Fitness Seller

Verenigde Staten (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Game over
Autoritaire hond wordt president van de states.
 
Dus eh......wat kosten die nucleaire bunkers tegenwoordig?
 
dit is echt genieten man , prachtig om die huilende media te zien en te horen en al die gebrainwashte mensen die op hillarry stemden , zijn zelfs te stom om het te begrijpen :roflol:
 
DBB beste graadmeter qua polls :o

heb het al paar maanden terug voorspêld,is kwestie van volgen en alles in de gaten te houden ipv naar t nieuws te luisteren en polls te geloven
net zoals met het begin van het vluchtelingenprobleem en zijn verkrachtingen op grote getalen heb ik nu ook weer gelijk :)

kom maar op mannekes met jullie scheve kritiek en dat ik racistisch enzovoorts ben ... lachwekkend allemaal ,trek gewoon jullie verdomde ogen open en dan zie je wat er allemaal aan de hand is en dat t hoog tijd is voor verandering !
 
Nos had hooguit wat gekke mensen bij Twan Huys zitten. In de studio ging het allemaal erg aardig qua berichtgeving. Heb me vermaakt snachts met alles.
 
Heb een jaar moeten wachten, maar morgen is het eindelijk zover.


Fles champagne halen en dan heerlijk DWDD kijken. Genieten van alle huilende gutmenschen. Gvd, kan niet wachten. Masturberen is er niks bij.
:roflol: Zijn er al beelden van Trump?

Benieuwd ook naar reacties van Jesse Klaver en al die andere politici die Trump voor van alles uitmaakte. [Link niet meer beschikbaar]
 
In kannen en kruiken nu. Waarschijnlijk dat ie de 300 kiesmannen nog wel haalt ook :roflol:

Elk moment kan de speech verwacht worden nu.
 
Op 3 fronten zijn de Republikeinen nu de baas in Amerika overigens.
 
En het is officieel....
 
Ik heb toch wel even een traantje weg moeten pinken.
 
Brexit, Trump, wat is het volgende? Maurice de Hoax en vriendjes kunnen wel opdoeken.
 
Lmao wereld gaat aan gort
 
Back
Naar boven