XXL Nutrition

Verhalen van toen je echt te dronken was...

Bezoekers in dit topic

MeDieViL

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2005
Berichten
12.252
Waardering
559
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Overlaatst bij een maat van mij ineens een hele fles martini leeggedronken, had daarvoor een paar pillen genomen maar was er scheef van aant gaan dus ik dacht dat maak ik ff goed met wat alcohol

enige dat ik me herinner was dat iedereen me rammel wilde geven toen ik naart balkon wilde uit schrik dat ik er ging afvallen, ook had ik naart schijnt een kast bijna omvergegooit
toen gingen we ff naar buiten om te kotsen maar verder weet ik nix meer:D

andere keer zoveel gezopen dat ik mn bed had ondergekotst, uit zatheid er maar in blijven liggen was wel gezellig smorgens...

of overlaatst, wij hebben bij ons thuis zo een klein kamertje met een WC in, moest kotsen maar net te laat om de bril omhoog te doen, alles spetterde alle kanten op:o

overigens drink ik normaal niet tot ik moet kotsen, maar iedereen blijft maar trakteren en dan weiger je meestal niet lol, wel tot spijt nadien als je enorm duizelig bent en ligt rond te tollen
 
Leuk topic :D

Heb eigenlijk maar 1 keer gekotst dmv teveel alcohol. En jawel, dat was de eerste keer dat ik 'goed' uit was geweest. 16 jaar, "1 muntje, 2 bier" en helemaal loos gaan. Ik heb de weg tot m'n bed nog schoon gehaald. Vervolgens heb ik in die nacht het één en ander naar buiten geflikkerd ( ;) ) en toen werd ik wakker met een leuke verassing.

Gevolg: opstaan in een niet zo'n leuke situatie en moederlief kon alles opruimen... :o
 
Ok vooruit dan!

Ik was toen nog dom bezig en 17 jaar oud, ik had zoveel gedronken en ik moest pissen. Maar goed ik was nog goed zat en het was inmiddels al 09.00 en was niet aanwezig dus ik deed volgens me buurman en me vader de raam open en ik ging uit me raam pissen.

De buurman stond de zijn terras te vegen en me vader was een boekje aan het lezen toen hij me zag pissen. Hij heeft me nog geroepen waarop ik niet reageerde en gewoon op me gemakje ging doorslapen.
 
Elk jaar weer met carnaval. Dan mag het he!
 
iedere keer zeg ik nooit meer zoveel drinken maar het gaat toch nog eens gebeuren, mja toch leuke herinneringen zeg ik dan:D

zo wakker worden is idd niet erg gezellig:p
 
ben gelukkig nooit echt dronken geweest.............op 1 keer na ( toen heb ik en complete tuin met handen en voeten omgespit, de eigenaar had voor zijn verjaardag net de tuin opnieuwe aangelegd)
:roflol:
 
Vorig jaar op Wacken... De verdeling cola/whisky in de whisky-cola's werd s'avonds blijkbaar omgedraaid, en na enkele bekers was ik al helemaal weg. Ik had een digitaal fototoestel bij waarmee ik dan blijkbaar massa's foto's gemaakt heb.
De volgende ochtend bekeek ik die foto's dan en snapte ik er niets van :roflol:
Een van de foto's die ik me nog herinner van de avond zelf, was een grote moddervlek op een muur in een wc, die enorm leek op een grote machtige arend, dus daar moest ik natuurlijk een foto van hebben. De volgende ochtend kon ik er met veel fantasie nog wel een gepluimd kuikentje in herkennen :p
 
Iemand bood me een lift aan, maar hij had gedronken dus dat was achtelijk... totdat ik op probeerde te staan.. ik redde het al niet naar de deur... toen leek het me ineens een veiliger optie om in de auto te gaan met iemand die stevig aangeschoten was. Ik zat in dienst en heb in het bijzijn van de (aangeschoten) officier in een wasbak op de kazerne staan pissen, heb in de bus overgegeven (netjes in mijn baret (en nee, die heb ik daarna niet weer opgezet)). Ik ben thuis gekomen, op bed gestort en ben in bijzijn van de studiehuisgenoten van mijn vriendin uitgekleed zonder het gemerkt te hebben.... En ik herinner me geen hoofdpijn de volgende morgen... waarschijnlijk was ik toen nog gewoon nog steeds dronken.

Oh en de ochtend na een avond zwaar stappen zwarte Piet spelen voor de kids van de personeelsvereniging was ook niet mijn helderste moment.
 
pfff ken er zoveel.

Eentje is wel lachen;

Een ochtend kwam m'n vader m'n kamer in "ja je hebt vannacht met je dronken kop het vogelhuisje van de buren gesloopt"
Dus ik; wat denk je nou zelf, ik heb wel wat beters te doen
M'n vader; "nee vriend je bent er gloeiend bij, je voetsporen staan in de sneeuw"

Had het die nacht gesneeuwd, ben ik lopend naar huis gegaan, maar ik was de verkeerde steeg in gelopen. Ben ik via een paar tuinen alsnog bij m'n eigen deur gekomen, maar ik heb wel het vogelhuisje van de buren omgestoten (getrapt?). Kapot.

Er was s'ochtends precies een spoor van voetsporen van de tuinen zo naar m'n voordeur toe. :roflol:
 
Ik ging achterstevoren op mijn fiets zitten en begreep maar niet waarom ik niet vooruit ging :roflol:
 
Ik ben trouwens ook een keer bij een vreemde man de auto ingestapt. Hij maar roepen dat ik uit moest stappen maar ik begreep er niks van :roflol:
 
Ik ging achterstevoren op mijn fiets zitten en begreep maar niet waarom ik niet vooruit ging :roflol:

Ik weet nog wel een leuk verhaaltje dat jij mee maakte toen je erg dronken was...

met een of ander meis...

:roflol:
 
Als ik te dronken ben kan ik het me meestal neit meer herinneren.

Eerste keer dat ik kort was van de pillen daarentegen:
Had super vette dag/avond gehad. Was me telefoon echter kwijt geraakt.
En wat doet iemand, die zonder telefoon zit te spacen thuis.
Nou mailen dus. Dit kwam er uit gerold:

Hey boys,

Niks de kater komt later, de kater komt gewoon nu al. Dit kan gewoon mijn hele avond verpesten man, ik kan mezelf wel door me kop schieten. Wil ik ****ing gaan stappen, kom ik er achter dat mijn telefoon nog bij Lo in de auto ligt. Kon ik dus helemaal niemand berijken. Heb uiteindelijk maar lijn 11 gepakt, en zit nu thuis te knarsentanden. Als ik dit had geweten.....
Dit mag eigenlijk de super relaxte avond niet verpesten, maar toch voel ik me nu zo k*t, als dat ik me net relaxt voelde. Had zo veel zin om nog de stad in te gaan, maar helaas dat ging neit door. Naja ik stink ook naar zweet, dus opzich had ik toch geen chickies versierd. Behalve dan die ene bij de bus, die me trouwensa morgen gaat smsen Lo, dus doe er wat leuks mee. Ahoewel, ik wil mijn tel. zo snel mogelijk terug. Dus Lo, zodra je dit leest, mail me terug. Of bel naar het nummer van me ouders, wantg daar ben ik morgen tuusen 18.00-20.00.
Volgens mij heb ik nu het belangrijkste wel gezegd, maar ik blijf toch lekker typen, dus als jullie nu genoeg weten, dan kan je em gewoon wegklikken.
Ik zit nu lekker K1 te kijken, of hoe heet dat tegenwoordig? ze zijn iig aan et vechten met handen en voeten. In mijn tijd heette dat gewoon kickboxen, maarja joh, die jeugd van tegenwoordig noemen alles anderfs. Ze noemen praten al chatten, doei is al later. Ik begrijp er niks van hoor, vroegâh was alles beter. Maarja toen had je niet lekker die MDMA, dus dan had ik deze avond neit zo relaxt beleeft. Want ik vond dit echt wel een super vette avond. Ik ben nu alweer relaxt, maar ik voelde net al wat van de aggresiviteit die het bij je omhoog kan brengen, want was echt pissig, dat ik me telefoon vergeten was in Lo zijn auto's. Maar ik heb nu eigenlijk ook wel lol in dit mailtje, dus boeit me niet als jullie em neit lezen. Zit tegelijk Siska dr oren van het lijf te lullen op msn, hahahah, die heeft geen id natuurlijk.
Weet je wat het k*tste is aan gen telefoon, dat ik mezelf ook nie echt bezig kan houden, met andere mensen bellen. Dus heb echt geen flikker te doen. Anders zou ik gewoon lukraak bmensen gaan bellen.
O Tim, ik maiol jou ook maar gelijk, typ nu je naam bij To:, dan weet jij morgen ookgelijk waarom ik het heb laten afweten. Niet omdat ik geen zin had, want had ****ing veel zin, maarja, het ging dus even niet. Naja, dat heb ik al duizend keer gezegd, maar dat komt ook omdat het zo'n k*tstreek van me telefoon. Het is net de ring uit the lord of the rings, die leefde ook een eigen leven, mijn telefoon dus ook.
Oh ja, nog een puntje: Rock-it, daar moeten we heen. Zowiezo, zou dat een leuk feesje kunnen worden. En dan vergeet ik niet me telefoon, zodat ik daarna nog gewoon de stad in kan, niet van die belachelijke telefoons, die in auto's blijven liggen. Misschien moet ik maar gewoon een nieuwe telefoon kopen, want deze is k*t, je merkt het weer he, hij wil mij ook nie volgens mij, die telefoon ligt liever bij Loo in de auto, dan dat ie lekker naast mij lulletje ligt. Ik hoop dat jullie je kapot lachen als jullie dit lezen, want ik heb er echt plezier in. Ik denk dat ik dit mailtje alleen nog aantal uurtje vol moet houden, voordat ik in slaap kan vallen. Dus jullie hebben ook nog wel paar uur nodig om deze shit te lezen. HAHAHA, ik lach jullie uit als jullie zover gelezen hebben al, heb je geen leven ofzo?!?!? LOSER.
Nou, toch maar verder lezen dan, als je al zo ver gekomen bent kan je nog wel even verder lezen. Want ik heb natuurlijk nog heel wat in petto voor jullie, muhahahaah (demonische lach)
Wow, super chill, komt nu een of andere horrorfilm op sbs6. Locusts ofzo, chille van zo vroeg thuis zijn is dat er nog wat op tv is, weet je wel. Dus nu kan ik lekker al die shit kijken enzo. vet!! die shit gaat dus over een stel sprinkhanen, die een plaag worden, weet je wel, net al in de bijbel, super origineel gevonden enzo (sarcastisch). Ze vreten al het graan op enzo, ****ing k*tbeesten die sprinkhanen man. O, wacht ze eten juist mensen, denk ik, dus das wel weer vet.
Ik ga ff wat drinken pakken, dan kan ik weer verder, lekker glaasje cola. Ohw, ik heb ook nog magnums, vet chill, weet alleen neit zeker of ik wel zin heb in een ijsje. Zo terug.
Het leven is echt k*t zonder telefoon man, niks te doen enzo. Behalve beetje knarsen tanden. Ff op dbb kijken dan maar. naja, nog steeds buiten werking. Dit mailtje is trouwens helemaal niet zo grappig als in mijn hoofd, dus ik weet neit waarom je nog aan het lezen bent, want dan ben ji zieliger dan ik nu ben, denk ik, triest als je je zondag middag niet op een betere manier kan besteden......
En nog doorlezen he, en nog doorlezen. Naja welcome to my world. Ik wil stoppen met typen,, maar kan het gewoon niet. IK weet niet wat ik wil, ja ik wil stappen, en niks anders, naja nu dus een mailtje typen, die nooit af is, want zodra die af is heb ik niks meer op te doen.
Ik denk dat ik me zo best wel k*t ga voelen als het helemaal is uitgewerkt, maar dan kan ik iig gaan slapen. Dat meisje op het station zei als dat het smerige troep is, want ze heeft op dr vmbo er een 'werkstuk' over gemaakt, dus zij zal het wel weten, briljant meisje, lekker pijpmondje ook. Die zou ze best wel es om mn mond mogen leggen.
Andere film, nog een horrorfilm, andere zender, deze is al bijna uur bezig, maar boeit me niet. Ik ga ff zeiken ja? zo terug. ben ik weer. Ik heb besloten dat ik wel graag in bed ga liggen. Dus ehm, ik ga pitten.
Ik hoop voor je dat je niet zover hebt gelezen, want das echt k*t man, voor jou dan.

xxx- jens, luf ya, peace, aju, doei, ciao ciao, aux revoir, enzovoorts, enzovoorst.

P.s. ik stuur em ook ff lekker naar mezelf, kan ik morgen nog ff nalezen.
Spreek jullie later. heb over dit mailtje een uur gedaan, dus hoop dat jullie er van genoten hebben. peace out 2e keer.
 
Ik kots zelden en doe ook eigenlijk nooit echt gek als ik dronken ben. Niet echt wilde verhalen dus.
 
Als ik te dronken ben kan ik het me meestal neit meer herinneren.

Eerste keer dat ik kort was van de pillen daarentegen:
Had super vette dag/avond gehad. Was me telefoon echter kwijt geraakt.
En wat doet iemand, die zonder telefoon zit te spacen thuis.
Nou mailen dus. Dit kwam er uit gerold:

Pff echt nix beters te doe he:P
 
In de wasmand gepoept en de volgende morgen vragen aan je vriendin of zij er iets van weet, zij was ook zat.
 
Heb wel eens in de gootsteen staan kotsen in de Extase (club in Alkmaar). Opeens had ik een 'wegtrekker', pleur met mijn kop op de wasbak en heb een gat in mijn hoofd. Die hele avond niets van gemerkt, behalve dat bloed dan. Maar de volgende dag...
 
Back
Naar boven