MuscleMeat

Verenigde Staten (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic


Team Gowdy/Bone for president!
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat ze Johnson en Stein compleet negeren in de media. Die twee snoepen samen toch 9% af van Clinton en Trump.

dqghu.jpg
 
Ik vrees dat hij dik gaat verliezen. En dat de komende weken nog heel smerig gaan worden. De afgelopen 2 verkiezingen is het steeds de president geworden waar ik geen voorkeur voor had (Al Gore/ Clinton) dus zal deze keer ook wel zo gaan :roflol:
 
Ja weet ik ook nog. En bij Barack 'Change' Obama dacht ik hetzelfde.
 
Blijft een gek systeem.
 

Wat een bitsig baasje :roflol:

#South Carolina Represent
 

Hebben jullie wel gekeken naar 18.2.42?
 
Laatst bewerkt:
Ik begin toch wel een alu hoedje te krijgen van dit hele verhaal.

Trump die de banden met Putin wilt verbeteren.
Putin die Rothschilds buiten gewerkt heeft.
Rothschilds die zo een beetje alle cash en macht in de welt hebben.
Rothschilds die alle media beziten.
De Clintons die diep in de reet van de Rothschilds zitten.

Het is lachwekkend hoe heel het westen loopt te haten op Trump en Putin omdat ze gehersenspoeld zijn door de media. Niet verder kijken dan cnn of de wereld draait door. Alle 'linkse' mensen die wel zo diep met hun hoofd in hun aars zitten dat ze serieus vinden dat Trump die wat mannenpraat verkondigd 11 jaar geleden allemaal ernstiger is dan de emails, de leugens en het hele lijken spoort rondom de Clintons.

Ik kan alleen eigenlijk niet echt geloven dat Trump daadwerkelijk onafhankelijk is en dit niet allemaal deel van het toneelspel is om het domme volk bezig te houden.

Nee ik ben niet full retard aan de dmt. Maar ik begin toch langzaam wel richting het 'inside job' illuminati kamp te trekken.

De selectieve verontwaardigheid die je nu ziet rondom Trump en Clinton, en de mainstream media die wereldwijd wel zo ontzettend eenzijdig anti Trump is. Dit begint toch wel rare vormen aan te nemen.
 
Back
Naar boven