MuscleMeat

Vergeten Voetballers

Bezoekers in dit topic

Hoe noemt die ene ook alweer.......hmmmm......ben zn naam vergeten....sorry.
 
Is hij niet gewoon overschat?
 
Uiteindelijk. Ja. Heb even wat beelden opgezocht van zijn 14e tot 17e en speelde toch al fantastische wedstrijden met het jeugdteam van USA en DC United..
 
Dat doet me denken aan Javier Portillo. Topscorer v.d. Real Madrid jeugdreeksen, maar uiteindelijk een vrij matige carrière.

Het zou me niet verwonderen dat het deels aan hun mentaliteit ligt. Eens ze de overstap maken van jeugdteams naar het A team kunnen ze niet meer louter op hun talent teren.
 
Laatst bewerkt:
Doet me denken aan Javier Portillo. Topscorer v.d. Real Madrid jeugdreeksen, maar uiteindelijk een vrij matige carrière.

Het zou me niet verwonderen dat het deels aan hun mentaliteit ligt. Eens ze de overstap maken van de jeugdteams naar het A team kunnen ze niet meer louter op hun talent teren.

Portillo was een poacher, dan heb je andere spits nodig om gaten te trekken. In het huidige voetbal(en dat van 10 jaar terug) zit je te vaak met een 1 spitsensysteem, en als je al met 2 spitsen speelt moet je mee verdedigen, dan kun je weinig met rasechte poachers.

Ander voorbeeld is Snelders. 10 jaar geleden international, nu zit hij op zn 32ste in provenciale reeks.

Adu was gewoon vroeg rijp en lui. Slechte combinatie.
 
Laatst bewerkt:
Portillo haha, mooie tijd.
 
338214_MEDIUMSQUARE.jpg
 
Is hij niet gewoon overschat?

tuurlijk, hij was heel snel rijp, en dat was het gewoon. Hij is later er niks meer op vooruitgegaan, integendeel, minder goesting.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven