AndroidHealthClinic

Verenigde Staten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zie op fone ook geen sigs. Dus ook niet van die Kraft.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Begin me af te vragen of Trump z'n twitter net heel doordacht gebruikt de laatste dagen als afleiding.

Hij treft een schikking rond Trump University -> begint een relletje over Hamilton
Trump Foundation komt opnieuw in opspraak en hij vervolgt Hillary niet -> relletje rond vergadering met NYT

Niet om gewoon lastig te doen dit keer, zou het zelfs heel clever vinden :)
 
Het is clever zijn bekendmakingen te doen via yt en twitter in plaats van de msm.
 
Begin me af te vragen of Trump z'n twitter net heel doordacht gebruikt de laatste dagen als afleiding.

Hij treft een schikking rond Trump University -> begint een relletje over Hamilton
Trump Foundation komt opnieuw in opspraak en hij vervolgt Hillary niet -> relletje rond vergadering met NYT

Niet om gewoon lastig te doen dit keer, zou het zelfs heel clever vinden :)
Denk dat men sowieso onderschat hoe goed Trump de media kent en tot zijn voordeel gebruikt, hij weet meer van de media dan de media van hem weet.
 
Secret Service wary of Mattis having plan to kill everyone he meets at Trump Tower

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

NEW YORK — Agents with the Secret Service are reportedly stressed and uneasy about a meeting between President-elect Donald Trump and retired Marine Gen. James Mattis, since the legendary four-star commander has a plan to kill everyone he meets at Trump Tower.

Mattis, 66, was summoned to Trump’s New York City penthouse on Saturday to discuss the possibility of his being named as Defense Secretary.

As part of his pre-trip planning, sources say that Mattis wrote a five-paragraph order with detailed plans to kill everyone on his way to the building, to include TSA workers in the security screening area at his home airport, the pilots flying him to New York, all the passengers on the aircraft, the taxi driver who picked him up, multiple people who were rude to him on the subway, and staff in the lobby of Trump Tower.

When reached by reporters, Mattis declined to comment on whether he had a plan to kill anyone else.

Still, a source familiar with the meeting said that Mattis was hopeful for the future president. At the end of the hour-long meeting, Mattis believed he was high on the list for Defense Secretary, though he issued a tearful warning to Trump and his staff before he left, saying, “if you fuck with me, I’ll kill you all.”

In an apparent act of goodwill, Mattis only killed three people who looked at him the wrong way in the elevator, a new career low for a retired military officer who averages at least 12 kills per day.



Read more: http://www.duffelblog.com/2016/11/mattis-trump-secretary-of-defense/#ixzz4QoGnMvqZ


:roflol:
 
Geweldig hoe deze mongool nou al op meerdere fronten faalt. Met als toppunt zijn safe space.:roflol::roflol::roflol:

Trouwens wanneer wordt killary vervolgt? Of heeft die zijn eerste verkiezingsbelofte al verbroken? Begint wel aardig te lijken op de normale elite politicus.:roflol:
 
Of heeft die zijn eerste verkiezingsbelofte al verbroken?
Is nog geen president. Al zal dat vervolgen niet snel gebeuren. Hij zou het stevig laten onderzoeken dat is iets anders.
 
Is nog geen president. Al zal dat vervolgen niet snel gebeuren. Hij zou het stevig laten onderzoeken dat is iets anders.

"Als ik win, ga ik mijn procureur-generaal de opdracht geven een speciale aanklager aan te stellen om je te onderzoeken". Hij gaat die persoon niet aanstellen, dus verbreekt zijn belofte.
 
mijn procureur-generaal
Heeft hij die al?
Ik vind wel mooi hoe men zich nu al vermaakt met gebroken beloften. Dat deze overigens gaan komen leidt geen twijfel, in elke campagne worden zaken geroepen en eenmaal in functie lopen zaken anders en heb je met het hele volk te maken en niet alleen de achterban.
 
De NOS is nog nooit zo kritisch geweest op een politicus die nog niet in functie is.
 
"Als ik win, ga ik mijn procureur-generaal de opdracht geven een speciale aanklager aan te stellen om je te onderzoeken". Hij gaat die persoon niet aanstellen, dus verbreekt zijn belofte.

Ik krijg stilaan de indruk dat alles er beter voor stond na acht jaar met die imbeciel W. Bush. :roflol:

Dat laatste klopt natuurlijk want de gevolgen van het Bush beleid krijgen jaren later pas hun effect.

Om bovenstaande logica door te trekken kunnen we Trump sowieso weinig aanrekenen. De gevolgen van Obama beleid krijgen jaren later pas effect en dit moet worden weggepoetst door Trump.
 
Wat heeft Trump ermee te maken of Hillary vervoglt moet worden of niet?
 
Het is amper mogelijk om eruit te stappen, wellicht over 3 jaar ruimte voor nieuwe onderhandelingen.

Het vorig jaar gesloten Parijs-akkoord, waarin bijna tweehonderd landen toezeggingen doen om klimaatverandering tegen te gaan, werd tien dagen geleden van kracht. Een van de regels is dat landen na hun ratificatie zeker drie jaar aan de afspraken zijn gebonden. De regering-Obama ratificeerde afgelopen zomer.

Als Trump het echt hard wil spelen, kunnen de Verenigde Staten zich terugtrekken uit het 'moederverdrag' uit 1992. Toen werd in Rio de Janeiro de basis gelegd onder de klimaatonderhandelingen die tot het akkoord van Parijs hebben geleid. Dat Rio-verdrag heeft een opzegtermijn van slechts een jaar.
Zo'n stap komt bijna neer op een abrupt weglopen uit de Verenigde Naties, ofwel de wereldgemeenschap. Washington zal dan niet eens meer kunnen aanschuiven bij de jaarlijkse VN-klimaatgesprekken zoals die nu gaande zijn in Marokko.

Zo te horen gaat hij gelukkig zijn tweede belofte al breken:roflol:
Mooi dan toch. Is die toch minder 'gevaarlijk' als velen dachten.
 
Back
Naar boven