AndroidHealthClinic

Verenigde Staten (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wie of wat is Trump??
 
ze kickt er helemaal op

Hillary Clinton just TOLD THE WHOLE WORLD OUR NUCLEAR LAUNCH SECRETS!!!

 
lmao rel ontketend

:popcorn:
 
:roflol::roflol::roflol:
I39m-really-good-with-war-I-love-war-in-a-certain-way-meme-52009.jpg


iets met vrede

Hillary is er mss zelfs nog beter in :)

zal even een paar voorbeelden aanhalen speciaal voor jouw,van Clinton

"If I'm the President, we will attack Iran."


Gary Johnson Says Hillary Clinton Will Use Nuclear Weapons If She Becomes President!


During a presidential debate Hillary Clinton mentioned a four-minute response window for launching missiles during a nuclear attack, but that information wasn't secret.


hillary-leaked-classified-nuclear-launch-times-debate.jpg

Report Advertisement
CLAIM: Hillary Clinton revealed a classified response window of "four minutes" for a U.S. president to launch nuclear weapons.
 
verkeerde persoon gequote...was bedoeld voor Jochemb ,niet voor jouw JohnyJordaan
 
Rustig JP heb je wel geslapen, neem even pauze en pak wat te drinken. Nu begint het pas, Trump heeft hoop opgewekt bij veel Amerikanen en moet ervoor alle Amerikanen zijn. Iets dat hij heeft gezegd tijdens zijn speech. Clinton is bedankt voor haar felicitaties en wat ze gedaan heeft voor het land.
 
Rustig JP heb je wel geslapen, neem even pauze en pak wat te drinken. Nu begint het pas, Trump heeft hoop gewekt bij veel Amerikanen en moet ervoor alle Amerikanen zijn. Iets dat hij heeft gezegd tijdens zijn speech. Clinton is bedankt voor haar felicitaties en wat ze gedaan heeft.

niet veel nee,een uurke of 2 ,nu naar gym ,blast some delts
 
nu Nederland en Belgie nog !!

Tom Van Grieken: "Opmars Trump is geen geïsoleerd fenomeen"


"Het Vlaams Belang is bijzonder verheugd over de verkiezing van Donald Trump als 45e president van de Verenigde Staten", zegt Vlaams Belangvoorzitter Tom Van Grieken. De opmars van Trump is geen geïsoleerd fenomeen, benadrukt hij.

Van Grieken wijst op het uitzonderlijk parcours dat Trump heeft gereden. Tegen alle voorspellingen in heeft hij eerst de nominatie van de Republikeinse partij in de wacht gesleept, om vervolgens ruimschoots de helft van de Amerikanen achter zich te krijgen. "Trump moest opboksen tegen een overmacht van opiniemakers, politieke tegenstanders en zelfs het grootste deel van het eigen, Republikeinse partij-establishment", aldus de Vlaams Belangvoorzitter.

AAk4VFI.jpg
© Belga Tom Van Grieken: "Opmars Trump is geen geïsoleerd fenomeen"
Volgens het Vlaams Belang heeft Trump een beweging op gang gebracht waar de komende jaren rekening zal mee moeten worden gehouden. "Trump heeft eigenhandig thema's op de politieke agenda gezet die niet meer weg te branden zijn, zoals het verzet tegen globalisme, open grenzen en eindeloze oorlogen waar niemand beter van wordt. Hij gaf een stem aan de miljoenen Amerikanen die niet meer vertegenwoordigd worden door het politieke establishment", meent Van Grieken. "Trump is erin geslaagd grote massa's op de been te brengen. Hij heeft het contact teruggewonnen met het volk", vulde Europarlementslid Gerolf Annemans op Radio 1 aan.

De opmars van Trump is geen geïsoleerd fenomeen, stelt Tom Van Grieken. "Ook in Europa willen steeds meer kiezers (echte) verandering, hun lot in eigen handen nemen en opnieuw baas worden in hun eigen land. In juni was er het Brexit-referendum. Binnen een drietal weken is Oostenrijk aan de beurt, daarna volgen Nederland en Frankrijk. In Vlaanderen is het Vlaams Belang de vertegenwoordiger van die beweging".
 
Wat een heerlijkd dag. Dolenthousiast opende ik mijn facebook en scrolde over mijn timeline.

SJW tranen. Ongeloof. Hoe kan het toch?

FUCKING.

LEGENDARISCH.

Echt die mensjes die al maanden lopen te spotten met alles Trump gerelateerd. Met kromme tenen heb ik het gelezen. Dat zelfde klootjesvolk wat de eeuwige moraalridder uit loopt te hangen. Allemaal in tranen.

Een mooie dag.
 
Wat een heerlijkd dag. Dolenthousiast opende ik mijn facebook en scrolde over mijn timeline.

SJW tranen. Ongeloof. Hoe kan het toch?

FUCKING.

LEGENDARISCH.

Echt die mensjes die al maanden lopen te spotten met alles Trump gerelateerd. Met kromme tenen heb ik het gelezen. Dat zelfde klootjesvolk wat de eeuwige moraalridder uit loopt te hangen. Allemaal in tranen.

Een mooie dag.
Heb je al zo'n neukpop van Trump met dat pijp mondje van hem?
Kun je daarin al deze blijdschap loslaten :D

47856527.cached.jpg
 
Ik weet het even niet meer :treuren:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Back
Naar boven