XXL Nutrition

Verhalen van toen je echt te dronken was... (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Krijg door dit topic weer flashbacks naar de tijd dat ik nog veel ging stappen :D
 
hier ook een keer dat de verhouding whiskey cola werd omgedraaid ik zag het wel maar he ik was 16 en dacht lache man totdat ik in de tent (jah vakantie italie) lag met al mijn kleren aan in bed en vervolgens alles onderkotst maar gewoon bleef liggen zo lam was ik

en nog een keer in italie 2 jaar later op het strand weer veels te veel op liggen kotsen en ruften op het strand wist het zelf niet meer maar lag met mijn kop in het zand en kots dus mijn gezicht zat onder de zand korrels hehe lachen was dat
 
Nou ik ben nooit ladderzat geweest. Mijn ervaring(en) is/zijn dus zonder alcolhol.

Ik heb een keer paddo's gegeten in de Efteling. Dat doe ik nooit meer. Het was me iets TE magisch allemaal :roflol:
 
WTF paddo's eten IN de efteling. Mag hopen dat je niet te veel visuals kreeg want het lijkt mij persoonlijk geen pretje. Heb dan juist behoefte aan een rustige omgeving of iig een omgeving die van je huidige toestand afweet en het kan respecteren.
 
WTF paddo's eten IN de efteling. Mag hopen dat je niet te veel visuals kreeg want het lijkt mij persoonlijk geen pretje. Heb dan juist behoefte aan een rustige omgeving of iig een omgeving die van je huidige toestand afweet en het kan respecteren.

Ik ben ook niet verder gekomen dan het sprookjesbos ;)
 
Ik heb het verhaal al eens gepost. Maar het past wel in dit topic:

Ik had vroeger een broek waar er een gat zat in de binnenvoering van mijn broekzak. Daar trok ik dan, in een dronken bui, wel eens mijn leuter doorheen zodat mijn Duitse helm net over het randje van mijn broekzak heen keek zeg maar. Na verloop van tijd schoot ie weer wat naar beneden en zag je hem niet meer en zat ie zeg maar in me broekzak.

Op een gegeven moment komt er een Breezermeid naar me toe met een sigaretje tussen haar lippen en vraagt of ik een vuurtje heb. Toevallig hebben mijn maten net weer een rondje gehaald en sta ik met in iedere hand een glas. Dus ik zeg tegen haar - "mijn aansteker zit in mijn rechterbroekzak pak hem er maar even uit" - en doe mijn rechterheup wat naar voren. Zij gaat met haar hand in mijn broekzak om eh nou ja eigenlijk om mijn aansteker te zoeken………….
 
Ik heb het verhaal al eens gepost. Maar het past wel in dit topic:

Ik had vroeger een broek waar er een gat zat in de binnenvoering van mijn broekzak. Daar trok ik dan, in een dronken bui, wel eens mijn leuter doorheen zodat mijn Duitse helm net over het randje van mijn broekzak heen keek zeg maar. Na verloop van tijd schoot ie weer wat naar beneden en zag je hem niet meer en zat ie zeg maar in me broekzak.

Op een gegeven moment komt er een Breezermeid naar me toe met een sigaretje tussen haar lippen en vraagt of ik een vuurtje heb. Toevallig hebben mijn maten net weer een rondje gehaald en sta ik met in iedere hand een glas. Dus ik zeg tegen haar - "mijn aansteker zit in mijn rechterbroekzak pak hem er maar even uit" - en doe mijn rechterheup wat naar voren. Zij gaat met haar hand in mijn broekzak om eh nou ja eigenlijk om mijn aansteker te zoeken………….


hahaha meesterlijk :D
 
Ik heb het verhaal al eens gepost. Maar het past wel in dit topic:

Ik had vroeger een broek waar er een gat zat in de binnenvoering van mijn broekzak. Daar trok ik dan, in een dronken bui, wel eens mijn leuter doorheen zodat mijn Duitse helm net over het randje van mijn broekzak heen keek zeg maar. Na verloop van tijd schoot ie weer wat naar beneden en zag je hem niet meer en zat ie zeg maar in me broekzak.

Op een gegeven moment komt er een Breezermeid naar me toe met een sigaretje tussen haar lippen en vraagt of ik een vuurtje heb. Toevallig hebben mijn maten net weer een rondje gehaald en sta ik met in iedere hand een glas. Dus ik zeg tegen haar - "mijn aansteker zit in mijn rechterbroekzak pak hem er maar even uit" - en doe mijn rechterheup wat naar voren. Zij gaat met haar hand in mijn broekzak om eh nou ja eigenlijk om mijn aansteker te zoeken………….

en? is het nog wat geworden?
:D
 
iedere keer zeg ik nooit meer zoveel drinken maar het gaat toch nog eens gebeuren, mja toch leuke herinneringen zeg ik dan:D

zo wakker worden is idd niet erg gezellig:p

Hehe, ik herken het wel, ik zeg het namelijk ook ieder weekend tegen mezelf, maarja :rolleyes:
 
:roflol: :roflol:

Nederlander zeker :roflol:

Haha, had ik al verteld dat ik kort was? :p Heb nog wel 3 jaar Frans op de middelbare gehad.

Moet ik hieruit trouwens opmaken dat je het hele mailtje gelezen hebt? of viel het je gewoon op?:D
 
2x liggen overgeven en 1x op de parking van de dancing liggen slapen...

Nu een alcoholvrij leven...
 
Voorjaarsvakantie in Turkije, all inclusive in een hotel :D
Met me broer was ik naar een "discotheek" gegaan in het hotel (geen zak aan dus veel alcohol drinken als 14 jarige manneke).
Alleen maar vaag turks bier getankt om vervolgens een sigaret op te steken (blowde wel, rookte toen nog niet). Ik hijs eraan alsof het een dikke jonkel is en voel me voldaan, na 5 minuten voel ik me misselijk en zeg tegen me broer dat ik naar huis ga (hij had het pasje van het appartement). Dat pasje moet ergens in anders kan het licht niet aan maar me broer moest nog thuis komen dus ik had het pasje onder de voordeurmat gelegd. Ik lig chill in het donker en wil lekker gaan pitten, na enkele seconden begint alles al te draaien en voel ik zwaar verrot. Ik kom overeind en de eerste kotsstraal sproeit me bed al onder, vervolgens ren ik al tapijt kotsend naar de badkamer om vervolgens alles onder de wasbak (inclusief sokken en boxers) onder te kotsen.
Het volgende gedeelte herrinner ik me niet meer:
Me broer komt thuis en wil de deur open doen, hij gaat maar een klein stukje open en klemt dan. Hij duwt door en komt er achter dat ik naakt voor de deur lig te slapen. Hij legt me op bed en gaat vervolgens naar de WC om aardbeienlikeur die hij had gedronken er weer uit te barfen.

Volgende ochtend om 9 uur worden we wakker en vinden een totale ravage aan, de zure lucht was niet te harden en overal lag hard geworden kots. Me ouders mochten er niet achter komen, dus we hielden onze hotelkamer zoveel mogelijk dicht, uiteindelijk kwamen ze toch binnen en met het excuus dat het bier verkeerd was gevallen, kwamen we eronder uit (lees: nooit wat van gehoord).

Dit is wel een van me favoriete, in me jonge jaren dronk ik vaak veel te veel en heb dus ook veel gekotst.... Achteraf gezien best dom maja wat wil je, je bent jong en drinkt mee met je broer die 3 jaar ouder is.
 
Ik heb meerdere malen een fles goldstrike in mijn eentje opgelurkt, de rest hoef ik niet te vertellen denk ik :D
 
Ik heb meerdere malen een fles goldstrike in mijn eentje opgelurkt, de rest hoef ik niet te vertellen denk ik :D

ik weet niet wat een fles goldstrike is............en ben zeker nieuwsgierig naar de rest!
:D
 
omg goldstrike.... brings back memories... damn
 
Op het mooie nieuwe behangpapier gekotst toen ik 13 was.
Dat moet volstaan, denk ik.
 
op een verjaardagsfeest plots verdwijnen, na een half uurtje komen ze je zoeken: je lag te kotsen op het toilet, maar bent met je kop half in de wcpot in slaap gevallen. daar lig je dan lekker te ronken.
ze maken je wakker, je wil opstaan, maar hey... dat gaat niet. je valt op je rug en wil dan maar kruipen, je draait wat rond maar het kleinste kamertje was niet breed genoeg en daar lig je dan... benen in de lucht tegen de muur. je zou niet weten hoe je hieruit zou moeten komen.
als ze op dat moment ook nog beginnen filmen, wordt het je teveel en grijp je de wcborstel om mensen te lijf te gaan. het lukt niet en je pijnigt alleen jezelf.


herinner me hier niets van, alles achteraf moeten horen en natuurlijk gezien op dat filmpje. :o
 
Helikopteren op het Balkon. Met mijn lamme hoofd.
 
Back
Naar boven