Fitness Seller

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Ja, als het om woke corporatisme gaat.
Nee, als het om het MIC gaat.
MIC beheerst beide partijen.

Hadden mensen maar naar Eisenhower geluisterd.
 
Laatst bewerkt:
Voor wie niet weet wat ik bedoel:



+ een bitchslap omdat je dit niet weet.
 
ALS we gaan dan hebben we 2 kinderen bij (6 & 9 jaar) dus een pretpark bezoek zou ik wel moeten inlassen denk ik.
Maar misschien is het ook verstandig om even een paar jaar te wachten. Als de kids wat ouder zijn dan kunnen ze ook van de andere bezienswaardigheden genieten (verwacht ik).
Je kan ook naar Seaworld. Is ook leuk. Veel shows ook. De Disney parken zijn ook leuk voor de kinderen, veel shows.
 
Opvoedkundige tips van dr. Haidt: get the phones out of middle school!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd naar hoe dit zich gaat ontwikkelen….
Gaat een super site worden onder Musk, gaat er een groep it'ers met visie (over t algemeen mannen) op los laten en dan wordt het een betere vesie van wechat. Twitter heeft jaren niet zoveel aanmeldingen en engagement gehad.
 
En zo werkt het: Voor de verkiezingen roepen dat je de opdrachtgever voor de moord van Kashoggi voor het gerecht wilt hebben, en na de verkiezingen het tegenovergestelden doen. Maar wat is oranje man toch erg he...

 
En zo werkt het: Voor de verkiezingen roepen dat je de opdrachtgever voor de moord van Kashoggi voor het gerecht wilt hebben, en na de verkiezingen het tegenovergestelden doen. Maar wat is oranje man toch erg he...


Die saoedies hebben veel geld in de Amerikaanse economie zitten (ik meen rond de 6-7% BNP van de USA).

Dus die Amerikaanse seniel kijkt wel uit met wat’ie doet.
 
Back
Naar boven