XXL Nutrition

Verenigde Staten (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Donald Trump’s campaign says that it’s going to sue the New York Times over a story that ran earlier in the day about two women who each alleged that Donald Trump had touched them inappropriately.
Slimme zet :o

game over, thx 4 playing
 
Hilary is gewoon verschrikkelijk dom bezig.

Tijdens het twee debat had ze eigenlijk al geen commentaar moeten geven op de tape, want dat gaf Trump enkel meer ruimte om haar en Bill aan te vallen.

Ze heeft er duidelijk geen lessen uit getrokken want nu doet ze het weer. Een beetje vreemd voor iemand die aan de leiding staat als je het mij vraagt.

Trump staat blijkbaar wel sterk in zijn schoenen als hij de NYT aanklaagt.
 
Trump staat blijkbaar wel sterk in zijn schoenen als hij de NYT aanklaagt.
Is gewoon weer met z'n spierballen aan het rollen, er komt imo helemaal geen aanklacht. Ga nu geen saaie post maken waarom ik het een domme zet vind.

Verwacht nog meer sappige verhaaltjes de komende week :)
 
Nou, bij libel zaken gaan ze niet over één nacht ijs in 'murica. Als ik mij niet vergis zou iedereen (inclusief Trump) dan verklaringen onder ede moeten afleggen.

Daarom klaagde Kissinger nooit onze vriend C. Hitchens aan.

:lol:
 
Laatst bewerkt:
"Do you know why Chelsea Clinton is so ugly? Because Janet Reno is her father."

John toch...
 
"Do you know why Chelsea Clinton is so ugly? Because Janet Reno is her father."

John toch...
Hillary and Chelsea are sitting around the table having a mother/daughter talk. "So, Chelsea," says her mother, "you've been going to college for awhile now. Have you had sex yet?" "Well," says Chelsea, "Not according to Dad."
 
Katie Hopkins is er me ook ééntje: "I'd rather be grabbed by the pussy than governed by one".

Vladimir-Putin-Clapping.gif
 
Sure... Alles wijst erop dat een recordaantal mensen vroegtijdig zal stemmen, waarom dan wachten.

Verwacht eerder een doodsteek uit het Clinton-kamp.
 
Laat ons hopen dat Hilary een doodsteek krijgt wanneer ze president wordt.

giphy.gif
 
Ik gooi me boeken van Geert Mak ook bij het oud papier
 
Iemand heeft me er altijd al op gewezen dat het een kluns is. How right he was.
 
Back
Naar boven