MuscleMeat

Verenigde Staten (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Tja, wie niet? 🤭
 
Als West Vlaming heb ik totaal geen probleem met haar accent. 🤭
 
dat is ook een deel van de fantasie
Haha dan is het goed. Mijn zegen heb je. Tuig er wel goed af. Kans dat ze het nodig heeft én lekker vindt is groot.
Als West Vlaming heb ik totaal geen probleem met haar accent. 🤭
Gaat niet om het accent. Meiden met straattaal, scheldwoorden, half schreeuwend praten heb ik gewoon zin om te slaan. Alles om ervoor te zorgen dat ze haar smoel houdt.
 
Jij bent gewoon een maaaaaxist mothafackah! Fuck outta he-ah!
 
Sommige mensen vallen op dit soort borderliners.
Klopt, er is op dbb een heel topic over. Zijn meestal figuren die de sex geweldig vinden (is het vaak ook) en daar dan geen afstand van kunnen nemen, is geen kwestie van kunnen natuurlijk maar willen en een keus maken. Slachtoffer van onvoldoende (eigen) impulscontrole. Geen medelijden met zulke lieden.
 
Ik denk dat Trump asiel aanvraagt in Rusland als het zo ver zou komen dat hij in de gevangenis terecht zou kunnen komen. Ik denk dat hij van harte welkom is hier. Held.
1604771328507.jpg
 
Deze 2e Impeachment kan voor de Republikeinse partij als een geschenk komen. Voorheen waren ze extreem bang voor Trump, hij had de volledige macht in de partij. Dit is de manier om eindelijk van hem af te komen. Afzetten en dan is dat het einde van Trump, geen mogelijkheid meer voor een 2e termijn en daardoor ook niet meer de angst wederom de komende 4 jaar gegijzeld te worden door DiaperDon.
 
Deze 2e Impeachment kan voor de Republikeinse partij als een geschenk komen. Voorheen waren ze extreem bang voor Trump, hij had de volledige macht in de partij. Dit is de manier om eindelijk van hem af te komen. Afzetten en dan is dat het einde van Trump, geen mogelijkheid meer voor een 2e termijn en daardoor ook niet meer de angst wederom de komende 4 jaar gegijzeld te worden door DiaperDon.
Klopt, al kan je je afvragen of deze gijzeling van de Republikeinen door de Democraten zoveel beter is. De vraag is ook of ze meegaan met het niet opnieuw verkiesbaar kunnen zijn. Volgens mij is dat geen standaard gevolg. Het zal wel een veroordeling zonder straf worden, lekke symbolisch.

Als je twijfelt aan jezelf, bedenk dan dat je onmogelijk zo laag kan zijn gezonken als Jack Tapper.
 
Laatst bewerkt:
Deze 2e Impeachment kan voor de Republikeinse partij als een geschenk komen. Voorheen waren ze extreem bang voor Trump, hij had de volledige macht in de partij. Dit is de manier om eindelijk van hem af te komen. Afzetten en dan is dat het einde van Trump, geen mogelijkheid meer voor een 2e termijn en daardoor ook niet meer de angst wederom de komende 4 jaar gegijzeld te worden door DiaperDon.
Een 2e impeachment kan als een geschenk voor de Republikeinse partij komen?

Een 2e impeachment, gesteund door Republikeinse senatoren, kan eerder het einde van de Republikeinse partij betekenen.

De Republikeinse partij, die volgens jou angst heeft om weer gegijzeld te worden door Trump, is groter dan ooit door Trump. Geen enkele Republikeinse president (of R kandidaat) heeft ooit zoveel stemmen gekregen als Trump. Geen enkele president heeft ooit zoveel stemmen gekregen als Trump (behalve natuurlijk Biden).

Sterker nog, Obama kreeg 69 miljoen stemmen voor zijn 1e termijn en 65 miljoen stemmen voor zijn 2e termijn. De super populaire gladde prater verloor dus 4 miljoen stemmers bij zijn herverkiezing.

Trump kreeg 63 miljoen stemmen voor zijn 1e termijn en 74 miljoen stemmen voor zijn 2e termijn. Waar Obama 4 miljoen stemmers verloor, kreeg Trump 11 miljoen nieuwe stemmers. Een absurd grote verhoging en veel meer dan de super populaire Obama ooit heeft gekregen.
Screenshot_20210113-235628_Chrome.jpg

Ondanks wat de media dus liegt, is Trump veel populairder dan Obama ooit is geweest. De media doet alsof men hem massaal laat vallen, maar dat is slechts te politiek.

Vanuit de bevolking stijgt zelfs zijn populariteit, ondanks de 'bestorming' van de capitol. De media liegt en bedriegt, ze spelen met vuur. 74 miljoen stemmers waarvan, vanuit peilingen, meer dan 50% Trump blijft steunen en gelooft dat Biden niet de rechtmatige president is.

Als de Republikeinse partij nu Trump de mes in de rug steekt, dan zal Trump de laatste Republikeinse president zijn. Binnenkort zal een nieuwe partij ontstaan.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven