AndroidHealthClinic

vergrote prostaat door test e gebruik?

Bezoekers in dit topic

jefke1

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2007
Berichten
59
Waardering
0
Ik zit in m'n 5de week van men test e/Winny kuur. Sinds enkele dagen heb ik moeite om naar toilet te gaan. Ik moet ook heel veel plassen en als ik plas komt er niet veel uit. Ik las dat dit kan voorkomen wanneer je prostaat uitzet, dit kan komen door zwaar aas gebruik.
Zijn er hier dingen tegen te doen of stop ik met kuren of wacht ik nog even af?
Het is niet dat ik zeer heb bij het plassen of dat ik bloed zie...

thanks!
 
staat winnie helaas om bekend (DHT) als het echt te storend wordt zou ik gaan kijken voor een alternatief afhankelijk van je doelstelling
 
ik ben sinds vandaag net gestopt met winnies... was 4 weken dat ik ze nam.
dus best nog even afwachten?
 
dan zal het sowieso snel verdwijnen, binnen een paar dagen is het weg... succes!
 
Gebruik je ook efedrine? Dit kan wel eens moeilijkheden geven om je behoefte te doen.
 
Denk dat het door die winny komt. Gelukkig ben je gestopt, dus zal snel verdwijnen hoop ik.

Sterkte nog.
 
DHT is in een adem met prostaatklachten.
 
en als het "blijvend" is, kan je je prostaat met finasterid verkleinen.
 
plassen is imo ook een behoefte bro
 
Wanneer moet je het niet slikken?
Niet gebruiken tijdens zwangerschap en/of zogen, bij hoge bloeddruk, hart- en vaatziekten, aandoeningen aan de schilklier of urinewegen, diabetes, vergrote prostaat, gebruik van M.A.O.-onderdrukkers of het gebruik van medicijnen. Raadpleeg in geval van twijfel jouw arts. Verminder of stop het gebruik bij negatieve effecten, rillingen, nervositeit of slapeloosheid
 
kan ook van de test komen... (conversie naar dht).
 
heb ook dit probleem, trek me er niks van aan.Ik kuur door en na mijn kuur gaat het altijd weg.

sterkte :D
 
Wanneer moet je het niet slikken?
Niet gebruiken tijdens zwangerschap en/of zogen, bij hoge bloeddruk, hart- en vaatziekten, aandoeningen aan de schilklier of urinewegen, diabetes, vergrote prostaat, gebruik van M.A.O.-onderdrukkers of het gebruik van medicijnen. Raadpleeg in geval van twijfel jouw arts. Verminder of stop het gebruik bij negatieve effecten, rillingen, nervositeit of slapeloosheid

Of als je Krieltje heet.

dat is dus als je al een vergrote prostaat hebt Kriel,omdat het dan pijnlijk is meer te moeten plassen door efedrine gebruik.
 
gozer prostaat is glad spierweefsel,daar heeft het effect op.

En nee kriel heeft geen vergrote prostaat,bij ephedrine wel
 
Door het gebruik van alleen efedrine kun je geen grote prostaat krijgen.

wat jij net poste(wanneer niet slikken) is als je al een vergrote prostaat hebt, door wat voor oorzaak ook.

En dat ik jouw erbij noem is als grap omdat jij zoals jezelf zegt niet tegen efedrine kunt,
of verwissel ik het nu met Clen?
 
Ik heb nog nooit gekuurd en als ik efedrine gebruik moet ik veel moeite doen om er een paar druppels uit te persen. Daarom vroeg ik dit om te zien of het niet echt door de anabolen kwam.
 
heb ik ook last van gehad, na mijn kuur tamsulosine gehad van mijn dokter na een maand grotendeels klachtenvrij. (misschien zou het zonder ook wel gebeurt zijn alleen ik had een vrij lange kuur achter de rug)
 
Ik heb nog nooit gekuurd en als ik efedrine gebruik moet ik veel moeite doen om er een paar druppels uit te persen. Daarom vroeg ik dit om te zien of het niet echt door de anabolen kwam.

Efedrine tast je zenuwstelsel aan, dat kan o.a. een oorzaak zijn Knikker.
 
Back
Naar boven