XXL Nutrition

Verenigde Staten (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Heb jij 10 minuten zuurstof tekort gehad bij je geboorte?

Hillary 30 minuten.

Wat maakt Hillary dan toch o zo goed volgens u? Benghazi? Liegen over beschoten worden op een vliegveld ergens in de Balkan? En als ze er over aangesproken wordt....Ik weet het niet meer zo goed.....En nog een hele resem andere en zwaardere feiten.
 
Hillary 30 minuten.

Wat maakt Hillary dan toch o zo goed volgens u? Benghazi? Liegen over beschoten worden op een vliegveld ergens in de Balkan? En als ze er over aangesproken wordt....Ik weet het niet meer zo goed.....En nog een hele resem andere en zwaardere feiten.
je bent een pedofiel.Het is waar want ik zeg het. we gaan amerika groot maken, ik, de trump, regel dat. Ik ben baas, ik weet wat jullie willen.
 
Jean zit al sinds gisternacht doorgesnoven achter zijn toetsenbord blikken aldi bier weg te tikken en conspiracy videos te kijken. Niet gek dat je dan spelfouten gaat maken
 
je bent een pedofiel.Het is waar want ik zeg het. we gaan amerika groot maken, ik, de trump, regel dat. Ik ben baas, ik weet wat jullie willen.

Ik zeg nergens dat Trump goed is,maar ik snap al die Hillary lovers niet.
 
nee,wel paar minuten nu na het lezen van jouw idiote opmerking en zin om jouw op je domme bakkes te meppen

Op dit forum wordt op niemand z'n bakkes gemept of anders kom je maar eerst eens even langs mij, dan zal ik je eens een nieuwe opvoeding geven.
 
Op dit forum wordt op niemand z'n bakkes gemept of anders kom je maar eerst eens even langs mij, dan zal ik je eens een nieuwe opvoeding geven.

Iemand pedofiel noemen is anders ook niet ok maar bon :)
 
Op dit forum wordt op niemand z'n bakkes gemept of anders kom je maar eerst eens even langs mij, dan zal ik je eens een nieuwe opvoeding geven.

for real ?

dus dat ventje mag me zomaar beledigen of wat bedoel je?
 
for real ?

dus dat ventje mag me zomaar beledigen of wat bedoel je?

Dat zeg ik toch niet ? Maar hij loopt je niet te bedreigen, dat is het verschil.
 
Pistolenjantje is hier op dit forum nog nooit serieus genomen, laten we dat nu ook niet doen. Vreemde ontwikkeling opeens.

Vertel anders nog eens hoe de holocaust, de moord op kennedy, oklahoma, 9/11, de boston bombings, bataclan etc etc allemaal de schuld zijn van de joden en de rothschilds.
Trump heeft ook wel oren naar die geinige conspiracy theorietjes.
 
Ik zeg nergens dat Trump goed is,maar ik snap al die Hillary lovers niet.

zo heel moeilijk is dat toch niet te snappen. Je vind Trump niet goed en er is maar 1 andere optie dus moet je die wel kiezen.
 
wel een beetje attent blijven aub,tis niet omdat je die kerel goed kent,dat je zijn gedrag niet aanspreekt en mijne wel

Huh ? Ik kan je wel vertellen dat ik 0.0 heb met Meaantje, ik heb hem nooit irl ontmoet, we zijn geen vriendjes op fb en we hebben nooit privé gechat, ik vraag me dus serieus af waar je dit haalt. Ik kwam even naar dit topic kijken en ik zie jouW iemand bedreigen, uiteraard zit ik er dan op.
Ik zou met de bezem door dit topic kunnen gaan maar dan begint Robke weer te huilen :rolleyes:
 
zo heel moeilijk is dat toch niet te snappen. Je vind Trump niet goed en er is maar 1 andere optie dus moet je die wel kiezen.

Ik moet niet kiezen :) ben geen Amerikaan :) En de andere optie vind ik nu ook niet beter.
 
Ik moet niet kiezen :) ben geen Amerikaan :) En de andere optie vind ik nu ook niet beter.

die optie is in ieder geval een hoop minder ingrijpend. Daarnaast zou Hillary niet ook de senaat achter zich hebben wat Trump nu wel heeft.
 
Back
Naar boven