- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 17%
Hallo massamonsters en aesthetische goden
Ben een ruim jaar geleden met stronglifts 5x5 begonnen.
Na een tijdje zag ik dat het steeds lastiger werd om gewicht toe te voegen, plateau's werden langer, en kwam niet verder zelfs na 2 of 3 deloads.
Toen ben ik eigenlijk steeds meer oefeningen en volume toe gaan voegen, more pain more gain was de gedachte.
Ook herstelde ik niet meer zo goed van de squats dus heb een aparte legday gemaakt.
Inmiddels ziet het er zo uit
Workout A:
Bench press 5x5
Dumbbell row 5x5
Cable crossover 3x12
Machine ab crunch 3x12
Tricep pushdown 3x12
Workout B
Overhead press 5x5
Deadlift 3x5 (dropset)
Weighted chinup 3x5
Hex press 3x12
Barbell curl 3x12
Barbell shrug 3x12
Hammer curl 3x12
Workout C (legday)
Squat 5x5
Leg extension 3x12
Leg curl 3x12
Workout A, C, B rustdag (steady state cardio) A, C, B rustdag (steady state cardio) etc etc
Ik vind het heerlijk om te sporten en tot falen en waar mogelijk nog een paar cheat reps erbij of nog een dropset toe te voegen.
Maar denk dat het tijd is om het anders aan te pakken want herstel gaat eronder lijden.
Denk zelf aan PPL
Wat denken jullie over mijn huidige routine en wat ik hierna moet doen?
Ben een ruim jaar geleden met stronglifts 5x5 begonnen.
Na een tijdje zag ik dat het steeds lastiger werd om gewicht toe te voegen, plateau's werden langer, en kwam niet verder zelfs na 2 of 3 deloads.
Toen ben ik eigenlijk steeds meer oefeningen en volume toe gaan voegen, more pain more gain was de gedachte.
Ook herstelde ik niet meer zo goed van de squats dus heb een aparte legday gemaakt.
Inmiddels ziet het er zo uit
Workout A:
Bench press 5x5
Dumbbell row 5x5
Cable crossover 3x12
Machine ab crunch 3x12
Tricep pushdown 3x12
Workout B
Overhead press 5x5
Deadlift 3x5 (dropset)
Weighted chinup 3x5
Hex press 3x12
Barbell curl 3x12
Barbell shrug 3x12
Hammer curl 3x12
Workout C (legday)
Squat 5x5
Leg extension 3x12
Leg curl 3x12
Workout A, C, B rustdag (steady state cardio) A, C, B rustdag (steady state cardio) etc etc
Ik vind het heerlijk om te sporten en tot falen en waar mogelijk nog een paar cheat reps erbij of nog een dropset toe te voegen.
Maar denk dat het tijd is om het anders aan te pakken want herstel gaat eronder lijden.
Denk zelf aan PPL
Wat denken jullie over mijn huidige routine en wat ik hierna moet doen?