XXL Nutrition

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Is het de moeite waard om het te beluisteren?
De tweet hieronder zegt eigenlijk alles wel.

Vooral voor Baudet, z'n vrienden en z'n fans was dit interview een enorme openbaring en bevestiging van dingen die ze al wisten. Links en "liberals" lullen er vooral overheen omdat het verschil met de nu al seniele Biden zo groot is.

Er mag dan wel veel historische onzin in zitten, maar Poetin is tenminste nog in staat gedurende een interview van 2 uur een enigszins coherent verhaal te houden. Dat lukt Biden niet eens meer gedurende 2 minuten. Het gebeurt nu zo vaak dat het geen incidenten meer zijn.

De tweet hieronder zegt eigenlijk alles wel.

Vooral voor Baudet, z'n vrienden en z'n fans was dit interview een enorme openbaring en bevestiging van dingen die ze al wisten. Links en "liberals" lullen er vooral overheen omdat het verschil met de nu al seniele Biden zo groot is.

Er mag dan wel veel historische onzin in zitten, maar Poetin is tenminste nog in staat gedurende een interview van 2 uur een enigszins coherent verhaal te houden. Dat lukt Biden niet eens meer gedurende 2 minuten. Het gebeurt nu zo vaak dat het geen incidenten meer zijn.

Ik begrijp uberhaupt niet dat zo'n groot land, met zoveel inwoners, het allemaal maar prima lijken te vinden dat er een seniele oude zemelaar de functie bekleed van het zogenaamd machtigste land ter wereld. Of in ieder geval niet bereid zijn om daar iets tegen te willen doen, maar dat is in mijn ogen in zo'n extreme situatie als Biden met zich meebrengt, gewoon hetzelfde.

Ik begrijp uberhaupt niet dat zo'n groot land, met zoveel inwoners, het allemaal maar prima lijken te vinden dat er een seniele oude zemelaar de functie bekleed van het zogenaamd machtigste land ter wereld. Of in ieder geval niet bereid zijn om daar iets tegen te willen doen, maar dat is in mijn ogen in zo'n extreme situatie als Biden met zich meebrengt, gewoon hetzelfde.
Simpel, ze zijn allemaal zo bang gemaakt voor een Republikeinse en/of Trump overwinning en weten dat een minder Middle of the Road kandidaat geen zwevers binnen hengelt.

Bovendien is enger dan een incompetente president een uiterst competente.

Ja waarom zou je in godsnaam vooruit willen met je land :lol:

Stel je hebt een competente president als Hillary Clinton, die stort het land in oorlog alleen om te "bewijzen", dat een vrouw Commander in Chief kan zijn. Dan komen de massale vluchtelingenstroomen nog meer op gang en moet Van den Burg inkwartiering vorderen.

Een heel eind de verkeerse kant op is dan ook een optie.

Ja je krijgt ook gewoon waar je om vraagt denk ik. Of wat je verdient. Of.. zoiets.

Trevor Noah, die na z'n flauwe grapjes over Geer Wilders, horend over hoe Geert Wilders de laatste is die vrij door Nederland kan rondfietsen niet verder kwam dan: "But he said mean things", wat een walgelijk en smerig laag figuur is dat. Doe mij dan maar Elon Musk als favoriete African-American.

En Jon Stewart voor de Daily Show, ook al neigt hij lichtjes naar de DNC.

1707896883537.png

wtf

-0:00.033 – Acorn comes into frame.
0:00.000 – Acorn strikes the roof of Deputy Hernandez’s patrol vehicle.
0:00.132 – Deputy Hernandez’s right hand raises into frame.
0:00.198 – Deputy Hernandez continues to raise his right hand while he appears to begin
to fall to the ground.
0:00.561 – Deputy Hernandez begins turning to his right (towards his vehicle) as he is
falling.
0:01.1 – Deputy Hernandez yells, “Shots fired!”

Ohhh 0:11-0:13 :eek:

1707905832834.png

1707905837276.png

Back
Naar boven