MuscleMeat

Verhogen van test only

Bezoekers in dit topic

tommydv

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
82kg
Hey jongens
Ik ben bezig met een test only 250mg 1 x in de week zit nu in week 5 nu zondag de 6de prik
Nu heb ik veel gelezen in die tijd en ben ik tot de beslissing gekomen dat ik me dosis wil gaan verhogen na 500mg
Mijn vraag hoe kan ik dit het beste aanpakken????
En moet ik de test van eichenlijk 10 weken nu ook wat langer door trekken???
Doe natuurlijk nakuren met nolva
Zou ik nu zondag meteen na 500mg gaan of moet ik dit eerst beter rustig op bouwen eerst zondag 350ofzo en dan de week erna 500
Hoop paar goeie reactie's waar ik iets aan heb
Alvast bedankt

Je kan gewoon meteen 500mg gaan zetten als je dat wilt.
Of je de kuur dan ook meteen langer door moet trekken moet je zelf weten, niets moet en alles kan.

Waarom wil je eigenlijk gaan verhogen? Ik weet niet of je een kickstart hebt gebruikt, maar zo niet, dan begin je nu pas een beetje resultaten te zien.

Je kan gewoon meteen 500mg gaan zetten als je dat wilt.
Of je de kuur dan ook meteen langer door moet trekken moet je zelf weten, niets moet en alles kan.

Waarom wil je eigenlijk gaan verhogen? Ik weet niet of je een kickstart hebt gebruikt, maar zo niet, dan begin je nu pas een beetje resultaten te zien.

Nee heb geen kickstart gebruikt wou gewoon een test only doen voor 1ste kuur
Nee weet dat niets moet ;)
Reden is dat ik denk dat 250mg net iets te weinig is zo wat ik hier zo lees over test only 250 dat de meeste met ervaring aanbevelen om meteen 500te doen dat dat niet te veel is en ben bang dat ik alles dalijk voor bijna niets heb gedaan vandaar dat ik het hier vraag aan jullie ervaren boys
Of denk je dat 250 ook wel genoeg doet

Bulken of cutten?

Sowieso is je test niveau velen malen hoger dan natural met 250mg test, dus als je voeding, training en rust in orde zit moet je gewoon netjes kunnen gainen. Voor een cut is het sowieso voldoende om je spiermassa te behouden.

Tuurlijk zal 500mg meer doen, maar het is ook weer zwaarder voor je lichaam natuurlijk.

De effecten van de test worden nu als het goed is pas een beetje duidelijk. Denk dat je nu pas echt kracht verschillen gaat merken en zwaarder wordt. Je kan het dus ook gewoon doorzetten zoals je nu bezig bent en mocht je het uiteindelijk toch te weinig vinden, dan kan je later altijd nog meer zetten. Zou dan wel meteen ook goed naar je voeding ed gaan kijken want zoals gezegd moet je op 250mg toch ook wel een paar schone kg's kunnen winnen.

Als je nu toch iets extra's wilt kan je gewoon 500mg gaan zetten, maar je kan er ook voor kiezen om nu nog iets met een korte ester erbij te zetten. Dan merk je tenminste direct resultaat. Ik weet niet op wat voor vet% je staat en wat je doel dus is, maar misschien is het bijvoorbeeld een idee om de laatste 6 weekje af te sluiten met wat winny erbij tot aan de nakuur bijvoorbeeld. Mooie synergie met de test, niet te zwaar, geen aromatase en direct effect. Zou aan de nakuur dan wel meteen arofixen toevoegen ivm cortisol van winny.

Ik sta best droog doe ook veel aan kickboxen niet in de nakuur natuurlijk te veel cardio
Schat zelf zoon 9-10%
Je zegt dat ik ook ff kan aankijken en dan altijd nog kan verhogen
Gaat mijn kuur dan niet te lang duren
Met korte ester twijfel ik over omdat me eerste kuur is en vind prikken nu nog best freaky
En met korte moet je vaker prikken toch
Wil je alvast bedanken voor de reacties tot nu toe

Nee, bedoel niet dat je later moet verhogen in deze kuur, maar voor een volgende kuur. Als je deze kuur wilt verhogen zou ik dat zo snel mogelijk doen.

Korte esters is meer prikwerk inderdaad, maar winny kan je ook slikken. Zijn gewoon tabs van. ;)

Maar denk nu niet dat 250mg test helemaal niets doet, want het begint nu dus pas merkbaar te worden.

Oke Thanks
Heb me niet zo verdiept in winny wel een goeie voor een 2de kuur
Hou het deze kuier ff bij test only
Denk dat ik verhoog nu deze week na 1.5ml inplaats van 1ml
Komt neer op een 375mg pak ik een beetje een tussen weg en kijk ik nog ff aan en goed blijven eten natuurlijk

Hallo, ik ben nu ook bezig met test e 250pw (wel tesamen met 200 tren pw) maar daar merk je echt wel wat van. Is mijn 2e kuurtje nu en als ik jou was zou ik gewoon zo lang modelijk licht blijven kuren. Hoe vaker je het doet hoe meer je nodig gaat hebben tot een bepaald maximun, althans dat zie je hier vaak.

Prik is e5d voor 3x kijken hoe dat bevalt, je kunt altijd verhogen en je kuur wat langer maken.

je vvm ligt rond de 78kg

Prik is e5d voor 3x kijken hoe dat bevalt, je kunt altijd verhogen en je kuur wat langer maken.

je vvm ligt rond de 78kg

Oke Thanks zal het eens proberen kijken hoe het uitpakt, vandaag met trainen ging al lekker dus merk het wel is het beter e5d 250mg of 1x in de week 375mg????

Oke Thanks zal het eens proberen kijken hoe het uitpakt, vandaag met trainen ging al lekker dus merk het wel is het beter e5d 250mg of 1x in de week 375mg????

E5D is ietsjes beter omdat je wat stabielere bloedwaarden houdt. Het zal echter niet super veel uitmaken.

Ik zou gewoon de kuur afmaken hoe ie is, nakuren en dan wanneer je hersteld bent 500mg per week zetten.
Post ook je voeding en trainingschema in de daarvoor bestemde subforums. Misschien is daar ook nog wat aan te sleutelen en dat daarom je gains tegenvallen.

Ik zou gewoon de kuur afmaken hoe ie is, nakuren en dan wanneer je hersteld bent 500mg per week zetten.
Post ook je voeding en trainingschema in de daarvoor bestemde subforums. Misschien is daar ook nog wat aan te sleutelen en dat daarom je gains tegenvallen.

Het is niet zo dat me gains tegenvallen ben alleen bang dat 250mg net iets te weinig is vandaar zal me voedingsschemanog eens goed nalopen maar is opzich wel Oke toch bedankt

Het is niet zo dat me gains tegenvallen ben alleen bang dat 250mg net iets te weinig is vandaar zal me voedingsschemanog eens goed nalopen maar is opzich wel Oke toch bedankt

Als je gains niet tegenvallen is 250mg niet te weinig hoor

Als je gains niet tegenvallen is 250mg niet te weinig hoor

Na dat dacht ik ook vandaar dat ik ben begonnen met test only 250mg
Maar las de laatste 2 weken een paar topics hier op form over eerste kuur test only 250mg en daar adviseerden toch de meeste om voor 500mg te gaan of in iedergeval meer dan 250mg 1x in de week vandaar dat ik twijfelde over mijn keuze

Maar waarom zou je verhogen als je gains goed zijn?

Maar waarom zou je verhogen als je gains goed zijn?

Ja goed kan ik nog niet zeggen maar begin nu pas beetje te voelen moet vandaag pas voor de 6 de prik voel nog niet al te veel
Lijkt dat kracht iets meer is en ben wel al sind weekje f$cking geil
Dus lijkt te werken
Ik ga hem vanavond verhogen na 1,5ml in plaats van 1ml en dat hou ik aan hele kuur en dan weet ik wT het is en kan ik altijd de volgende kuur
ja die komt er denk ik ;).
Altijd nog kijken
Thanks allemaal voor jullie reacties super toffe gozers hier man
Respect

Wel raar dat je pas na 4 weken ****ing geil bent. Ik ben na 2 weken al overcoïtust :P
Als je gaat verhogen zet je beter nu 3ml en dan de weken die volgen 2ml per week. Soort van frontload.

Back
Naar boven