XXL Nutrition

Verenigde Staten (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nu langzaam de stekker uit de petrodollar gaat wordt de chaos compleet.
 
en 74 miljoen stemmen voor zijn 2e termijn.
Waarvan de helft ongeveer stemde op Trump vanwege Trump. Kan zo gauw niet meer vinden maar las van de week een getal van rond de 52 of 54%.
Als dat klopt, en als daarnaast uit jouw post klopt dat 50% hem blijft steunen is dat nog steeds een belachelijk aantal en zijn dat min of meer dezelfde.

Nog wat procenten:
 
Laatst bewerkt:

First they came for Alex Jones and I did not speak out— :o
 
Ik denk niet dat Biden over 8 jaar nog leeft en laat staan helder van geest is. Ik verwacht dat met de bijkomende stress van het presidentschap etc het hard zou kunnen gaan met zijn cognitieve vermogens
Dat is hij nu al niet.
 
Jij bent het al jaren niet meer. 🤭
 
ojee ,herrie in de debielentent


1610781834868.png
 
ojee ,herrie in de debielentent


Bekijk bijlage 518949
Je deugd nooit genoeg, al helemaal niet als blanke, daarom vallen de hijgerige BN'ers ook over elkaar heen bij iedere pedofiele Syriër om de buurman van racisme te beschuldigen.

Prima als je citeert, maar kies eens een taal voor je aan een bericht begint en houd dat vast.

Ach, men wil toch het liefst alle woordjes en termen uit de VS hier 1 op 1 op onvergelijkbare situaties plakken.

Nu is gebleken dat binnen de Belastingdienst en waarschijnlijk ook bij de rest van de overheid op grote schaal wordt etnisch geprofileerd gaan we dit in aanloop naar de verkiezingen nog veel meer horen. Men zal dit als hét bewijs zien van "Institutioneel Racisme".
 
Men zal dit als hét bewijs zien van "Institutioneel Racisme".
Zolang er meer mensen met een migratie achtergrond naar Nederland willen komen dan willen vertrekken zal het allemaal wel meevallen.
 
Zolang er meer mensen met een migratie achtergrond naar Nederland willen komen dan willen vertrekken zal het allemaal wel meevallen.
Dat zegt hoogstens dat het elders nog slechter is, waar ze denken dat het een luxe is als je van fraude met toeslagen beschuldigd wordt omdat het betekent dat er toeslagen zijn.

Men zal wel gek zijn om als DENK of BIJ1 dit buitenkansje te laten liggen, er zit nog een kern van waarheid in ook.

Hoewel het voor mij nog ernstiger is dat je als je eenmaal in het vizier kwam er geen mogelijkheid was om je onschuld te bewijzen op enige manier en enig moment, is dat etnisch profileren wel een goede tweede. Je bent een automatisch systeem aan het opzetten dat door de verkeerde input steeds racistischer wordt.

Het enige waar ik de humor van kan inzien is dat ministeries, overheidsdiensten in het algemeen en rechtscolleges niet worden bemenst door PVV'ers.

Ik weet het wel goed te verbergen, maar de hele zaak rondom de Toeslagenaffaire heeft me nogal aangegrepen.
 
Rare combi van sympathie en vernederen.
Het is een combinatie die mij wel aanspreekt. Bovendien zal het de enige manier zijn om zijn publiek erbij te houden.

Dat je die bestorming en de ideeën daarachter afwijst en belachelijk maakt, maar er wel oog voor blijft houden dat het ergens vandaan komt en dat mensen een reden hebben om boos en ontevreden te zijn.

Ook maakt hij een onderscheid tussen mensen die het Capitool bestormen en Trump-stemmers of Republikeinen in het algemeen.

Daarbij respecteert hij iemand die uitgezonden is geweest.

In het Democratische Shithole California een lening met een ietswat hoge rente. Het is een grove schande.
 
Dat je die bestorming en de ideeën daarachter afwijst en belachelijk maakt, maar er wel oog voor blijft houden dat het ergens vandaan komt en dat mensen een reden hebben om boos en ontevreden te zijn.
Tot welk niveau kan je dit doortrekken? Zijn IS terroristen een stapje te ver?
 
Lijkt me wel handig om te weten wat je vijanden beweegt.
Daar heb je gelijk, maar ik ken (onterecht wellicht) altijd een lichte goedkeuring toe aan de kreet “oog voor blijven houden”.
 
Tot welk niveau kan je dit doortrekken? Zijn IS terroristen een stapje te ver?
Ik bedoelde oog houden voor de zorgen onder de grote groep Trump-stemmers.

Welke oprechte zorgen van IS-terrorristen denk je aan?
 
Back
Naar boven