Ok, vandaag getraint en in de planning stond voor het eerst een whey + dextrose shake te proberen. Training klaar, ik met me whey en dextrose in de hand naar de keuken, vul een maat beker met 0,5L water en gooi 50gr dextrose erbij, dat lost goed op, 30gr whey erbij, dat lost minder goed op, klonterd nogal, goed roeren etc en ik neem een slok: man dat was niet best zeg, echt een wansmaak
Ik heb perfect whey protein banaan van perfectbody.nl, nu zou ik graag dus meningen horen over welke een betere smaak heeft, want dus trek ik gewoon niet terwijl ik echt geen moeilijke eter ofzo ben.
Reacties worden zeer op prijs gesteld, als er 1 merk duidelijk naar voren komt bestel ik vanavond nog nieuwe
Ik heb perfect whey protein banaan van perfectbody.nl, nu zou ik graag dus meningen horen over welke een betere smaak heeft, want dus trek ik gewoon niet terwijl ik echt geen moeilijke eter ofzo ben.
Reacties worden zeer op prijs gesteld, als er 1 merk duidelijk naar voren komt bestel ik vanavond nog nieuwe

dat meen je niet heb t net besteld 
Ik blijf de prijzen voor dit soort producten toch erg duur vinden. Van mij mogen ze ook wel grotere verpakkingen uitbrengen (4 of 5 kg) zodat de prijs in verhouding nog lager wordt.