MuscleMeat

Verenigde Staten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tering, hoeveel journalisten heeft de NOS wel niet overgevlogen naar Murica? Zelfs Gerri Eickhof.
 
Dat er echt onwijs vette linkse invloeden zijn op ons nieuws in NL mag toch voor niemand meer een verrassing zijn, toch? Dat dit zich vertaalt naar hoe men geindoctrineerd wordt is niet gek te noemen. Kinderen zijn daar het eerste slachtoffer van, juist omdat ze zo beinvloedbaar zijn. Kwalijke zaak is dat. Ik betrapte mezelf daar eerlijk gezegd ook wel op. Niet dat ik genoeg onderbouwing heb kunnen vinden om te stellen dat Clinton net zo erg is als Trump, maar wel dat ik zonder goede reden wel meeging in de assertie dat "de verkiezing voor Clinton een gelopen race was". Dat dit totaal onjuist is blijkt natuurlijk wel.

Vanochtend werd dit grappig genoeg ook door Hammelberg aangehaald bij BNR. Hij vroeg een vrijwilliger van de Clinton campagne "wat ze nou verkeerd hadden gedaan". Daarmee doelde hij op de stelligheid dat Clinton wel zou winnen, maar in essentie moet hij zichzelf die vraag zeker ook stellen. Hij deed namelijk, net als heel Neerlands' linkse media, net zo hard mee aan die beeldvorming.

Dat dit in de VS plaatsvindt is nog tot daar aan toe, maar hier in NL zou ons nieuws wat mij betreft toch echt wel wat meer feit-gebaseerd en neutraler mogen zijn. Ik hoef geen 'duiding'. Dat doe ik zelf wel. Geef mij maar gewoon de feiten ;)
 
Vinden jullie ook allemaal dat klimaatverandering een hoax is jongens?
 
Vinden jullie ook allemaal dat klimaatverandering een hoax is jongens?
Meh, denk dat de waarheid in het midden ligt. Niet dat ik er bijzonder veel verstand van heb, maar het klimaat verandert al duizenden jaren cyclisch.
 
Wat doet die fossiel daar bij Pauw? Jezus christus. Zegt gewoon dat als het systeem anders was Hillary gewoon gewonnen had. Het systeem was fnuikend. :roflol: Dat donkere ventje is wel grappig, ook bij powned geweest.
 
Wat doet die fossiel daar bij Pauw? Jezus christus. Zegt gewoon dat als het systeem anders was Hillary gewoon gewonnen had. Het systeem was fnuikend. :roflol: Dat donkere ventje is wel grappig, ook bij powned geweest.

Ja als het een systeem is dat je alleen op haar mocht stemmen. Of al haar stemmen dubbel telden ;) Toen obama won werd er toch niet over het systeem geklaagd.
 
Meh, denk dat de waarheid in het midden ligt. Niet dat ik er bijzonder veel verstand van heb, maar het klimaat verandert al duizenden jaren cyclisch.

Er is de afgelopen 100 jaar een verandering te zien die buiten welke cyclus dan ook ligt. Trump speelt gewoon in op de gevoelens van vergane Amerikaanse glorie.
 
Er is de afgelopen 100 jaar een verandering te zien die buiten welke cyclus dan ook ligt. Trump speelt gewoon in op de gevoelens van vergane Amerikaanse glorie.
Het is een zionistisch complot.
 
Er is de afgelopen 100 jaar een verandering te zien die buiten welke cyclus dan ook ligt. Trump speelt gewoon in op de gevoelens van vergane Amerikaanse glorie.

Das wat politiekers doen om verkiezingen te winnen,inspelen op gevoelens. Trump doet het Hillary doet het.Dus wat is het probleem?
 
Back
Naar boven