AndroidHealthClinic

Verenigde Staten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zijn zonen zijn duidelijk niet van de melkboer.

jrprw2.jpg
 
Ik zou graag jullie mening willen weten wat denken jullie als je zo kijkt, morgen ga ik ook een huidplooi meting doen.

Misschien eerst effe gaan trainen ? Je doet zelf nl nog al huilie lees ik
:treuren:
 
Misschien eerst effe gaan trainen ? Je doet zelf nl nog al huilie lees ik
:treuren:
Ach wat schattig, andere post die totaaaaal niks hiermee te maken hebben, hierbij betrekken. Heb ik je mammie crooked Hillary beledigd?
Dat je allemaal andere dingen erbij komt halen?
 
Ach wat schattig, andere post die totaaaaal niks hiermee te maken hebben, hierbij betrekken. Heb ik je mammie crooked Hillary beledigd?
Dat je allemaal andere dingen erbij komt halen?

X-jes voor jou :roflol:
 
Btw een man die graag iemand wilt die een grote feminist is. Hier klopt iets niet.
Correctie; die doet alsof ze voor vrouwen opkomt. Echter nog nooit iets gepresteerd dat dit kan onderbouwen. Integendeel.
 
Btw een man die graag iemand wilt die een grote feminist is. Hier klopt iets niet.

Even lezen vriend. Heb ik ergens gezegd dat ik Hillary zou willen ?
Nogmaals X-je voor jou. Lekker heet poppetje :verneder:
 
clinton komt een stuk coherenter over maar iedereen weet dat ze een corrupte beroepspoliticus is die omringt wordt door schandalen

trump is gewoon een regelrechte idioot die niet eens zijn eigen standpunten consistent kan uitleggen.

dat eerste kwartier was echt dikke cringe van Trump met dat gezeik over China en hoe hij denkt banen naar Amerika te kunnen halen, iedereen die ook maar ooit een lesje economie gehad heeft weet dat dat verhaal een berg onzin is.

ze zijn beiden gewoon ongeschikt
 
clinton komt een stuk coherenter over maar iedereen weet dat ze een corrupte beroepspoliticus is die omringt wordt door schandalen

trump is gewoon een regelrechte idioot die niet eens zijn eigen standpunten consistent kan uitleggen.

dat eerste kwartier was echt dikke cringe van Trump met dat gezeik over China en hoe hij denkt banen naar Amerika te kunnen halen, iedereen die ook maar ooit een lesje economie gehad heeft weet dat dat verhaal een berg onzin is.

ze zijn beiden gewoon ongeschikt
Dan maar Harambe als president.
 
In feite kan je zeggen dat het geen kloot uitmaakt wie het wordt want veel zal het niet uitmaken, neem Obama als voorbeeld. Wie deel uitmaakt van de staf, de adviseurs, sponsoren en dergelijke zijn wellicht meer relevant? Met Clinton is daar al een en ander over bekend en dat laat weinig verandering zien met hoe het nu gaat.
 
clinton komt een stuk coherenter over maar iedereen weet dat ze een corrupte beroepspoliticus is die omringt wordt door schandalen

trump is gewoon een regelrechte idioot die niet eens zijn eigen standpunten consistent kan uitleggen.

dat eerste kwartier was echt dikke cringe van Trump met dat gezeik over China en hoe hij denkt banen naar Amerika te kunnen halen, iedereen die ook maar ooit een lesje economie gehad heeft weet dat dat verhaal een berg onzin is.

ze zijn beiden gewoon ongeschikt
Dit is pas cringe.
 
stereotype Trump supporter right there
 
Back
Naar boven