XXL Nutrition

verhinderen

Bezoekers in dit topic

toekomstige

Cool Novice
Lid geworden
14 jun 2015
Berichten
43
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
86kg
Vetpercentage
15%
verhindert een hoger bf het maken van gains? ik heb het over 15+ bf

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

testosteron word minder bij 17+, heeft dit een zienbaar effect op het maken van gains of merk je dit niet
 
Ik heb gelezen dat testosteron een piek bereikt op een 25-jarige leeftijd. 17 jaar lijkt gewoon veel te jong. Ik denk persoonlijk niet dat een hoger vp invloed maakt op jouw gains. Alleen is dit niet altijd even leuk omdat je gewoon 'dikker' lijkt en daardoor streeft naar een lagere vp.
 
oh oke, ik ben pas 15 dus nog 10 jaar te gaan voor de piek, tot dan toe zal het wel oplopen, altijd leuke vooruitzichten
 
verhindert een hoger bf het maken van gains? ik heb het over 15+ bf

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

testosteron word minder bij 17+, heeft dit een zienbaar effect op het maken van gains of merk je dit niet

Laat ik het zo zeggen, vetter worden betekent niet persee dat je betere gains maakt. Of een flink hoger bf% de gains in de weg zal staan, ik denk weinig. Maar het lijkt me beter en gunstiger om gewoon niet te vet te worden.
Het is bodybuilding, geen chubbybuilding. Lekker gaan voor leangains.
 
ik doe meer powerliften, maar gains wil ik er ook bij hebben zodat ik niet zon miezerig mannetje word die altijd zegt: ik train alleen voor kracht
 
powerliften betekent niet dat je een bagger fysiek hoeft te hebben, dus inderdaad mooi die gains plus kracht meepakken.
 
Piek is niet op je 25e, maar tot je 25e heb je een hoog testosterone niveau, dus je 'piek' is tot je 25e, niet op. En daarna wordt het langsaam aan gestaag minder.
 
Piek is niet op je 25e, maar tot je 25e heb je een hoog testosterone niveau, dus je 'piek' is tot je 25e, niet op. En daarna wordt het langsaam aan gestaag minder.

Bedankt :rolleyes:
 
Back
Naar boven