AndroidHealthClinic

Verenigde Staten (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je kan inderdaad vanalles aanhalen, en het interesseert me geen moer, want wetenschap wordt niet gedaan door jou door wat slap te lullen op een forumpje. Dus doe dat maar op je favoriete politieke platform.

Maak een studie of schrijf peer reviews en stuur ze door naar desbetreffende wetenschappelijke journals en ik zal je echt serieus nemen. Want daar is het best een uitgemaakte zaak. En de modellen worden steeds beter.

Tot slot: een meta-analyse die de oorzaak van climate science denial onderzoekt.

[Link niet meer beschikbaar]

Wetenschap wordt wel door mij gedaan dus je hoeft niet te proberen me te diskwalificeren op je denegrerend toontje. Overigens kenmerkend voor de morele superioriteit van het denken van de 'alarmist' om in jouw termen te blijven (climate deniers, alleen die term al). Je gaat hier direct full retard en begint over slap lullen en mijn favorite politieke platform. Waar heb jij het over? Ik probeer juist deze discussie los van politiek te voeren, maar hey:

"Relatively small effects were found for the other demographic
variables: age, education, income, race, and sex. People with stronger
beliefs in climate change were younger, more educated, higher
income, and more likely to be non-white and female, but these
effects were muted. Although a ‘conservative white male’ profile has
emerged of climate change sceptics in the US (ref. 9), our analysis
of polls across multiple nations suggests that the ‘conservative’ part
of that equation would seem to be more diagnostic than the ‘white
male’ part."

O nee, THE WHITE MALE! Het zal toch niet echt zo zijn dat het wederom THE WHITE MALE is wiens gedachtegoed niet in lijn ligt met dat van gekleurde meisjes? Wat heb ik aan dit onderzoek? De titel alleen al: Meta-analyses of the determinants and outcomesof belief in climate change.

Juist ja, het geloof in een wetenschap die meer nijgt naar een ideologie of religie dan wetenschap.

Dus jij zegt dat weer lekker op volle toeren naar kolen graven en verbranden de oplossing zal zijn voor de milleu problemen? Het niet nadenken over duurzaamheid gaat in ieder geval de problemen zeker niet oplossen. Ik zie ook niet hoe gas een duurzame oplossing is? Dat het op dit moment de minste belasting voor het milleu met zich meebrengt is iets anders, maar duurzaam is het niet.

Je andere punt is puur gebaseerd op als. Wat als, of die en die zou dit hebben gedaan. Een totaal loos argument dus.

Dat zeg ik helemaal niet en daarom ga ik dus ook geen discussie voeren over dit onderwerp met mensen die niet rationeel kunnen denken. Ik zeg niet dat " op volle toeren naar kolen graven en verbranden de oplossing zal zijn voor de milleu problemen". Wederom typerend voor deze discussie. "Oh jij bent het niet eens met mijn hypothese, dan wil jij direct het ultime andere uiterste". Luister, nogmaals, ik heb deze discussie meer dan voldoende gevoerd met mensen zoals jij. Lees een boek, lees een aantal artikelen, doe zelf wetenschappelijk onderzoek, haal je master (niet bro-science), verdiep je in de materie, leer rationeel denken, ben je bewust van je eigen valkuilen qua denken, meer van dat soort dingen. En dan kan je er een discussie over voeren.
 
oh ik vergeet de belangrijkste grafiek Koning Eenoog
Screen-Shot-2015-02-14-at-6.08.11-PM.png

Gozert doe lekker tof met je grafieken. Ik heb een zeer gebalanceerde mening over dit onderwerp en ben me maar al te bewust over wat we allemaal niet weten.

Kijk, en zomaar dit je weer in een internet discussie over klimaat met retards die na het zien van 3 grafieken denken geniaal te zijn.
 
Ik heb deze discussie eerder geprobeerd te voeren op DBB. No offence, maar dat is een beetje arguing on the internet. Niets te winnen, tijd te verliezen. Ik wil niet zeggen dat ik de alwetende ben, maar ik denk dat mijn kennisniveau over deze kwestie wel aan de uiterst rechtse kant van de befaamde bel curve ligt.

Ik kan hier ook vanalles aanhalen over urbanisatie en de manier waarop het meten van deze tempertatuur de afgelopen 100 jaar 'tering snel' in een bepaald perspectief moet plaatsen. Allereerst: hoe meten we, wat meten we, waarom? Etc. Dit gaat allemaal ver. En vanzelfsprekend komt daar het conspiracy theory argument om de hoek kijken. Ik heb deze discussie al te veel gevoerd. Online, tijdens feestjes, nuchter, dronken. Sorry maar het komt altijd beetje op hetzelfde neer. Laten we instemmen over dat de aarde opwarmt en dat de mens daarin een bijdrage heeft. Hoeveel van dat alles is zeeeer disputabel maar nog belangrijker: wat hadden we kunnen voorkomen, wat kunnen we nog veranderen en tegen welke kosten. En denk dan niet alleen aan geld. CO2 is niet alleen het resultaat van een chemisch proces in een kolencentrale. Het is een waste product van onze welvaart en heeft ons (en ja de mate waarop en waarin is even zo onzeker als de rest) veel goeds geleverd.

Dus circle jerk maar los met de 'linkse ideen' dan wordt het een groot feest.
Ten eerste is het belL curve, nice try tho. Ten tweede snap je the bell curve niet als je zegt dat je kennisniveau aan de rechterkant ligt. Je kunt dan of je kennisniveau weglaten en dus zeggen dat je aan de rechter kant van the bell curve zit of zeggen dat je een grote kennis hebt met betrekking tot dit onderwerp. De twee combineren is debiel.

Leuke argumenten, maar ~97% van de experts op het gebied van klimaatverandering is het er over eens dat dit zeer waarschijnlijk door de mens veroorzaakt is. Kun jij mij naar iets linken (mogelijk een oude post/rant van jou) waarin je dit onderuit haalt? Zou ook graag zien dat je de bronnen van deze website (http://climate.nasa.gov/scientific-consensus/) even onderuit haalt met onderzoek .

Gegroet, Jan de linkse circle jurk gozert.
 
Gozert doe lekker tof met je grafieken. Ik heb een zeer gebalanceerde mening over dit onderwerp en ben me maar al te bewust over wat we allemaal niet weten.

Kijk, en zomaar dit je weer in een internet discussie over klimaat met retards die na het zien van 3 grafieken denken geniaal te zijn.
:roflol::roflol::roflol:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Wetenschap wordt wel door mij gedaan dus je hoeft niet te proberen me te diskwalificeren op je denegrerend toontje. Overigens kenmerkend voor de morele superioriteit van het denken van de 'alarmist' om in jouw termen te blijven (climate deniers, alleen die term al). Je gaat hier direct full retard en begint over slap lullen en mijn favorite politieke platform. Waar heb jij het over? Ik probeer juist deze discussie los van politiek te voeren, maar hey:

"Relatively small effects were found for the other demographic
variables: age, education, income, race, and sex. People with stronger
beliefs in climate change were younger, more educated, higher
income, and more likely to be non-white and female, but these
effects were muted. Although a ‘conservative white male’ profile has
emerged of climate change sceptics in the US (ref. 9), our analysis
of polls across multiple nations suggests that the ‘conservative’ part
of that equation would seem to be more diagnostic than the ‘white
male’ part."

O nee, THE WHITE MALE! Het zal toch niet echt zo zijn dat het wederom THE WHITE MALE is wiens gedachtegoed niet in lijn ligt met dat van blanke rijke meisjes? Wat heb ik aan dit onderzoek? De titel alleen al: Meta-analyses of the determinants and outcomesof belief in climate change.

Juist ja, het geloof in een wetenschap die meer nijgt naar een ideologie of religie dan wetenschap.



Dat zeg ik helemaal niet en daarom ga ik dus ook geen discussie voeren over dit onderwerp met mensen die niet rationeel kunnen denken. Ik zeg niet dat " op volle toeren naar kolen graven en verbranden de oplossing zal zijn voor de milleu problemen". Wederom typerend voor deze discussie. "Oh jij bent het niet eens met mijn hypothese, dan wil jij direct het ultime andere uiterste". Luister, nogmaals, ik heb deze discussie meer dan voldoende gevoerd met mensen zoals jij. Lees een boek, lees een aantal artikelen, doe zelf wetenschappelijk onderzoek, haal je master (niet bro-science), verdiep je in de materie, leer rationeel denken, ben je bewust van je eigen valkuilen qua denken, meer van dat soort dingen. En dan kan je er een discussie over voeren.
Dude... zie je nou echt niet de ironie van wat je net typt? Hij post 3 grafieken met feiten en hij kan niet rationeel denken, wtf? Daarna rant je weer door over off topic geneuzel wie er nou slimmer is. Blijkbaar wil je héél graag een discussie voeren, maar niet over de inhoud.
Gozert doe lekker tof met je grafieken. Ik heb een zeer gebalanceerde mening over dit onderwerp en ben me maar al te bewust over wat we allemaal niet weten.

Kijk, en zomaar dit je weer in een internet discussie over klimaat met retards die na het zien van 3 grafieken denken geniaal te zijn.
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
 
Wetenschap wordt wel door mij gedaan dus je hoeft niet te proberen me te diskwalificeren op je denegrerend toontje.

Dat zeg ik helemaal niet en daarom ga ik dus ook geen discussie voeren over dit onderwerp met mensen die niet rationeel kunnen denken. Ik zeg niet dat " op volle toeren naar kolen graven en verbranden de oplossing zal zijn voor de milleu problemen". Wederom typerend voor deze discussie. "Oh jij bent het niet eens met mijn hypothese, dan wil jij direct het ultime andere uiterste". Luister, nogmaals, ik heb deze discussie meer dan voldoende gevoerd met mensen zoals jij. Lees een boek, lees een aantal artikelen, doe zelf wetenschappelijk onderzoek, haal je master (niet bro-science), verdiep je in de materie, leer rationeel denken, ben je bewust van je eigen valkuilen qua denken, meer van dat soort dingen. En dan kan je er een discussie over voeren.

:rolleyes::rolleyes: Jij bent de enige die andere mag diskwalificeren op een denigrerend toontje? Wie ben jij om te oordelen over mijn kennis over milleu/duurzaamheid? Ik zie in ieder geval in je laatste posts meer moddergooien dan dat je inhoudelijk reageert.

Wat ik opmaak uit deze discussie is dat jij pro Trump bent. Trump wil in ieder geval weer lekker naar kolen graven.
 
Volgens mij hebben veel mensen het idee dat Trump in een torentje komt te zitten en alles kan doen wat ie maar wil... (althans m'n facebook tijdlijn geeft die indruk)

Met zn hand boven de rode knop.
 
ik kan er vanalles over zeggen!!!
-zegt vervolgens niks

ik ga geen discussie voeren
-voert een discussie

ik heb een gebalanceerde mening!!!!
-heeft een retarded mening
 
maakt statements totaal in strijd met de wetenschappelijke consensus en onderbouwt niks
-zegt tegen anderen 'GA ONDERZOEK DOEN DAN' LEES JE IN!!!

:roflol: wist niet dat rob g zon mongool was
 
Als Trump constant voor topics als deze kan zorgen, ben ik eigenlijk toch fan.
Jij bent stiekem fan van allerlei zaken die een hele hoop mensen afkeuren
 
  • Like
Waarderingen: mat
Even tussendoor hè

Stel nou dat Trump een muur bouwt. Of in ieder geval een manier bedenkt waardoor het onmogelijk is om zonder Amerikaanse toestemming de grens over te steken. Zou dat niet betekenen dat de drugskartellen op kunnen doeken in Mexico? De smokkel over de grens levert miljarden en miljarden op, met de gewelddadige criminaliteit die erbij komt. Heeft Mexico dus eigenlijk ook niet veel baat bij een systeem waarbij alleen legaal de grens gepasseerd mag worden?

Srs gedachte
 
Ten eerste is het belL curve, nice try tho. Ten tweede snap je the bell curve niet als je zegt dat je kennisniveau aan de rechterkant ligt. Je kunt dan of je kennisniveau weglaten en dus zeggen dat je aan de rechter kant van the bell curve zit of zeggen dat je een grote kennis hebt met betrekking tot dit onderwerp. De twee combineren is debiel.

Leuke argumenten, maar ~97% van de experts op het gebied van klimaatverandering is het er over eens dat dit zeer waarschijnlijk door de mens veroorzaakt is. Kun jij mij naar iets linken (mogelijk een oude post/rant van jou) waarin je dit onderuit haalt? Zou ook graag zien dat je de bronnen van deze website (http://climate.nasa.gov/scientific-consensus/) even onderuit haalt met onderzoek .

Gegroet, Jan de linkse circle jurk gozert.

Mijn god je haalt me onderuit met een SPELFOUT en een PLEONASME. Vervolgens kom je met het aloude 97% argument, wat al lang en breed onderuit gehaald is.

97% van welke wetenschappers? Klimaatwetenschappers? Natuurkundige? Etc. etc. Dit argument is niet valide. Verder zegt het niets over de MATE VAN HET EFFECT en dat is waar ik het over heb.

3 grafieken posten, fucking hell wat een kennis en kunde. Ik kan hier ook met de hockeystick flater op de proppen komen.

En ik zei al eerder, voordat jullie kwamen met je kul argumentatie "Laten we instemmen over dat de aarde opwarmt en dat de mens daarin een bijdrage heeft."

Lastig dat lezen.
 
De aarde warmt op. Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Diersoorten, inclusief de mens, sterven uit. Who cares? Zo erg is dat niet. Er zijn zoveel planeten om ons heen zonder leven. Een reden waarom mensen zich zorgen maken om het klimaat is egoïsme. En de andere reden waarom mensen zich geen zorgen maken om het klimaat is egoïsme.

En het mooiste is dat er geen reet gaat veranderen, want politici moeten de kar trekken en die kunnen nog niet eens vier jaar vooruit denken.
 
ik kan er vanalles over zeggen!!!
-zegt vervolgens niks

ik ga geen discussie voeren
-voert een discussie

ik heb een gebalanceerde mening!!!!
-heeft een retarded mening

maakt statements totaal in strijd met de wetenschappelijke consensus en onderbouwt niks
-zegt tegen anderen 'GA ONDERZOEK DOEN DAN' LEES JE IN!!!

:roflol: wist niet dat rob g zon mongool was

Oh lord. We gaan loos. De klimaatdiscussie, hij zit diep. Sorry dat ik een cartoon van jullie profeet getekend heb jongens. Snel, ga het ook in andere topics vertellen zodat je je vriendjes kan verzamelen zoals EigenWereld
 
Ik ben trouwens heel milieubewust bezig, maar vooral omdat het lekker goedkoop is. Kachel altijd uit, auto verkocht, zodat ik alles op de fiets doe, koud douchen. Kost totaal geen moeite, maar wel goed voor het milieu, echter veel belangrijker: goed voor mijn spaarrekening.
 
Back
Naar boven