Fitness Seller

Verenigde Staten (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Het grappige is dat USA doorgaans geen fuck hierom geeft. Ook Clinton niet. Of ik moet iets gemist hebben in de afgelopen 30 jaar.

Clinton ziet er wel de ernst van in:
I won’t let anyone take us backward, deny our economy the benefits of harnessing a clean energy future, or force our children to endure the catastrophe that would result from unchecked climate change.

Hillary, November 29, 2015

https://www.hillaryclinton.com/issues/climate/
 
Dank. Ik weet dat Clinton en de foundation het erover hebben. Net zoals vrouwenrechten. Maar erover praten en hier en daar wat aan symboolpolitiek doen is niet genoeg. Bovendien heeft ze diepe banden en ontvangt ze gelden van de industrie (exxon/chevron/ Saoedi-Arabië etc.) die ze zegt aan te willen pakken. Daarnaast heeft ze ondanks alle toezeggingen in haar vorige race, tot dusver het tegenover gestelde gedaan iets dat op sommige vlakken zelfs direct tegen de partijpolitiek inging.
 
Voorbeeldje zijn er legio
 
Wat gaan de Sanders aanhangers trouwens doen? Uit protest voor Trump stemmen of helemaal niet stemmen?
 
clintonnewsnetwork.jpg
 
Wat gaan de Sanders aanhangers trouwens doen? Uit protest voor Trump stemmen of helemaal niet stemmen?
Kan best voor Trump zijn, ze mogen Clinton niet en vertrouwen haar niet. Nu zijn ze pissig op Sanders nadat hij zich achter haar heeft geschaard.
 
Jammer dat een baas als Buffett zich aansluit bij Clinton, maar ja afgezien van zijn enorme berg geld is het ook behoorlijke hippie.
 
Levenslang democraat en blij met Obama. Kijk er niet van op. Bood zelfs economisch advies aan bij Obama. Niet blij met Obamacare en de schulden van Amerika. Moet hij vooral Clinton steunen :roflol:
 
2FC06A6400000578-0-image-a-26_1470262591818.jpg


:orly:
 
Vind dat jij er beter kan uitstappen. je verbruikt meer zuurstof dan ik.

Verder zeer dwaze opmerking van u.

Gelukkig toch één iemand die u geweldig vind.

IK dwaas? JIJ bent degene die meerent met de idiote notie dat klimaatverandering op globale schaal niet interessant is. En je bent daar bovenop duidelijk niet in staat sarcasme te herkennen wanneer het je in de neus tikt.


Oh ja want ik heb er bewust voor gekozen om geboren te worden? Kiezen voor een kind is wél een bewuste keuze. Maar die keuze heb jij blijkbaar al gemaakt, waardoor je nu wat hypocriet bent.

Geboren worden is geen keus. Er uit stappen wel.

Oh en nee, ik heb geen kinderen en ook jij hebt duidelijk het sarcasme niet opgemerkt. Best knap aangezien ik sprak over 'legions of Doom'. Meestal gaat er dan wel ergens een "not serious" lampje branden.


Als je nu nog steeds gelooft dat de opwarming van de aarde een hoax is..

Belachelijk inderdaad.


Obama heeft er ook niet veel aan gedaan :) Maar iedereen op zn paard omdat Trump het niet doet :)

Je lult uit je nek, en niet voor het eerst. Obama heeft wel degelijk wat stappen ondernomen. Op sommige van die stappen is hij tegengewerkt door de Republikeinen (het zal eens niet) maar een aantal zijn wel doorgeduwd. En voordat iemand mij vraagt om dit te onderbouwen, doe eerst zelf maar eens je huiswerk.
 
IK dwaas? JIJ bent degene die meerent met de idiote notie dat klimaatverandering op globale schaal niet interessant is. En je bent daar bovenop duidelijk niet in staat sarcasme te herkennen wanneer het je in de neus tikt.




Geboren worden is geen keus. Er uit stappen wel.

Oh en nee, ik heb geen kinderen en ook jij hebt duidelijk het sarcasme niet opgemerkt. Best knap aangezien ik sprak over 'legions of Doom'. Meestal gaat er dan wel ergens een "not serious" lampje branden.




Belachelijk inderdaad.




Je lult uit je nek, en niet voor het eerst. Obama heeft wel degelijk wat stappen ondernomen. Op sommige van die stappen is hij tegengewerkt door de Republikeinen (het zal eens niet) maar een aantal zijn wel doorgeduwd. En voordat iemand mij vraagt om dit te onderbouwen, doe eerst zelf maar eens je huiswerk.

Waar staat er dat ik klimaatverandering niet belangrijk vind? Dat mag jij mij dan eens zeggen. Ik zeg dat we met te veel op de aarde zijn. Of zijn we nog niet met genoeg ?

Jaja Obama de superpresident.

En btw ik doe wrs meer voor het milieu dan jij.
 
Laatst bewerkt:
Waar staat er dat ik klimaatverandering niet belangrijk vind? Dat mag jij mij dan eens zeggen. Ik zeg dat we met te veel op de aarde zijn. Of zijn we nog niet met genoeg ?

Jaja Obama de superpresident.

En btw ik doe wrs meer voor het milieu dan jij.

Man man man discussieren met jou is net zo nuttig als met je blote tengels water uit de kraan richting de zee brengen. Jij begrijpt zelf niet eens hoe je reacties in-context overkomen. Ik denk dat ik jou maar eens gewoon mentaal in mn 'ignore until sane' hoekje zet. Maar fijn voor je dat jij zo blij bent met je 'inzet' voor het milieu jochie. Ondanks het feit dat je minder dan niks weet over mij. SUPAR DETEKTIEF!
 
Man man man discussieren met jou is net zo nuttig als met je blote tengels water uit de kraan richting de zee brengen. Jij begrijpt zelf niet eens hoe je reacties in-context overkomen. Ik denk dat ik jou maar eens gewoon mentaal in mn 'ignore until sane' hoekje zet. Maar fijn voor je dat jij zo blij bent met je 'inzet' voor het milieu jochie. Ondanks het feit dat je minder dan niks weet over mij. SUPAR DETEKTIEF!

Vandaar dat ik ook zeg wrs :D


Gelukkig ben jij de enige "sane dude" hier.
 
Laatst bewerkt:
Ga allebei maar even op jullie kamer afkoelen.
 
Vandaar dat ik ook zeg wrs :D


Gelukkig ben jij de enige "sane dude" hier.

Ik ben blij dat je het ook inziet. Het erkennen van het hebben van een probleem is de eerste stap. Kudos to you and your road to recovery.


Ga allebei maar even op jullie kamer afkoelen.

En jou de mogelijkheid te geven om ons te verdrijven van de veiligheid van de kudde zodat je ons kunt verkrachten? I think not sir!
 
Ik ben blij dat je het ook inziet. Het erkennen van het hebben van een probleem is de eerste stap. Kudos to you and your road to recovery.

Ik heb er meerdere :D
 
Back
Naar boven