Fitness Seller

Verjaren van strafzaken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kijk maar eens naar Marokko: daar zijn er genoeg, relatief jonge criminelen, die wat geld hebben gemaakt en daar nu wonen. Marokko bemoeit zich er niet mee. Alleen bij zware misdrijven (terrorisme en moord). Laten we als voorbeeld Marokko nemen. Een modaal inkomen is daar gelijk aan €600 (wat een ervaren agent verdient), 300 euro is het minimum. 1 euro is ongeveer 11 dirham. 1 brood kost 1 dirham (9 cent). Een huis kan vanaf 20-40.000 euro kosten. Daarvoor krijg je een nieuw huis van 3 verdiepingen. Laten we vanuit gaan dat je voor een duur en mooi huis gaat en je 30.000 euro ervoor betaald. Plus 10.000 euro inrichten en nog eens 10.000 euro kom het jaar mee rond te komen (dik boven modaal, maar je bent natuurlijk wat luxe gewend. Dan heb je 50.000 euro. Ik weet niet wat de rentes daar bedragen, maar dat kan je zelf wel uitzoeken en uitrekenen. Mocht je ipv rentenier een huis kopen en verder doorverkopen, dan is dat natuurlijk alleen maar beter (de huizen en grondprijzen gaan jaarlijks omhoog). of natuurlijk in iets anders investeren (cafe en bar doen het altijd goed.

Leuke intel waarvoor dank. Nu zal ik wss niet echt inblenden daar als rossige roodhuid (ook cultureel gezien wat vraagtekens bij). Niet dat ik het van plan ben overigens. Dus rentenieren niet maar je kan wel mooi investeren zonder dat iemand vraagt waar het geld vandaan komt?
 
Leuke intel waarvoor dank. Nu zal ik wss niet echt inblenden daar als rossige roodhuid (ook cultureel gezien wat vraagtekens bij). Niet dat ik het van plan ben overigens. Dus rentenieren niet maar je kan wel mooi investeren zonder dat iemand vraagt waar het geld vandaan komt?
Klopt, niemand zal je daar wat vragen. Mochten ze dat wel doen, dan willen ze waarschijnlijk dat je hen omkoopt. Ambtenaren en agenten zijn daar zo corrupt als de pest.
Wat inblenden betreft:de wat luxere steden (Tanger, Rabat, Agadir (aanrader!), Casablanca en Marekesh zijn toeristen steden die zo'n beetje het hele jaar door vol rossige roodhuiden zitten :D

BTW, voor de info reken ik een kleine bijdrage...
 
Klopt, niemand zal je daar wat vragen. Mochten ze dat wel doen, dan willen ze waarschijnlijk dat je hen omkoopt. Ambtenaren en agenten zijn daar zo corrupt als de pest. Wat inblenden betreft:de wat luxere steden (Tanger, Rabat, Agadir (aanrader!), Casablanca en Marekesh zijn toeristen steden die zo'n beetje het hele jaar door vol rossige roodhuiden zitten :D BTW, voor de info reken ik een kleine bijdrage...

Mag het ook een gemiddelde bijdrage zijn?


Naamloos-2.png
 
Lekker rentenieren is dat op 100.000 daar kan je wel je hele leven op teren inderdaad.
 
Zet er een nulletje bij en het kan interessant worden, maar voor een ton...djeez. Daar scheur je op't eind van de rit sowieso je broek nog wel aan.
My 2 cents.
 
Degene die van een bank een persoonlijke lening heeft afgesloten van 100.000 heeft dat goed moeten onderbouwen.
Als hij dit met valse papieren heeft gedaan (en ze zijn daar achter gekomen) is het een strafzaak.

Maar als meneer (bij wijze van spreken de volgende dag) een faillissement aanvraagt, gaat de NL molen werken.
De bank is dan verzekerd, en probeert het geld terug te vorderen via een deurwaarder.
Wanneer meneer een uitkering geniet kan je een schuldsanering aanvragen.
Kort door de bocht; betaal je dan via een uitkering, 3 tot 5 jaar, een fractie terug. (maar zit je dus wel die tijd met weekgeld, dus zorg voor veel zwart geld/werk).

Negen jaar geleden... probleem is een beetje de registratie.
Straf(zaak) zal 100% meevallen, maar alle geldzaken gaan via een bank, en die staan echt wel allemaal aangemeld in Tiel.
Als je een rekening wil openen hang je al.. en dat zal toch moeten met om bv je huur te willen betalen.

Vreemd genoeg moet je terug naar je 'eigen' bank, om een rekening te openen, maar het zal de baliemedewerker een worst zijn, wat jouw verleden is.

Eerlijk gezegd denk ik dat het met jouw verhaal allemaal best meevalt...
 
Back
Naar boven