- Waardering
- 1.530
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Lekker uit de hand gelopen hier hahahah 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zei het inderdaad een beetje raar, maar ik zat 'r echt op te wachten en kreeg toen de verkeerde smaak balen is dat, ik heb ze een mailtje gestuurt hopen dat ze hem omruilen anders pech gehad ik maak die chocolade smaak wel op alleen met minder plezier dan me aardbei smaak.
Bedankt dat jij tenminste nog normaal kan reageren zitten mannen elkaar te versieren in me topic en/of wordt uitgescholden aardige mensen die hier zitten dus............
iig bedankt voor de reactie !
Ik zei het inderdaad een beetje raar, maar ik zat 'r echt op te wachten en kreeg toen de verkeerde smaak balen is dat, ik heb ze een mailtje gestuurt hopen dat ze hem omruilen anders pech gehad ik maak die chocolade smaak wel op alleen met minder plezier dan me aardbei smaak.
Bedankt dat jij tenminste nog normaal kan reageren zitten mannen elkaar te versieren in me topic en/of wordt uitgescholden aardige mensen die hier zitten dus............
Jij hebt hem opengedaan man... kan altijd gebeuren eh dat ze verkeerd sturen.Dat is inderdaad niet zo slim, maar ik heb me bestel status nog eens gechekt en dat geeft duidelijk aan 2.0KG aardbei, hun moeten bezorgen waar voor betaald wordt, het was de eerste keer dat ik het kocht en wist niet dat er op de buitenkant stond welke smaak het was de poeder zelf leek ook nog op chocola eenmaal in me mond kwam ik erachter.
Hopen dat ze hem alsnog omruilen anders nooit meer bij bodylab bestellen !
Jij hebt hem opengedaan man... kan altijd gebeuren eh dat ze verkeerd sturen.
Haha, is geen probleem.
Normaal is dit een vriendelijk forum met erg behulpzame leden, dus laat deze thread niet de verkeerde indruk geven.
Het grootste deel van de leden hier wilt graag dat je voor het posten/dingen doen in het algemeen eerst onderzoek doet, en 'zeuren' om 'lompe' fouten word hier niet erg gewaardeerd en leid tot trollen zoals hier.
Grootste deel van de leden kunnen zich heus wel inbeelden dat een beginner/iemand die er van uit gaat dat het wel goed zou zijn zo de pot openrukt zonder dubbel te checken of het wel goed was. Ik zou i.i.g. waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben.
Al zou ik zelf gewoon dat ding leeg gedronken hebben omdat ik shakes voor de eiwitten nam en niet voor de smaak haha.
In ieder geval, succes met bodylab gewenst.
Weet uit ervaring dat er erg vriendelijk en behulpzaam personeel werkt.
Bestel er dus ook graag.
skinnie.
ik had een jaar geleden ook een pot van 4,2 kg whey besteld.
kreeg echter een kleinere pot, dit heb ik gemeld en kreeg de volgende dag een grote pot whey thuis gestuurd met het verzoek de kleine pot terug te sturen maar dat heb ik dan weer niet gedaan!![]()
kreeg echter een kleinere pot, dit heb ik gemeld en kreeg de volgende dag een grote pot whey thuis gestuurd met het verzoek de kleine pot terug te sturen maar dat heb ik dan weer niet gedaan!![]()
badassik had een jaar geleden ook een pot van 4,2 kg whey besteld.
Kreeg echter een kleinere pot, dit heb ik gemeld en kreeg de volgende dag een grote pot whey thuis gestuurd met het verzoek de kleine pot terug te sturen maar dat heb ik dan weer niet gedaan!:d