AndroidHealthClinic

Verhoging en pip na ripped mix

Bezoekers in dit topic

redbarred

Novice
Lid geworden
8 mei 2021
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Beste,

3e kuur dat ik voor de ripped mix ga, alleen deze keer heb ik 12/24 uur na de injectie flink pijn waar ik geïnjecteerd heb en lichte verhoging. Dit ebt weer weg na 36/48 uur maar dan is t alweer tijd voor de volgende injectie... Denk zelf dat er te weinig olie bij zit waardoor het kristalliseert. Dus mijn vraag is hoe kan ik deze verdunnen?
 
Wat is de 'ripped mix'? Misschien de vloeistof wat verwarmen, na injecteren goed inmasseren of evt een andere injectiespot proberen.
 
Test prop 50mg, tren ace 50mg, mast P 50mg blend. Gister verwarmd tot 37 en voor t slapen in de glute gezet. Vanochtend geen enkel probleem dus dacht dat het gewerkt had totdat ik de spier begon te belasten door te lopen etc. Lig momenteel weer plat.
 
vanochtend weer gezet, dit keer maar 1ml ipv 1.5ml. Tot dus verre geen last. Misschien moet mijn lichaam gewoon wennen aan de oplos olie van dit merk.
 
Ja het went wel, eerste maal test prop had ik ook erge pip maar na 1,5-2 weken had ik nergens meer last van.
 
Heb dit de eerste paar x ook gehad met Ripped mix nu nergens meer last van.
 
Dat is een teken dat je die homofiele bullshit niet moet gebruiken. Je bent altijd beter af als je het zelf per compound kunt doseren. Wat nou als je tren/mast of test iets meer of minder wilt doseren.
 
Ach voor mij werkt t prima, hoef ook geen absurde dosissen voor t gewenste effect. Dus de verhoudingen zijn gewoon ideaal en lekker gemakkelijk normaliter. Schouders pinnen is geheel zonder pip om de een of andere reden
 
Back
Naar boven