MuscleMeat

vergelijk mr.olympia2007 kandidaten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja idd,die moest ik hebben :thumbup: thks
 
cool gemaakt ! zo kan je eens tegoei vergelijken !
 
onder welke steen komen jullie vandaan? die shit was al de dag na de prejuging gepost............beforli gebruik eens een keer de search functie. Bijna alle links die jij post zijn al een keer eerder gepost.
 
ben jij hier mod?dacht het niet ....en die van 2007 ben ik nog niet tegengekomen.Trouwens als hij toch al gepost is ,zet dan de link hier s neer....
 
Best wel gaaf, kun je tog zien dat Cutler het echt heel moeilijk had tegen Martinez. Victor had net niet gewonnen, het is heel moeilijk iig.. ???
 
onder welke steen komen jullie vandaan? die shit was al de dag na de prejuging gepost............beforli gebruik eens een keer de search functie. Bijna alle links die jij post zijn al een keer eerder gepost.

en blijf anders uit mijn topics, er zijn mensen ide altijd graag zo'n beelden zien,ik ook trouwens,ookal zijn ze oud en reeds gepost
 
roidrage hier? :lol:
 
dexter jackson most muscular wat een bakstenen-traps :eek:
beste vergelijking site
goede post ook al is het gepasseerd sommige hebben het niet gezien:thumbs:
 
onder welke steen komen jullie vandaan? die shit was al de dag na de prejuging gepost............beforli gebruik eens een keer de search functie. Bijna alle links die jij post zijn al een keer eerder gepost.

chill out kukitje , beetje slecht gezind ? :p
 
gelukkig dat borfoli nog wat pro stuff post...
 
idd tis zo al saai genoeg :p
 
ben jij hier mod?dacht het niet ....en die van 2007 ben ik nog niet tegengekomen.Trouwens als hij toch al gepost is ,zet dan de link hier s neer....

niet zo dom doen jonge. Je hebt zelf 10x in die topics toen lopen posten hoe geil je dennis wolf vond. hier heb je link. http://forum.dutchbodybuilding.com/f42/mr-o-2007-call-out-131134/

en hij is later ook weer gepost en vorige jaar was die website ook gepost. Dus het is nu wel duidelijk ok. Moet ik op elke topic van je zo komen reageren? Gebruik eerst zoekfunctie voor dat je allemaal flimpjes en links post want in meeste gevallen zijn ze al vaker langs gekomen en het is irritant om ze steeds weer te zien opduiken.

en blijf anders uit mijn topics, er zijn mensen ide altijd graag zo'n beelden zien,ik ook trouwens,ookal zijn ze oud en reeds gepost

alsof ik altijd zo kan zien of een nieuwe topic door jou is aangemaakt. Yeah so dat er mensen zijn die die ouwe dingen nog willen zien. Dacht je nou dat nu wel iedereen het ziet? Of ben je van plan om alles nog 100x te posten zo dat echt iedereen het ziet? slechte argumenten jonge.
 
whatever "jongen" ,kruip nu maar terug in je hoekje
 
stop the fighting ! koop jullie beide css en vecht het daar op uit ! :p
 
Back
Naar boven