MuscleMeat

Vergelijkend waren onderzoek voor beginnende whey gebruiker

Beginner

Cool Novice
Waardering
1
Ok, vandaag getraint en in de planning stond voor het eerst een whey + dextrose shake te proberen. Training klaar, ik met me whey en dextrose in de hand naar de keuken, vul een maat beker met 0,5L water en gooi 50gr dextrose erbij, dat lost goed op, 30gr whey erbij, dat lost minder goed op, klonterd nogal, goed roeren etc en ik neem een slok: man dat was niet best zeg, echt een wansmaak

Ik heb perfect whey protein banaan van perfectbody.nl, nu zou ik graag dus meningen horen over welke een betere smaak heeft, want dus trek ik gewoon niet terwijl ik echt geen moeilijke eter ofzo ben.

Reacties worden zeer op prijs gesteld, als er 1 merk duidelijk naar voren komt bestel ik vanavond nog nieuwe :)

probeer anders is gewoon met melk, de shake van Promax 80 vind ik wel lekker.

heb ook perfectwhey gehad. kneiterduur, 32euro/750gram. en idd het smaakt en mengt nergens naar! ook niet met melk. een boel schuim en klonten. Met promax80 heb ik geen ervaring. wel heb ik nu een emmer wheyprotein van muscles.nl. die mengt beter en is goed te drinken. qua smaak weet ik het niet, ik heb de smaakloze versie. hijs er wel in banaan vanille ed.

• Topic Starter Topic Starter
Met melk heb ik ook geprobeerd, ook geen succes, het ligt echt aan die zooi van perfectbody.nl, Ik denk dat ik nu gewoon een smaakloze neem, de dextrose geeft er dan wel een zoet smaakje aan.

Ik probeer denk die van muscles.nl, pot 350 gram, is nie zo duur ook en geen toegevoegde smaak, beter als die van perfectbody moet het zowiezo zijn :)

Gewoon een staafmixer ofzoiets. En whey van Perfectbody?? Er zijn zeker betere soorten verkrijgbaar voor minder e tjes.

Wat ook goed werkt is en een shakebeker of een spablauw flesje en dan schudden.

Beginner zei:
Ik heb perfect whey protein banaan van perfectbody.nl, nu zou ik graag dus meningen horen over welke een betere smaak heeft, want dus trek ik gewoon niet terwijl ik echt geen moeilijke eter ofzo ben.

:( dat meen je niet heb t net besteld :(
heb je wel roerend en al beetje voor beetje de whey toegevoegd want dat scheelt echt heel veel.

btw: ik doe t wel met melk is ook 10x lekkerder dan met water.
try both tips.

Laatst bewerkt:
Hey Johnny welke merken bedoel je bijvoorbeeld met beter voor minder euri?

Elk soort proteïnepoeder in water smaakt vreselijk.
Ik neem ze allemaal in melk tegenwoordig want in water is echt te wansmakelijk :)

Simply Protein van EAS smaakt & mixt prima. 24 gram eiwit(combi wey en eiwit), 2 gram vet :( , 2 gram koolhydraten per portie. Is wel wat aan de prijzige kant EUR 60,- voor 2.27 KG.
Ik mix zelf ook altijd met melk en niet met water anders niet te zuipen ;)

bodybuilder0102 zei:
:( dat meen je niet heb t net besteld :(
heb je wel roerend en al beetje voor beetje de whey toegevoegd want dat scheelt echt heel veel.

btw: ik doe t wel met melk is ook 10x lekkerder dan met water.
try both tips.

Ik heb het roerend toegevoegd, in een thermoskan gedaan en flink geschud, zelf de mixer is er aan te pas gekomen, bleef een rotsmaak, ook met melk, na een stuk of 8 pogingen heb ik het maar gewoon opgedronken, anders had ik voor nix zoveel whey en dextrose verspilt, koste me wel de nodige moeite het weg te krijgen :)

Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak, de een zal het lusten, de ander niet, ik blijf gewoon proberen tot ik vind wat mij het best bevalt :)

Beefcake zei:
Simply Protein van EAS smaakt & mixt prima. 24 gram eiwit(combi wey en eiwit), 2 gram vet :( , 2 gram koolhydraten per portie. Is wel wat aan de prijzige kant EUR 60,- voor 2.27 KG.
Ik mix zelf ook altijd met melk en niet met water anders niet te zuipen ;)

vind je dit duur?

ik heb de wei van de banner hierboven. 2 kilo voor € 55.
en die vind ik lekkerder met water dan met melk

goede verhale overigens ook gehhoord van Labrada, tevens niet duur

dandyman zei:
vind je dit duur?

ik heb de wei van de banner hierboven. 2 kilo voor € 55.
en die vind ik lekkerder met water dan met melk

goede verhale overigens ook gehhoord van Labrada, tevens niet duur

Goedkoop is anders toch ??? Ik blijf de prijzen voor dit soort producten toch erg duur vinden. Van mij mogen ze ook wel grotere verpakkingen uitbrengen (4 of 5 kg) zodat de prijs in verhouding nog lager wordt.

Maar als je alle shakes oplost met melk is dat dan wel zo goed voor je lever? Iemand van een supplementenwinkel zei mij dat! Dat het beter is je shakes met water te drinken. Maar of het waar is wat die man zegt weet ik niet.

waarom zou je proteine met water drinken? met melk is toch beter en heb je meer proteinen binnen.

skydirk zei:
waarom zou je proteine met water drinken? met melk is toch beter en heb je meer proteinen binnen.

Je krijgt wel meer proteine binnen maar ook (simpele) koolhydraten. Iets waar je bijvoorbeeld niet op zit te wachten als je een koolhydratenarm dieet volgt en droog probeert te worden...

met magere melk zal dat wel geen verschil maken. je hebt trouwens toch altijd een beetje koolhydraten nodig. water in de plaats van magere melk om droog te worden. vind ik toch wat ver gezocht. ik kan het moeilijk geloven. maar ja, ieder zijn ding.

Ik zit zelf nu ook voorzichtig naar de Wey produkten te kijken. Ik ga er voorlopig nog niet aan beginnen, misschien niet al te slim maar ik vind dat ik op dit moment zeer goed vooruitga en het enige supplement dat ik gebruik is Creatine. Zolang ik nog goede gains maak laat ik het voorlopig daarbij. Btw Creatine heeft een MEGA effect op mij. Het lijkt wel dope...

Het lijkt mij als beginner juist goed om gelijk met whey + dextrose na de training te beginnen, helpt voor herstel enzo , creatine vind ik iets veel 'heftigers' dan een simpele whey + dextrose shake.

Die wei van Perfect bestaat niet alleen uit wei, maar ook caseine als ik me niet vergis. Heb het ook een keer geprobeerd, maar het was echt klote. Slecht te mixen.

Ik vind het trouwens ook geen probleem om me wei met water te drinken. Je drinkt t toch zo weg.

@Kingnothing : Gewoon lekker die whey-shake nemen, zeker als je creatine neemt is het zonde als je het niet neemt. Ik weet niet wat je voedingsschema is maar bijna niemand krijgt genoeg eiwitten alleen uit ze voeding binnen.

Terug
Naar boven