MuscleMeat

Vergil's log 2013 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
0x270 bij deadlift?
Bedoel je daarmee dan 270 wel je doel was, maar dat je die niet hebt gedaan?

Wel lekker veel gewicht hoor :o
 
0x270 bij deadlift?
Bedoel je daarmee dan 270 wel je doel was, maar dat je die niet hebt gedaan?

Wel lekker veel gewicht hoor :o

dat ik gruwelijk gefailed heb :p heb hem tijdje terug wel getrokken.. moet ook eigelijk hoger in reps en lager in gewicht :o
 
dat ik gruwelijk gefailed heb :p heb hem tijdje terug wel getrokken.. moet ook eigelijk hoger in reps en lager in gewicht :o

Ach, gruwelijk gefailed :p je hebt het gewoon niet gehaald. Komt vast nog wel :D Ik moet nog hééééél lang voordat ik uberhaupt bij jouw gewicht kom :p
 
dat ik gruwelijk gefailed heb :p heb hem tijdje terug wel getrokken.. moet ook eigelijk hoger in reps en lager in gewicht :o

Sowieso

Gewoon 8-12 reps pompen bro

Lekker trennen en bishes mirrin
 
rug + bi

deadlift
1x250
0x270
5x190

wide grip chins
3x10xbw

wide grip pulldown
3x10x70

meadow rows
3x10x20

straight arm pulldown
3x10x30

hammercurl
3x15x32

preacher curl
10x25
10x45
10x25
10x25

cable curl
3x10x40

heb nog filmpjes van deadlift zal straks uppe

---------- Post added 17 September 2013 at 20:48 ----------



thanx man, ja cgbp loopt flink achter helaas, komt goed

Haha was not srs hoor, cgbp 170 is zeer nice. Ook wel redelijk in verhouding met je gewone bench
Strong hammercurl trouwens

Ach, gruwelijk gefailed :p je hebt het gewoon niet gehaald. Komt vast nog wel :D Ik moet nog hééééél lang voordat ik uberhaupt bij jouw gewicht kom :p

Voor je daar ooit komt??? Mag hopen van niet

Sowieso

Gewoon 8-12 reps pompen bro

Lekker trennen en bishes mirrin

:roflol:
 
ik was niet zo heel serieus toen ik zei zwakjes btw
 
ik was ook niet zo serieus toen ik er op reageerde ;)
 
jezus dat ziet er niet zo best uit haha
 
ls nog een hoop uit jouw techniek te halen! Probeer eens als je de stang beet hebt gepakt je reet in de lucht te douwen (benen strekken). Trek jezelf dan onder spanning in liftoff positie. Eerste moet je rug omhoogkomen dan je heupen. Als je zo gaat hengsten aan die bar wordt de kans op een biceptear ook veel groter. Als je dan de stang boven je knieën hebt je heupen naar voren douwen
 
Zonde van de 270, 250 had je wel netjes.
Ligt het trouwens aan mij of is je rug vrij bol tijdens het deadliften?



srs???

mijn uitvoering is k*t, zal volgende keer ook eens wat dichterbij de stang gaan staan en kijke of ik wat verder door me benen kan zakken, ik deadlift ook niet zo vaak mijn knie vind niet fijn

---------- Post added 17 September 2013 at 22:08 ----------

ls nog een hoop uit jouw techniek te halen! Probeer eens als je de stang beet hebt gepakt je reet in de lucht te douwen (benen strekken). Trek jezelf dan onder spanning in liftoff positie. Eerste moet je rug omhoogkomen dan je heupen. Als je zo gaat hengsten aan die bar wordt de kans op een biceptear ook veel groter. Als je dan de stang boven je knieën hebt je heupen naar voren douwen

kijk hier kan ik wat mee, thanx! mijn techniek is momenteel idd ruk
 
mijn uitvoering is k*t, zal volgende keer ook eens wat dichterbij de stang gaan staan en kijke of ik wat verder door me benen kan zakken, ik deadlift ook niet zo vaak mijn knie vind niet fijn

Aah oke

Ja serieus, waarom niet?

Edit: ik bedoel dan ook dichtbij zijn gewicht -_-

Als je dicht bij zijn gewicht komt dan ben je een woeste beer en als vrouw zijnde is dat niet echt aantrekkelijk
 
Zo ver wil ik niet gaan, maar ik vind dit toch wel meevallen voor een deadlift van 250 kg.

Aneta%2BFlorczyk%2B%25284%2529.jpg


Genoeg gejat van vergil zijn log :D
 
jezus dat ziet er niet zo best uit haha

wist niet dat me form zo crap was, al had ik wel een vermoeden haha beter dat ik gefilmd heb eens kijke of ik wat meer aan me uitvoering kan doen
 
ik train ze 1 week op maandag, woensdag en vrijdag en de 2de week doe ik niks..

leg 2 20kg plates op elkaar waar ik met 1 voet(punt) op ga staan en dan helemaal naar beneden zakken en daarna omhoog.

2 sets 12 reps bw
2 sets 12 reps met 20kg plate erbij (in hand houden)
2 sets 12 reps bw
2 sets 12 reps met 2 voeten op de plates staan

soms wat hoger in reps, ga eigelijk door tot ik niet meer kan door de verzuring meestal rond de 12 reps

begon op 41 cm nu 44,5

Bij die eerste sets, houd jij je tweede voet op de grond ter ondersteuning?
Heb het eens geprobeerd met 1 voet op twee plates maar ik verloor continu m'n evenwicht :p
 
ja ff ergens vast houden met je hand ander val je idd om haha
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven