbaar ok.
 
Back
Naar boven