Fitness Seller

Verenigde Staten (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hey Apfel, ik hoor jou echt alleen maar anderen afzeiken om hun opinie. Breng je zelf nog een keer wat nuttigs in of kunnen we jou gewoon net zo goed maar helemaal negeren in deze discussie?

Het is leuk dat jij niet lijkt te begrijpen wat de consequenties zijn van globale opwarming en dus niet geeft om wie er wat aan doet, maar ik leef *ook* op deze planeet. Hoewel ik het niet zo'n ramp zou vinden als mn huis in Tiel straks beach-front property is, vind ik het wel bezwaarlijk als mijn eventuele kleinkinderen kieuwen moeten kweken om te overleven. En als dat is omdat de intellectueel uitgedaagden onder ons helaas ook degenen zijn met de grootste bek, en politici daar het meest naar luisteren, dan heb ik liever dat we nu vast een kleine 'culling of the herd' doen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Moet je geen kinderen nemen. Sowieso goed voor het milieu, de opwarming en de overbevolking.
 
Nee, tegengewicht bieden aan een
bevolkingsgroep die kweken als konijnen. :trollface:
 
Moet je geen kinderen nemen. Sowieso goed voor het milieu, de opwarming en de overbevolking.

We zijn idd met veel te veel op deze aardkloot en we blijven maar kweken.

Ah. Ik neem aan dat jullie overtuiging ook heeft geleid tot de logische conclusie dat jullie beiden er in dat geval beter nu maar gelijk uit kunnen stappen. Iets met efficientie enzo. Ik stuur wel een condoleance kaartje. PM je adres effe.


Nee, tegengewicht bieden aan een
bevolkingsgroep die kweken als konijnen. :trollface:

Jij snapt t. Plus, ik vind mezelf geweldig. Er moeten er meer van mij zijn. Ik heb MINSTENS een peloton nodig om mn eigen Legion of Doom op te zetten. Qua leeftijdsverschil mag er geen al te groot gat tussen zitten dus het logistieke probleem ligt momenteel bij het vinden van 8 concubines. Gelukkig hoor ik net dat er twee heren, plus mogelijk nageslacht, op korte termijn uit het leven stappen dus is alles wat ik doe al min of meer ecologisch verantwoord.

Logic. Its a hell of a drug.
 
Ah. Ik neem aan dat jullie overtuiging ook heeft geleid tot de logische conclusie dat jullie beiden er in dat geval beter nu maar gelijk uit kunnen stappen. Iets met efficientie enzo. Ik stuur wel een condoleance kaartje. PM je adres effe.




Jij snapt t. Plus, ik vind mezelf geweldig. Er moeten er meer van mij zijn. Ik heb MINSTENS een peloton nodig om mn eigen Legion of Doom op te zetten. Qua leeftijdsverschil mag er geen al te groot gat tussen zitten dus het logistieke probleem ligt momenteel bij het vinden van 8 concubines. Gelukkig hoor ik net dat er twee heren, plus mogelijk nageslacht, op korte termijn uit het leven stappen dus is alles wat ik doe al min of meer ecologisch verantwoord.

Logic. Its a hell of a drug.

Vind dat jij er beter kan uitstappen. je verbruikt meer zuurstof dan ik.

Verder zeer dwaze opmerking van u.

Gelukkig toch één iemand die u geweldig vind.
 
Laatst bewerkt:
Ah. Ik neem aan dat jullie overtuiging ook heeft geleid tot de logische conclusie dat jullie beiden er in dat geval beter nu maar gelijk uit kunnen stappen. Iets met efficientie enzo. Ik stuur wel een condoleance kaartje. PM je adres effe.
Oh ja want ik heb er bewust voor gekozen om geboren te worden? Kiezen voor een kind is wél een bewuste keuze. Maar die keuze heb jij blijkbaar al gemaakt, waardoor je nu wat hypocriet bent.
 
Oh ja want ik heb er bewust voor gekozen om geboren te worden? Kiezen voor een kind is wél een bewuste keuze. Maar die keuze heb jij blijkbaar al gemaakt, waardoor je nu wat hypocriet bent.

Bij sommigen ist een ongelukje :)
 
Julian Assange : we have proof that the Clinton camp is rigging the election, we will release it soon

 
Een topic over de Amerikaanse Presidentsverkiezingen die uitloopt op elkaar bashen over de opwarming van de aarde

Alleen op dbb
 
Een topic over de Amerikaanse Presidentsverkiezingen die uitloopt op elkaar bashen over de opwarming van de aarde

Alleen op dbb
Het grappige is dat USA doorgaans geen fuck hierom geeft. Ook Clinton niet. Of ik moet iets gemist hebben in de afgelopen 30 jaar.
 
Het grappige is dat USA doorgaans geen fuck hierom geeft. Ook Clinton niet. Of ik moet iets gemist hebben in de afgelopen 30 jaar.

Obama heeft er ook niet veel aan gedaan :) Maar iedereen op zn paard omdat Trump het niet doet :)
 
Moet ook door senaat heen. Zit meerderheid reps. Traditioneel minder met milieuvraagstukken.
 
Moet ook door senaat heen. Zit meerderheid reps. Traditioneel minder met milieuvraagstukken.

Ja president doet ook niet zomaar wat hij wil. Zoals op rode knoppen duwen :)
 
Het grappige is dat USA doorgaans geen fuck hierom geeft. Ook Clinton niet. Of ik moet iets gemist hebben in de afgelopen 30 jaar.
Huh? Clinton gaat alle problemen aanpakken. Trump is de duivel.
 
Back
Naar boven