AndroidHealthClinic

Vergelijking Dex op 6 Jay op 9 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HB89

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2007
Berichten
8.549
Waardering
1.131
Lengte
1m96
Massa
115kg
Niet geheel een eerlijke vergelijking is het, mede omdat dex de juiste belichting + tan heeft en 3 weken dichter bij de O is.
Maar dit geeft toch een leuk beeld dacht ik zo.


Rear Lat Spread
29or6uh.jpg



Front Lat Spread
o0nr69.jpg



Side Chest
s60ui1.jpg
 
Zoals ik in het andere topic al zei , kun je zien dat dexter "verder" is in zijn prep , dwz hij staat een stukkie droger dan Jay :D

Maar toch,... als ik crusiale punten ga vergelijken ( quads , latspread etc ) dan zet ik mijn geld op jay ;)
 
Uhhmm op die foto's is jay 9 weken uit en dex 6. Dus jay heeft 3 weken minder.
 
Ik kies persoonlijk voor Dexter, maar Jay gaat toch weer winnen.
 
jay maakt hem zwaar in imo.
 
Het gaat zeker tussen Dexter, Jay, Phil Heath, Dennis Wolf, Toney Freeman, Gustavo Badell en misschien nog Dennis James, Melvin Anthony. Jay is denk ik nog onverslaanbaar op dit moment;).
 
Jay wint maar de foto vergelijking is slecht Jay foto's is van dichtbij genomen en Dexter van een verre afstand.

Alleen benen en kuiten zijn duidelijk Jay wint ook al is de foto dichterbij genomen.
 
Het gaat zeker tussen Dexter, Jay, Phil Heath, Dennis Wolf, Toney Freeman, Gustavo Badell en misschien nog Dennis James, Melvin Anthony. Jay is denk ik nog onverslaanbaar op dit moment;).

dat het tussen deze 8 mannen ging was iedereen al duidelijk denk
 
Het gaat zeker tussen Dexter, Jay, Phil Heath, Dennis Wolf, Toney Freeman, Gustavo Badell en misschien nog Dennis James, Melvin Anthony. Jay is denk ik nog onverslaanbaar op dit moment;).

Laten we duidelijk zijn: Freeman, Badell, James en Anthony horen niet in het lijstje thuis van "diegenen waartussen het gaat voor de overwinning".
 
Het gaat zeker tussen Dexter, Jay, Phil Heath, Dennis Wolf, Toney Freeman, Gustavo Badell en misschien nog Dennis James, Melvin Anthony. Jay is denk ik nog onverslaanbaar op dit moment;).

melvin en DJ doen zeker niet mee voor de prijzen, niet eens top 5 materiaal.

Denk dat het JAy dex, Phil en wolf zullen zijn. daarna X-man & gustavo en dan de rest.
 
Het lijkt wel dat Dexter progressie heeft gemaakt tov voorgaande jaren..? Of is dat het laagje spek wat er nog overheen zit..
 
het lijkt erop dat ie meer massa heeft ja
 
Hij heeft veel meer massa als andere jaren, alleen past het ook bij de rest van zijn fysiek.

Jay wint normaal gesproken.
 
Back
Naar boven