Fitness Seller

Vergelijkingsfoto Bouwens62 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bouwens

Jehova's getuige
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2005
Berichten
6.436
Waardering
22
Hier mijn progressie in 1,5 jaar tijd. Gains zijn voornamelijk te danken aan verandering van training. UB/LB heeft mij veel goeds gebracht.



Deze foto ben ik 1,64 75Kg 14% Sorry van de slecht kwaliteit van deze maar het is mijn enige pose waarmee ik zou kunnen vergelijken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Deze foto ben ik 1,64 84Kg ong 15 a 16%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Ik ga nu beginnen met cutten(het is nodig:( )en zal na afloop van mijn cut fullbody pics posten :)




PS: geef me ook ff een schop onder mijn hol want ik zie erg tegen het cutten op :o



Edit: om nog meer pm's te voorkomen. Ik ben nog steeds naturel :)
 
Zeer nette vooruitgang, hoe lang train je nu in totaal?
 
Zeer nette vooruitgang, hoe lang train je nu in totaal?

Ben begonnen op mijn twintigste en heb de eerst 2 jaar aardig vergooid. Feesten zuipen en veel aan de snelheid gezeten hebben me niet veel goeds gedaan.

Daarna ben ik wat fanatieker geworden aardig wat gegained. Maar pas sinds ik me hier aangemeld heb heb ik ook pas een echt voedingsschema aangemeten. En sindsdien(en sinds UB/LB) ben ik rap vooruit gegaan.

Mijn beginstats waren trouwens 1,64 51 Kg:o

Train nu in totaal 6 jaar met 8 maanden een stop, 2 jaar geleden vanwege psychische problemen ivm overlijden van mijn zus.
 
:eek:Monster in the house.

Gigantische rug zeg, volle armen en schouders.:thumbs:

Keep up the good work en ik ben benieuwd hoe je er na de cut uitziet.
 
Ziet er veelbelovend uit !

PS: geef me ook ff een schop onder mijn hol want ik zie erg tegen het cutten op :o

succes, vetklep ;)

(geheimpje, cutten is simpel.. beetje minder eten, beetje cardio, veel geduld en voila ready and ripped)
 
Goed bezig, met jouw lengte ziet zulke massa er imposant uit.
 
toevallig geen foto van begin? Kwestie van ons (mij toch) nog iets te hebbn om naar op te kijkn want vind het niet altijd evident om elke week 3 keer te gaan trainen :)
 
veel massa zo te zien, ben benieuwd hoe dat er ripped uitziet, veeel succes bij het cutten ;) tis n eitje, gewoon veel cardio en je voelt je er nog is goed bij ook, nogmaals succes
 
komt wel imposant over!

Ongeloofelijk nette rug dude!

Doe zo voort!
 
bigmother****er:D Wel klein trouwens 1.64:eek:
 
bigmother****er:D Wel klein trouwens 1.64:eek:


Toen de benen uitgedeeld werden stond ik te pimpen tussen de vrouwen. En toen was het kwaad al geschied :(
 
Cutten...... gewoon weer ff aan de snelheid ;) Die gasten zien er altijd megadroog uit :D
 
En nu eens een foto van de voorkant?

Zal eens meer foto's laten maken. Dan kan ik ook mooi een voor de cut en na de cut vergelijkings topic maken :cool:


Edit: en nog ff oefenen op poseren want dat is voor de rest een drama :(
 
Veel massa, dwerg;).

Heb je een tatoeage die niemand mag zien op je rug?
 
goeie massive rug succes met het cutten
 
Wijdte ziet er top uit, flink buf! :thumbup:

Onderrug en dikte op de rug zijn wat moeilijker te beoordelen door bf% en de flitser.

Succes met dieeten!!
 
Back
Naar boven