AndroidHealthClinic

Verenigde Staten (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

wat ik gisteren dus ook al zei,de mensen varwachtten hun messias te zien na de nederlaag maar ze liet haar supporters gewoon koelbloedig staan ,ze heeft gewoon voor niemand respect

 
wat ik gisteren dus ook al zei,de mensen varwachtten hun messias te zien na de nederlaag maar ze liet haar supporters gewoon koelbloedig staan ,ze heeft gewoon voor niemand respect


wow dit ziet er wel uit als een goeie objectieve bron! Ga zo door jean!!
 
Rellen in Portland
 
wat ik gisteren dus ook al zei,de mensen varwachtten hun messias te zien na de nederlaag maar ze liet haar supporters gewoon koelbloedig staan ,ze heeft gewoon voor niemand respect


Je kan het zo zien, maar ook zo:

http://www.hln.be/hln/nl/10496/Verk...oed-aan-deed-te-wachten-met-haar-speech.dhtml

"Aan alle vrouwen, en vooral de jonge vrouwen die in deze campagne en in mij geloofden, ik wil dat jullie weten dat niets me meer fier heeft gemaakt dan jullie voorvechter te zijn", zei Clinton, die haar emoties nauwelijks kon onderdrukken. "We hebben het glazen plafond nog altijd niet verbrijzeld, maar op een dag zullen we dat wel doen. En hopelijk sneller dan we nu denken."

Omdat Clinton beter voorbereid was dankzij die extra uurtjes, kon ze een speech afleveren die de juiste snaren raakte. Een speech, die meer mensen hebben gezien en die de ziel van meer mensen heeft geraakt.
 
ja tuurlijk,de afhankelijke media vertelt altijd alles op een positieve manier en liegt vanalles aan de mens voor, de onafhankelijke media niet zoals "infowars","rightsidebroadcasting"
Dat is nou net de hele grote fout van alles , DE MEDIA ! Media is ook de oorzaak van de rellen die er nu gaande zijn
:roflol::roflol::roflol: Blow je?
 
Ze gooit het op het glazen plafond? Ze is slimmer dan dat. Dit is wat haar vrouwelijke achterban vochtig maakt en slikt als zoete koek.
Dit, omdat er een vrouw meedoet aan de verkiezingen hoeft ze niet per se te winnen.
 
Los van hoe onafhankelijk danwel afhankelijk de media in het algemeen is, de media heeft een heel grote invloed. Facebook speelt ook een grote invloed in de manier waarop en welk nieuws je tot je krijgt. Veel gebruikers komen via facebook aan nieuws en kijken naar wat vrienden delen die meestal min of meer zelfde voorkeur hebben en je zodoende eenzijdig nieuws tot je krijgt. Nou is onafhankelijk nieuws haast een utopie omdat het lastig is voor een journalist om niet iets van zichzelf erin te leggen maar een balans tussen verschillende nieuwsbronnen voorschotelen aan het desbetreffende publiek is beter mogelijk, iets waar aantoonbaar tekort wordt geschoten. Veel kijkers haken ook gauw af als ze nieuws zien dat oninterressant voor hen is. Komt het meer aan op o.a. eigen initiatief, en hoe zal het daarmee staan?
 
benieuwd hoeveel van deze idioten er zich aan hun belofte houden,wss niemand

START PACKING: 23 CELEBRITIES WHO PROMISED TO LEAVE IF TRUMP ELECTED… ADIOS!

 
Ze gooit het op het glazen plafond? Ze is slimmer dan dat. Dit is wat haar vrouwelijke achterban vochtig maakt en slikt als zoete koek.

Mja idd, dat wel, maar vind het toch verstandig van haar dat ze wat gewacht heeft alvorens het volk toe te spreken, is de kwaliteit van haar speech wel ten goede gekomen (imo).


ja tuurlijk,de afhankelijke media vertelt altijd alles op een positieve manier en liegt vanalles aan de mens voor, de onafhankelijke media niet zoals "infowars","rightsidebroadcasting"
Dat is nou net de hele grote fout van alles , DE MEDIA ! Media is ook de oorzaak van de rellen die er nu gaande zijn

Idd, de media hebben ook voor verkeerde peilingen gezorgd, en hebben er zo wss ook voor gezorgd dat veel mensen die voor Clinton zouden stemmen zijn thuisgebleven, omdat ze het toch als een uitgemaakte zaak beschouwden dat ze ging winnen..
 
Laatst bewerkt:

De dame @ 0:58 :o
 
Yeah buddy
trump-train-gif.gif
[
 
Los van hoe onafhankelijk danwel afhankelijk de media in het algemeen is, de media heeft een heel grote invloed. Facebook speelt ook een grote invloed in de manier waarop en welk nieuws je tot je krijgt. Veel gebruikers komen via facebook aan nieuws en kijken naar wat vrienden delen die meestal min of meer zelfde voorkeur hebben en je zodoende eenzijdig nieuws tot je krijgt. Nou is onafhankelijk nieuws haast een utopie omdat het lastig is voor een journalist om niet iets van zichzelf erin te leggen maar een balans tussen verschillende nieuwsbronnen voorschotelen aan het desbetreffende publiek is beter mogelijk, iets waar aantoonbaar tekort wordt geschoten. Veel kijkers haken ook gauw af als ze nieuws zien dat oninterressant voor hen is. Komt het meer aan op o.a. eigen initiatief, en hoe zal het daarmee staan?

Inderdaad. Denk dat dat in grote mate verantwoordelijk is voor de huidige verdeeldheid.
In plaats van overal en altijd alle kennis tot iedereens beschikking waardoor we allemaal super slim, inzichtelijk, eensgezind en aardig worden zorgt het internet er nu vooral voor dat iedereen slechts hun eigen waarheden/meningen bevestigen.
Mensen gaan ook veel verder in het bevestigen van hun waanbeelden dan ik ooit voor mogelijk had gehouden. Met veel extremere retoriek ook. Vroegah had ik nog vertrouwen in gezond verstand en dat men dus altijd naar consensus en conclusies toe werkt..
Nu lees ik overal op het internet dat de aarde plat is en vertelt iedereen me dat elite links is en het volk rechts terwijl ik me nog herinner dat dat niet lang geleden andersom was.
 
Back
Naar boven