MuscleMeat

Vergelijking bodystats mei 06 - mrt 07 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DiSTuRBeD

Natural Fatty
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
14 jan 2004
Berichten
4.031
Waardering
485
Lengte
1m77
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
FitToGether.net - the place to get fit

Ben er eigenlijk niet tevreden over... In spiegel ziet het er volgens mij wel beter uit dan vorig jaar, maar kan ook ontkenningsfase zijn... Helemaal niet veel vooruitgang tegenover vorig jaar dus blijkbaar en moet nog beginnen met cutten pfff... crap.
 
Weight 81.50 82.00 -.50
Height 177.00 174.00 3.00
Neck 37.00 37.00 .00
Shoulders 121.00 123.00 -2.00
Chest 106.00 104.00 2.00
Waist 84.00 83.00 1.00
Abdomen 85.00 85.00 .00
Hips 84.00 88.00 -4.00
Thigh 57.00 60.00 -3.00
Knee 39.00 40.00 -1.00
Calf 43.00 43.00 .00
Ankle 23.00 23.00 .00
Arm 36.00 35.00 1.00
Forearm 31.00 30.00 1.00
Wrist 17.00 17.50

Je bent in de lengte gegroeid?

Voor de rest ziet het er redelijk status quo uit ...
 
En je armen zijn kleiner geworden??
Heb je je metingen wel goed gedaan. Tegen verleden jaar, en dit jaar.

Stonden je spieren toen ook koud / warm ?
Heb je de lintmeter wel even hard aangetrokken.
Was je verleden jaar niet vetter?

En op 24 jarige leeftijd nog 3 cm groeien, kan dat dan??
En maar een halve kilo bij gekomen??

Train je nog wel??
 
Hmm, ff verkeerd gekeken, het is juist andersom met die armen :o

Mss je voeding ofzo aanpassen?? Denk dat daar het probleem zit, of je bent of een vreselijk plateau gekomen. Hoe lang train je trouwens al???
 
Train iets langer dan 2 jaar nu, eerste jaar veel vooruitgang, tweede jaar dus niet veel, wel merk ik dat alles harder is en dat de aders er meer doorkomen, dus ik betwijfel dat ik evenveel vet% heb als vorig jaar maar veel zal het niet schelen.

Die 3cm lengte... ik heb altijd gedacht dat ik 1m74 was totdat ik eind vorig jaar op medische controle moest en die arts zei 1m77, vandaar dus die aanpassing.

Voeding: 2800 kcal per dag, kan het straks ook eens online zetten, eerste prioriteit is nu om te gaan cutten vanaf volgende week en zo rond oktober terug te gaan bulken.

Ik train 5 dagen per week, max-ot principe, is dus 3x6 met zo zwaar mogelijke gewichten. Misschien na de cut ook maar eens iets anders gaan proberen...

Ook een verschil is dat ik dit jaar geen spotter had en dat viel ook wel tegen eigenlijk. Kracht is er desondanks wel bijgekomen en rug wat breder denk ik ook... maar ik zal misschien vandaag (voor de cut) en binnen paar maanden (na de cut) nog eens foto's nemen ter vergelijking.
 
Probeer eens een ander schema zou ik zeggen.
 
Denk niet dat je moet cutten eigenlijk ...
zou gewoon blijven bijbulken en nog hoger gaan in je proteïne ...

Dat je eerst nog wat massa pakt voor de cut ... anders schiet
er mss helemaal niet veel meer van je gewonnen massa over
 
vind je progressie gezien de stats erg mager, maargoed stats zijn maar cijfers en foto's zijn beter om te vergelijken natuurlijk.

heb je wel regelmatig een rustweekje en denk je goed om je herstel?
 
Train iets langer dan 2 jaar nu, eerste jaar veel vooruitgang, tweede jaar dus niet veel, wel merk ik dat alles harder is en dat de aders er meer doorkomen, dus ik betwijfel dat ik evenveel vet% heb als vorig jaar maar veel zal het niet schelen.

Die 3cm lengte... ik heb altijd gedacht dat ik 1m74 was totdat ik eind vorig jaar op medische controle moest en die arts zei 1m77, vandaar dus die aanpassing.

Voeding: 2800 kcal per dag, kan het straks ook eens online zetten, eerste prioriteit is nu om te gaan cutten vanaf volgende week en zo rond oktober terug te gaan bulken.

Ik train 5 dagen per week, max-ot principe, is dus 3x6 met zo zwaar mogelijke gewichten. Misschien na de cut ook maar eens iets anders gaan proberen...

Ook een verschil is dat ik dit jaar geen spotter had en dat viel ook wel tegen eigenlijk. Kracht is er desondanks wel bijgekomen en rug wat breder denk ik ook... maar ik zal misschien vandaag (voor de cut) en binnen paar maanden (na de cut) nog eens foto's nemen ter vergelijking.

5 dagen is redelijk veel, probeer wat minder te trainen en meer te rusten. Om te groeien hebben je spieren rust nodig. Wissel regelmatig af van schema.

Werk misschien ook met bulk en cut periodes. 2800kcal is misschien je onderhoud (of net onder).

Doe je bovendien squats en deadlifts?
 
Train iets langer dan 2 jaar nu, eerste jaar veel vooruitgang, tweede jaar dus niet veel, wel merk ik dat alles harder is en dat de aders er meer doorkomen, dus ik betwijfel dat ik evenveel vet% heb als vorig jaar maar veel zal het niet schelen.

Die 3cm lengte... ik heb altijd gedacht dat ik 1m74 was totdat ik eind vorig jaar op medische controle moest en die arts zei 1m77, vandaar dus die aanpassing.

Voeding: 2800 kcal per dag, kan het straks ook eens online zetten, eerste prioriteit is nu om te gaan cutten vanaf volgende week en zo rond oktober terug te gaan bulken.

Ik train 5 dagen per week, max-ot principe, is dus 3x6 met zo zwaar mogelijke gewichten. Misschien na de cut ook maar eens iets anders gaan proberen...

Ook een verschil is dat ik dit jaar geen spotter had en dat viel ook wel tegen eigenlijk. Kracht is er desondanks wel bijgekomen en rug wat breder denk ik ook... maar ik zal misschien vandaag (voor de cut) en binnen paar maanden (na de cut) nog eens foto's nemen ter vergelijking.


Probeer eens het HST principe om te trainen, heeft bij mij toch enige vooruitgang geboekt na meer dan een jaar geen resultaat meer te hebben gehaald.
 
is de MEET-ploeg langs geweest.......???
 
ik vind je vooruitgang zeer matig
 
Ondertussen heb ik het al gerelativeerd... ik was die zomer tot 72kg gegaan en deze winter terug bijgekomen tot 85 kg... Verder kreeg ik gisteren ook te horen dat alles er droger en voller uitzag (door iemand die 6 maanden niet meer geweest was).

Binnenkort wel pre cut foto's... Heb nu minstens voor 8 weken terug een spotter en na de volgende 8 weken ga ik die HST zeker eens proberen.

Ja ik squat: los en paralel (maar wel 3x6 met 90 kg :s) en deadlift (sumo style 3x6 met 100 kg) dit is natuurlijk veel te weinig :D en zal eraan werken. Gisteren wel 1x115kg benchpress gedaan dus ben bijna aan mijn weddenschap van 120 kg
 
Je houdt je teveel bezig met meten en bitchen

Wat wil je nou eigenlijk? groeien of droog worden?
 
Back
Naar boven