Fitness Seller

verhaaltje over Dbol doseringen

Bezoekers in dit topic

Proviron is een zwakke aromatase-remmer en kan meer vrije testosteron beschikbaar maken, maar het effect is niet groot tenzij de dosering hoog is. Maar je hebt ook oestrogeen nodig om massa te winnen, dus proviron zorgt altijd voor minder kilo's. Oestrogeen heeft verder positieve effecten op de spiergroei zolang er genoeg test/androgenen aanwezig zijn.

De Pregnyl lijkt me ok maar kan in een lichte tot gemiddelde kuur ook wel wat later beginnen, hangt af van persoonlijke keuze.

HMB doet vooral iets bij beginners maar weinig of niets bij gevorderde bb. Tribulus verhoogt niet testosteron maar wel de doorbloeding bij geslachtsdelen. Velen ervaren dit als positief. B12 2 weken voor einde kuur beginnen, helpt de eetlust en het metabolisme. Dbol en proviron gaan wellicht niet goed samen omdat Dbol net actief is als een soort oestrogeen , het is dus water en vuur.


ff inhakend hierop..: stel je wilt toch beide in 1 kuur verwerken, hoeveel weken zou je dan het best tussen deze 2 inlaten als je kickstart met dbol?
 
Proviron is een zwakke aromatase-remmer en kan meer vrije testosteron beschikbaar maken, maar het effect is niet groot tenzij de dosering hoog is. Maar je hebt ook oestrogeen nodig om massa te winnen, dus proviron zorgt altijd voor minder kilo's. Oestrogeen heeft verder positieve effecten op de spiergroei zolang er genoeg test/androgenen aanwezig zijn.

bedankt voor de les Big.
als ik dat zo less, dan lijkt 25mg nog een goeie (gulden) middenweg? laat nog wat oestrogeen door voor massa, maar toch niet de grote hoop....
de Dbol is voor 4 of 5 weken. en dan direct daarna de proviron. de kuur is 10 weken. (250 Test E, 500 Bold / week en 30 à 40 Dbol de eerste 4 weken)
ik hoop toch wel iets deftig te gainen met die combinatie, vooral omdat het de eerste kuur is. Allé, gainen zal wel lukken. ik kan vreten als een krokodil, t is vasthouden waar ik t meeste over denk :cool:

gr

S
 
ff inhakend hierop..: stel je wilt toch beide in 1 kuur verwerken, hoeveel weken zou je dan het best tussen deze 2 inlaten als je kickstart met dbol?

ik laat er niks tussen? staat ook zo aangegeven in de Bread & Butter II cycle hier op het board?
 
dat was een foutje van mij...ik had test besteld, samen met een maat. de leverancier had apotheek grade, uit een oostblok land, maar enkel per 50ml... het bleek dus achteraf Test 50mg/ml te zijn.....daar ik met mijn maat een 30/70 verdeling had, kwam ik dus uit op 150mg/w...heb snel nog wat bijbesteld via andere leverancier die Test E van 100mg/ml levert..vandaar die 250. het originele idee was 300mg test & 300 mg Boldenone, maar het is dus 250 test & 500mg Boldenone geworden

overigens sluit ik niet uit dat mijn vriend er weer naast zit: hij zei dat mijn "nieuwe" test eigenlijk sustanon was van 100mg/ml maar de meeste productjes van UG labs zijn eerder meer dan de originele dosering....dat heb je natuurlijk met die UG spullen, er hangt geen prijslijst of catalogus op of zo in de club en jongens vergissen zich soms wel eens.

langs de andere kant denk ik wel dat de kuur op zich zwaar genoeg is voor een eerste kuur.
en ook, kostprijs. 7€/ml via UG labs hier bij ons. begint op te lopen, nog beetje nolva & HCG erbij en je zit toch gauw aan bijna 500€

enfin, ik hoop dat alles goed komt. zit nu nog te wachten op mijn Dbols & 10ml sustanon, en dan gaat het gas erop :-)
 
Back
Naar boven