MuscleMeat

Verjaardag van je familie

Bezoekers in dit topic

Ik zou het ook zo vergeten... maar in mijn telefoon heb ik alle verjaardagen van relevante mensen staan. En een week van te voren herinnerd hij mij eraan. Dus als ik dan nog vergeet moet er wel opzet in het spel zijn...
 
Alledrie de verjaardag van je moeder vergeten, bro, ga je eens ff diep schamen!
 
Dat doe ik al Rob :(. En het is geen excuus maar jarenlang herinnert ze ons subtiel eraan dat ze binnekort jarig is.
Dit jaar deed ze dat niet
 
Brolly zei:
Dat doe ik al Rob :(. En het is geen excuus maar jarenlang herinnert ze ons subtiel eraan dat ze binnekort jarig is.
Dit jaar deed ze dat niet

Mijn moeder doet dat ook ieder jaar, maar niet subtiel. Ze legt dan ook een folder klaar van één of andere winkel en stipt aan wat ze wil. Ik vrees altijd dat ze dat eens niet zal doen, dan vergeet ik haar verjaardag en weet ik niet wat te kopen voor haar.
 
ernstige en pijnlijke kwestie. Van vrienden weet ik het niet precies en krijg ik het via mijn schoonzusje te weten of via hen zelf. Maar de verjaardag van je ouders en broers/zussen moet je toch echt wel weten. Als je het niet kan onthouden moet je gewoon een kalender kopen, makkelijk zat.
 
wazzup zei:
en wat als jouw kinderen regelmatig je verjaardag vergeten ?
Vier mijn verjaardag al jaren niet meer :) Geef er ook niets om. Staat wel weer
tegenover dat ik die van mijn moeder nog nooit ben vergeten (die van mijn kids ook niet nee)
 
ik heb ook geen flauw idee wanneer mn ouders jarig zijn. de enigste verjaardag die ik uit mn hoofd weet is die van mezelf. heb t geheugen van een zeef namelijk :(
 
Brutez zei:
Ik mag toch hopen dat iedereen hier een geintje maakt omdat het in het gare hanenhok staat. Zo niet, dan is het echt in en in triest met jullie..
Wat is een verjaardag nou..is toch maar een getal
 
Rebel_x zei:
Wat is een verjaardag nou..is toch maar een getal

Het gaat niet om je eigen verjaardag, maar mo die van een ander, een essentieel verschil. Ik vind het ook niet echt iets om te vieren, maar voor wie het wel belangrijk is dat mensen af en toe aan hem of haar denken op speciale dagen, is het bijzonder lullig als jij dat vergeet.
 
je zal vast wel een mobiele telefoon hebben
dus gewoon ff een dag of wat een herinnering erin zetten en dan heb je alle tijd om nog iest te kopen en het niet te vergeten!
 
ik kan nogal gemakkelijk data's onthouden. heb er weinig problemen mee
 
Back
Naar boven