XXL Nutrition

Verjaardag van je familie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Brolly

DON
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
30 aug 2004
Berichten
1.312
Waardering
1
K*tzooi ben de verjaardag van mn moeder vergeten vandaag :grumble: ,evenals m'n pa en broer :( . Vind dit toch wel erg zielig voor haar en de achteraf gekochte kado's kon ze niet waarderen :mad:

Ben jij welis de verjaardag van een familielid of goeie vriend vergeten ???
 
Jullie zijn alledrie haar verjaardag vergeten? Das wel heel erg!
 
Ja dat is het trieste eraan
 
snel, laat een tattoo met "mama" zetten :D

Nee, serieus, dat is erg pijnlijk.

(misschien een plakplaatje met mama erop, toch een leuk geintje)
 
heb het laatst ook gehad,erger nog ben de verjaardag van mijn moeder en mijn bro vergeten oo ja en moederdag ook nog.godskolere ik schaam me kapot,echt waar volgend jaar beter :no: :sad: :D
 
Mijn ouders zijn allebei mijn verjaardag vergeten afgelopen jaar en dat jkaar daarvoor mijn moeder ook al...

Dus zij waren mijn verjaardag vergeten dus voor hun geen cadeuatjes.. :D
 
Ik ben echt ongelooflijk zwak in herinneren van verjaardagen enzo,
ik weet vaak niet welke de huidige dag is laat staan dat ik verjaardagen herinner.
Ik geef er dan ook weinig om als anderen de mijne vergeten...
 
Allemaal dement ofzo?
Ik ben almachtig ik onthoud het allemaal alleen aan commerciele winkeldagen zoals vader en moederdag doe ik niet!
Ik krijg ook nooit wat extra's!
 
data onthouden en ik gaan niet echt samen.:D
wat ben ik al wat verjaardagen, feestjes en afspraken vergeten.
tegenwoordig ben ik m'n agenda maar eens gaan gebruiken...
 
Ik vergat ons moeder haar verjaardag ook geregeld, blij was ze daar niet mee..
 
Men pa verjaard vandaag, ben ik net te weten gekomen :D
 
Gebeurt me regelmatig. Inmiddels is iedereen er aan gewend en weten ze dat het geen opzet is.
 
Dani zei:
Gebeurt me regelmatig. Inmiddels is iedereen er aan gewend en weten ze dat het geen opzet is.

en wat als jouw kinderen regelmatig je verjaardag vergeten ?
 
Ik mag toch hopen dat iedereen hier een geintje maakt omdat het in het gare hanenhok staat. Zo niet, dan is het echt in en in triest met jullie..
 
Brolly zei:
K*tzooi ben de verjaardag van mn moeder vergeten vandaag :grumble: ,evenals m'n pa en broer :( . Vind dit toch wel erg zielig voor haar en de achteraf gekochte kado's kon ze niet waarderen :mad:

Ben jij welis de verjaardag van een familielid of goeie vriend vergeten ???

Trieste gasten jullie zeg. Hoe kan je dat nou vergeten? Echt schandalig. Dit is ook niet meer goed te maken en achteraf gekocht kado's maken het volgens mij alleen maar erger. Dus ik snap het best dat ze het niet kon waarderen.
 
Ik heb een kalender waar ik alle verjaardagen op schrijf, anders onthoud ik de verjaardagen nooit. Aangezien ik een grote familie heb (6 broers/zussen waarvan 5 er ook alweer getrouwd zijn en kinderen hebben) kan ik dat echt niet allemaal onthouden :D
 
alle drie? damn....
 
Brolly zei:
K*tzooi ben de verjaardag van mn moeder vergeten vandaag :grumble: ,evenals m'n pa en broer :( . Vind dit toch wel erg zielig voor haar en de achteraf gekochte kado's kon ze niet waarderen :mad:

Ben jij welis de verjaardag van een familielid of goeie vriend vergeten ???

ik vergeet ze niet waar ik heb totaal geen band meer met mijn pa door al die jaren heen ..is echt heel erg. Koop nu wel wat maar hoe ik het ook probeer ..ik kan het niet meer opbrengen hem te feliciteren. Hij was 2 juli jarig en heel de familie zat hier weer (veel familie) en dan zegt mijn ma "zul je je vader niet felicieteren en dan blijft ze dat herhalen maar ze weet maar al te goed dat ik het gewoon niet meer kan) . ik kan niet blijven spelen dat ik het meen. IK laat het cadeautje achter op hun kamer en ga dan naar me maten omdat ik geen zin heb om bij dta gezellig gedoe te gaan zitten als ik daar helemaal niet voor in de stemming ben
 
Back
Naar boven