XXL Nutrition

Vergelijking 2 jaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dixi4ever

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2003
Berichten
168
Waardering
0
Hoi,

Train nu iets van 2 jaar waarvan iets meer als een jaar dat ik let op mijn voeding. Resultaten zijn hieronder te vinden.
Natuurlijk is er verschil, maar ben eigenlijk zelf niet echt tevreden als ik nu zo terugkijk (wel beter dat ik meteen toen ik begon foto's heb genomen).

Heb het idee dat ik altijd vrij hard heb getraind ook in me eentje, nu dat ik een trainingspartner 3 maanden geleden heb gevonden gaat het nog wel weer beter.

Benen en armen groeien vrij slecht.. miss toch slechte genen, of iets anders mis? Help me verder om mijn doel te bereiken! haha 85 kg met 8% vet.

Het is niet dat ik echt superontevreden ben, mn lichaam gaat steeds meer de goeie kant op, maar als ik soms de gains van andere leden zie.. dan denk ik, jammer dat het bij mij niet zo snel gaat.

Stats nu zijn 1.81 cm 75 kg 15,5% vet

Toen was het trouwens 1.80 (?) 64 kg 18% vet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
I like it, goed gewerkt :)

Altijd leuk zulke vergelijkingen
 
SideShow zei:
I like it, goed gewerkt :)

Altijd leuk zulke vergelijkingen


Idd altijd erg leuk om te zien!

Toch wel een behoorlijke progressie, al had er in die twee jaar misschien wel meer ingezeten...

Hoe ziet je trainingsschema eruit?

Keep up the good work!
 
Goed gedaan kerel, mooie progressie !
 
Train niet langer als uiterlijk een uur en een kwartier, schema is:

Ma : Borst Biceps (beetje buik)

Di : Benen kuiten

Wo: Rug Traps Triceps

Do: vrij (straks miss beetje voetbaltraining weer)

Vrij: Schouders Hamstrings (soms nog kuiten en/of buik)

Zat: vrij (straks weer voetbalwedstrijd)

Zon: vrij

verbeteringen hoor ik graag!
 
je haar is langer geworden :D
 
en je bent bruiner geworden :D

ff serieus zeker goede verbeteringen kerel. Ook je zwembandjes zijn weg :thumbs:
 
Mooie progressie hoor, zwembandjes zijn ook verdwenen
 
Schema ziet er imo goed uit. Ik train ongeveer hetzelfde behalve dan dat ik mijn hamstrings niet apart train maar gewoon op de 'benendag'...
 
Goeie progressie, er had misschien wat meer ingezeten. Hoe ziet je voeding eruit?
 
Ziet er goed uit, hoe oud was je toen je begon en hoe oud ben je nu?
 
is gewoon goed zo joh. gewoon zo doorgaan. keihard blijven trainen en goed eten. heel erg vergelijkbaar met mijn vooruitgang
 
Vind vooral de voorkant goed verbeterd.

En misschien had er wel meer in gezeten, maar dat blijf je altijd houden! ;) want is je vooruitgang ooit wel goed genoeg? nee dus, want je denk altijd: "misschien had er wel meer in gezeten als.... "

maar gewoon doorstampen.
 
goed hoor kerel,

je rug is echt veel voller en droger geworden. Ik zou nu even de nadruk leggen op je borst en je armen..

keep it up!
 
Redelijk vooruitgang gast! Ligt het btw aan mij of is je borst zo slecht getraind aan de onderkant?
 
Vind hem vooral bruiner geworden en de progressie voor 2 jaar eigenlijk niet zo boeiend.
 
Tja, heb het topic ook niet geopend zodat iedereen kan zeggen, netjes en ga zo door! haha.. maar denk dat ik zelf mn zwakke punten ook wel weet..

Borst is voor mij wel een redelijk sterk punt, hoewel deze hier echt iet goed uitkomt.. Hij ziet er wat 'raar' uit omdat er aan geopereerd is.

Voedingsschema is op het moment als volgt

8.30 wheyshake 30 gr met melk
30 gr brinta met melk
banaan / of wat ananas

10.30 continu koekjes (4 stuks)
250 gr kwark

trainen --------

12.30 3 volkoren boterhammen
125 gr kipfilet
250 gr kwark
halve komkommer

14.30 2 volkoren boterhammen
100 gr kipfilet

16.00 35 gr cashewnoten

17.30 avondeten (vlees, groente, rijst)

19.30 250 gr kwark

voor slapen gaan bakje tonijn in eigen nat

sochtends en savonds lepel lijnzaadolie

Maar toch wel leuk al die oppeppende teksten van iedereen, en idd lekker doorgaan. Die 85 kilo haal ik wel! Thnks

Ben trouwens nu 21 en was een jaar of 19 toen ik echt beetje begon met trainen, (daarvoor al veel gelezen maar nooit de moed om het ijzer te pakken)
Sinds 1 jaar train ik in een sportschool en let ik ook op mn voeding
 
Back
Naar boven