MuscleMeat

Verhoogde bd tijdens kuur.

Bezoekers in dit topic

jailbird

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 dec 2009
Berichten
360
Waardering
23
Lengte
1m84
Massa
42kg
Vetpercentage
50%
Bepaalde middelen zoals anadrol dianabol nandrolone en eq staan er bekend om de bd omhoog te gooien.
Nu vroeg ik me af wat nog acceptabel zou zijn tijdens de kuur ?
 
Hoe hoog is ie nu dan?
 
80/138

Maar ben off.
 
Je krijgt echt niet zomaar orgaanschade van een korte periode hoge bloeddruk, dus wat is acceptabel.. je bent wel blijkbaar bereid orgaanschade te riskeren, dus dat is geen grens voor jou. Acute problemen kun je wel gaan verwachten met systoles van 200 mmHg oid (al is het enorm persoonsafhankelijk en met name ook van de tijd waarin je die hoge bloeddrukken creëert). Dus ruime marge voor het fout gaat. Maar dan heb je wel meteen de poppen aan het dansen. En of het slim is iets van een ACE remmer of calciumantagonist te nemen als preventie kun je je ook afvragen, zou ik ook niet aanraden.
 
Ik heb nooit een verhoogde bloeddruk, ook niet tijdens een blast.
 
Wat acceptabel is tijdens een kuur? Zelfde als zonder een kuur. Alles tussen 120/60-140/90 wordt als normaal beschouwt.

Vochtretentie is vaak een boosdoener. Als ik mij goed herinner kunnen androgenen catechlominerge activiteit verhogen en op die manier voor een verhoogde bloeddruk zorgen
 
Iedereen bedankt voor de input.

Ben zelf ook geen fan van bd meds preventief mee te laten lopen tydens kuur maar lees de laatste tyd steeds vaker logs waar mildronate daar wel voor word gebruikt en positieve feedback.
Alleen weet je dan niet of dat ook zo zou zijn als ze dat niet hadden genomen dus blijft dat gokken imo.
 
zit meestal rond de 140/80 met test mast, als ik off ga iets daar onder.
Soms in de avond kan het 150/80 zijn.
Hier kan je verschillende dingen aan doen met voeding en cardio waardoor dit weer net binnen het referentiekader past.
 
Back
Naar boven