AndroidHealthClinic

verkeerd geslapen ofzo

martialman

Novice
Waardering
0
ik werd woensdagochtend wakker met hevige pijn in mijn nek en schouder. waarschijnlijk verkeerd geslapen maar dit is wel heel erg. ik kon mijn hoofd niet meer bewegen en alles deed me pijn.
ik dacht dat het na een dag rustig aan doen wel over zou gaan maar nu (zondag) is het pas ietsje minder geworden. half uur onder een hete douche helpt wel een beetje.
alleen de training is er helemaal bij ingeschoten deze week want dat gaat gewoon helemaal niet met zo'n stijve rug en nek.

iemand ervaring met zoiets ? mijn vriendin was/is als bang dat het nekkramp zou kunnen zijn (volgens mij is dat onzin want volgens mij ga je daar binnen een aantal dagen al aan kapot) en ik leef nog steeds.
shittt ik voel me net zo'n robot (zo beweeg ik tenminste wel nu ) :-(

martialman zei:
ik werd woensdagochtend wakker met hevige pijn in mijn nek en schouder. waarschijnlijk verkeerd geslapen maar dit is wel heel erg. ik kon mijn hoofd niet meer bewegen en alles deed me pijn.
ik dacht dat het na een dag rustig aan doen wel over zou gaan maar nu (zondag) is het pas ietsje minder geworden. half uur onder een hete douche helpt wel een beetje.
alleen de training is er helemaal bij ingeschoten deze week want dat gaat gewoon helemaal niet met zo'n stijve rug en nek.

iemand ervaring met zoiets ? mijn vriendin was/is als bang dat het nekkramp zou kunnen zijn (volgens mij is dat onzin want volgens mij ga je daar binnen een aantal dagen al aan kapot) en ik leef nog steeds.
shittt ik voel me net zo'n robot (zo beweeg ik tenminste wel nu ) :-(

als je je kin niet op je borst kan leggen moet je uitkijken..
kan gewoon werveltje zijn die verkeerd zit, had ik ook wel eens

Ik heb het vaak ook dat ik wakker word met een zere (stijve) rug/nek. Een andere kussen doet wonderen.

• Topic Starter Topic Starter
ik kan met mijn kin mijn borst raken maar het doet me wel pijn. maar als er een werveltje niet goed zit zul je waarschijnlijk met je kin niet in de buurt van je borst komen zeker ??

en dit kussen heb ik al jaren maar zoiets heb ik nog nooit gehad.
kan het komen omdat ik door mijn training breder aan het worden ben ofzo ? mijn armen en schouders groeien de laatste tijd wel redelijk.

Terug
Naar boven