XXL Nutrition

Verjaren van strafzaken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

newgeneration

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
9 feb 2015
Berichten
493
Waardering
30
Lengte
2m30
Stel dat je een ton bij de bank kan lenen en je vervolgens met dit geld het land uit vlucht. Je gaat ergens in Azië zitten ofzo. Uiteraard los je niets af....

Wanneer kunnen ze je dan niets meer maken? Wat zal de hoogte van de straf zijn die je hiervoor kunt krijgen?
 
http://www.rijksoverheid.nl/onderwe...t-meer-worden-vervolgd-voor-een-misdrijf.html

bc3ed30d60206ea90e6d3932231ae6da.png
 
Die had ik gevonden. Vandaar mijn vraag ook. Wat voor straf staat er op zoiets?
 
ze kunnen je niet straffen als ze dood zijn nomsayin
 
Hey nou niet trollen. Dat doe ik ook nooit.

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------


Idee is al enkele jaren geleden uitgevoerd. Bijna 9 jaar geleden.
 
Dus je zit 9 jaar te wachten voor je terug kan komen ?

En dat voor een ton.
 
Dus je zit 9 jaar te wachten voor je terug kan komen ? En dat voor een ton.

Natuurlijk maak je deze conclusie. :thumbs:

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Wel knap als ik op mijn 17de een ton bij de bank kan lenen :)
 
4,20 jaar om precies te zijn
 
bank vs burger, civiele zaak. Bank kan aangifte blijven doen, ondertussen kom je in allerlei registers waar je niet in wilt komen. Hypotheek, verklaring omtrent gedrag, beetje baan met aanzien, registratie bij Tiel, je kan het allemaal op je buik schrijven.
 
bank vs burger, civiele zaak. Bank kan aangifte blijven doen, ondertussen kom je in allerlei registers waar je niet in wilt komen. Hypotheek, verklaring omtrent gedrag, beetje baan met aanzien, registratie bij Tiel, je kan het allemaal op je buik schrijven.

Oke daar is destijds voor gekozen. Diegene die terug gaat komen.. op den duur, hoeft ook niet meer te werken en hoeft ook geen hypotheek meer. Zijn vermogen zal ook niet toegankelijk zijn voor anderen. Dat zit safe.

Hij is ervan overtuigd dat ze hem na 12 jaar niets meer kunnen maken. Dus over een jaar of 3/4 komt hij weer terug.

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

http://www.wetrecht.nl/verjaring-in-civiele-en-in-strafzaken/


heb t volgens mij gevonden...
 
en dan? Jarenlange uitkering in NL? Max. huursubsidie en zorgtoeslag? Degene heeft een ton gejat wat zijn medemens voor hem kan gaan betalen. Oplichter pur sang.
 
Goed topic, lekker over nagedacht ook.
 
Van mij mogen ze die persoon ophangen. Hij kan ook nog gewoon in de problemen komen hier in Nederland.
 
Kun je beter zoals ray doen, gewoon teveel drugs gebruiken en dan een wajong uitkering vragen
 
Waarom denk je dat dit een strafzaak is? Als civiele zaak is kan 5 jr genoeg zijn (kan ook 3 zoek maar uit verjaring betaling geldsom) mits de verjaringstermijn niet gestuit wordt. Stuiting is aanvang nieuwe termijn van verjaring. (Sturen incassobrieven etc.)
 
Het is een lening... Deze blijft gewoon open staan totdat je weer terug komt. Mocht je terug komen, staan ze wel meteen bij je voordeur om de openstaande betalingen te innen.
 
Dus een ton jatten, 12 jaar in Thailand chillen en dan gewoon weer terug naar NL?

Is dit de leven?
 
Het is een lening... Deze blijft gewoon open staan totdat je weer terug komt. Mocht je terug komen, staan ze wel meteen bij je voordeur om de openstaande betalingen te innen.

Er vanuit gaande dat je een voordeur hebt :D
 
Oke daar is destijds voor gekozen. Diegene die terug gaat komen.. op den duur, hoeft ook niet meer te werken en hoeft ook geen hypotheek meer. Zijn vermogen zal ook niet toegankelijk zijn voor anderen. Dat zit safe.

Hij is ervan overtuigd dat ze hem na 12 jaar niets meer kunnen maken. Dus over een jaar of 3/4 komt hij weer terug.

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

http://www.wetrecht.nl/verjaring-in-civiele-en-in-strafzaken/


heb t volgens mij gevonden...

met 100.000 euro lenen denk ik niet dat je, niet meer hoeft te werken en geen hypotheek meer hoeft te nemen :P kan je vrijwel niets verstandigs mee doen als je geen hypotheek erbij neemt. Met iets verstandigs bedoel ik investeren in een huis ofzo. Met niet verstandig bedoel ik een dure auto kopen
 
Back
Naar boven