AndroidHealthClinic

Verhuizen naar een ander land omdat het eten lekkerder is ?

Bezoekers in dit topic

aah ok
maar hier in belgie moet je ook een ziekteverzekering hebben hoor

basis is verplicht voor iedereen, begint ongeveer bij 100 euro per maand, dus verplicht ookal ben je nooit ziek.
 
van rond de 115 euro ;)

:o
dat is duur
en de huizen zijn er duurder terwijl ze in belgie al onkoopbaar zijn :o
zijn er op financieel gebied dan goedkopere dingen?
buiten internet uiteraard?
of betalen jullie minder belastingen?
eten en computerstuff is er alleszinds wel goedkoper dacht ik
 
:o
dat is duur
en de huizen zijn er duurder terwijl ze in belgie al onkoopbaar zijn :o
zijn er op financieel gebied dan goedkopere dingen?
buiten internet uiteraard?
of betalen jullie minder belastingen?
eten en computerstuff is er alleszinds wel goedkoper dacht ik

Ahem, :roflol:

Computershit is hier aardig goedkoop geworden ja, sinds de komst van de euro, mijn 1ste computer was een pentium 3 450 Mhz, daar heb ik toendertijd 3000 gulden voor betaald, kijk wat die dingen tegenwoordig kosten, maar van een computer kan je niet leven en dat koop je niet elke dag, en dingen zoals eten, horeca, is gewoon stervensduur.
 
Ahem, :roflol:

Computershit is hier aardig goedkoop geworden ja, sinds de komst van de euro, mijn 1ste computer was een pentium 3 450 Mhz, daar heb ik toendertijd 3000 gulden voor betaald, kijk wat die dingen tegenwoordig kosten, maar van een computer kan je niet leven en dat koop je niet elke dag, en dingen zoals eten, horeca, is gewoon stervensduur.

er zat nogthans een turk in mijn team op mijn vorig bedrijf en die reed elke week naar de grens voor zijn eten in holland te kopen.
restaurants en uitgaansleven is overal duur denk ik :p
 
Ik zou wel willen door die kt Marokkanen, Turken en Antillianen. Van Surinamers heb ik geen last eigenlijk. Als ik naar Osdorp ga kan ik gewoon geen Nederlanders zien, alleen maar Turken. Gelukkig bijna geen allochtonen in de Jordaan, mogen ze wel komen wat ik me niet kan voorstellen dan ga ik met mijn buks op jacht. En dan noemt iedereen mij een racist, als ze voor problemen zorgen mag ik zeggen wat ik wil over ze. Weg ermee.
 
Ik zou wel willen door die kt Marokkanen, Turken en Antillianen. Van Surinamers heb ik geen last eigenlijk. Als ik naar Osdorp ga kan ik gewoon geen Nederlanders zien, alleen maar Turken. Gelukkig bijna geen allochtonen in de Jordaan, mogen ze wel komen wat ik me niet kan voorstellen dan ga ik met mijn buks op jacht. En dan noemt iedereen mij een racist, als ze voor problemen zorgen mag ik zeggen wat ik wil over ze. Weg ermee.

En dat voor iemand van 81, toe maar.
 
Ik zou wel willen door die kt Marokkanen, Turken en Antillianen. Van Surinamers heb ik geen last eigenlijk. Als ik naar Osdorp ga kan ik gewoon geen Nederlanders zien, alleen maar Turken. Gelukkig bijna geen allochtonen in de Jordaan, mogen ze wel komen wat ik me niet kan voorstellen dan ga ik met mijn buks op jacht. En dan noemt iedereen mij een racist, als ze voor problemen zorgen mag ik zeggen wat ik wil over ze. Weg ermee.

Je verdient eeuwig karma
 
Jah en later in de maand krijg je meestal 30 of 40 terug.

Ja klopt, maar ik snap dat hele nut niet, trek er dan gewoon 70 euro vanaf en klaar ermee, ik zit al jaren aan de ziekenfonds bullshit en ik heb het nog nooit in me leven nodig gehad, ik ben denk ik 3 keer in me leven in een ziekenhuis geweest voor mezelf, echt zonde is het gewoon.
 
er zat nogthans een turk in mijn team op mijn vorig bedrijf en die reed elke week naar de grens voor zijn eten in holland te kopen.
restaurants en uitgaansleven is overal duur denk ik :p

Is het nou zo erg? dat kan ik me niet voorstellen, wat betalen jullie voor een halfje bruin ofzo dan...
 
Ja klopt, maar ik snap dat hele nut niet, trek er dan gewoon 70 euro vanaf en klaar ermee, ik zit al jaren aan de ziekenfonds bullshit en ik heb het nog nooit in me leven nodig gehad, ik ben denk ik 3 keer in me leven in een ziekenhuis geweest voor mezelf, echt zonde is het gewoon.

Complete onzin indd, het is gewoon een soort troost voor de 110 die ze er af hebben gehaald in het begin van de maand waar je de 15e nog steeds om moet janken.

Het is veel maar de oudjes moeten er ook van betaald worden enzo, het is niet alleen voor jezelf.Als je een keer medicijnen nodig hebt moet je die ook meestal zelf betalen.eerste 150 euro eigen risico ook nog ingevoerd laatst.
 
Is het nou zo erg? dat kan ik me niet voorstellen, wat betalen jullie voor een halfje bruin ofzo dan...

geen flauw idee :p
hij zei dat het wel scheelde
10 euro..50 euro.. ??? geen flauw idee eigenlijk :p
zijn audi A3 komt uit duitsland, tweedehands maar amper een maand oud en enkele duizenden euro's goedkoper dan je hem in belgie kan krijgen zei hij :eek:
 
Alsof je erop vooruitgaat als je naar belgie verhuisd. Als het nou nog naar Spanje of Italie was.
 
geen flauw idee :p
hij zei dat het wel scheelde
10 euro..50 euro.. ??? geen flauw idee eigenlijk :p
zijn audi A3 komt uit duitsland, tweedehands maar amper een maand oud en enkele duizenden euro's goedkoper dan je hem in belgie kan krijgen zei hij :eek:

Tuurlijk zijn die auto's in duitsland goedkoper, het is dan ook een duitse auto en je betaald er geen btw over, en als je 10 of 50 euro voor een half brood betaald kan je het beter zelf bakken, maar dat geloof ik niet ;)

Hier betaal je 50 cent voor een half brood, ik haal altijd kwaliteit dus ik betaal volgens mij nog net geen euro voor een halfje, dus die 10 of 50 euro komt niet helemaal overeen ;)
 
voor die lekkere frieten zou ik niet alleen in belgie gaan wonen hoor
 
voor die lekkere frieten zou ik niet alleen in belgie gaan wonen hoor

Nee maar wel voor de rest van de prijzen, belastingen noem 't maar op, en in Belgie is het rustiger, in noord belgie zou ik wel willen wonen, als ik kan kan ik nog gewoon mensen hier in in de buurt opzoeken, en dan eventueel blijven slapen, zo lang is het namelijk niet rijden.
 
Tuurlijk zijn die auto's in duitsland goedkoper, het is dan ook een duitse auto en je betaald er geen btw over, en als je 10 of 50 euro voor een half brood betaald kan je het beter zelf bakken, maar dat geloof ik niet ;)

Hier betaal je 50 cent voor een half brood, ik haal altijd kwaliteit dus ik betaal volgens mij nog net geen euro voor een halfje, dus die 10 of 50 euro komt niet helemaal overeen ;)

ik bedoelde niet voor een brood alleen :p
op zijn totale inkopen ofzo
een gans brood kost hier toch wat meer denk ik
is ook te zien welk brood je koopt hé :p
 
ik bedoelde niet voor een brood alleen :p
op zijn totale inkopen ofzo
een gans brood kost hier toch wat meer denk ik
is ook te zien welk brood je koopt hé :p

Ach veel zal het niet schelen, maar vleeswaren en kaas zijn hier ook ****ing duur, voor een paar plakkies kaas betaal je soms gewoon 2 euro of meer, en daar kan ik dan niet eens een half brood mee smeren.
 
Ach veel zal het niet schelen, maar vleeswaren en kaas zijn hier ook ****ing duur, voor een paar plakkies kaas betaal je soms gewoon 2 euro of meer, en daar kan ik dan niet eens een half brood mee smeren.

yup yup
vlees is echt duuuur
vorige week kocht ik 100 gram italiaanse ham ofzoiets
was ook al 3.5 euro
heb wel niet vergeleken met andere ham behalve die ernaast en dat was 6 euro maar er zat ook iets meer in. Die van 3.5 euro zag er lekkerder uit :D
was op in 3 minuten :o
 
Back
Naar boven