Fitness Seller

Verkiezingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
In belgie staan de verkiezingen weer voor de deur. Waarom er op dbb ook geen organiseren. Om te beginnen kunnen we verschillende partijen maken bv. Ook zou ik stellen dat er om op de lijst te mogen staan 200 posts vereist zijn.

voorstel partijen

De spuiters
de powerlifters
de groenen(puur natuur trainen)
de gare hanen
de wijffies
de raad der wijze BB'ers


ikzelf zou me willen aansluiten bij de wijffies en als dat niet kan bij de gare hanen....


Aan de hand van de verkiezingen worden dan ook de moderators (de regering) gevormd, net zoals in het echt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij wil ik ook mijn verkiezingscampagne beginnen. Voor de leden van de gare hanenpartij is er op de dag van de contest een barbecue in mijn tuin. Er zal een laptop met internetaansluiting in mijn tuin voorzien zijn zodat alles integraal te volgen is over de contest.
Uiteraard is er ook genoeg vlees, groenten, tonijn, water maar ook biertjes en blowtjes!!
 
Originally posted by Olimantado


voorstel partijen

De spuiters
de powerlifters
de groenen(puur natuur trainen)
de gare hanen
de wijffies
de raad der wijze BB'ers


ikzelf zou me willen aansluiten bij de wijffies en als dat niet kan bij de gare hanen....

ik heb al druk bezig met een eigen partij. die staat in voor alle belangen van ons BB'ers. maar als jij de strijd met mij wil aangaan kunne we beide een verkiezingsstrijd houden om kiezers te trekken .en ik beloof plechtig dat ik dat trekken ook indien nodig letterlijk zal nemen. is all part of my strategy

en dan zodoende naderhand tot een regringsakkoord ien te komen.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=5943&highlight=politiek

Je hebt wel mooie opties qua partijen. ik beschouw mijzelf wel als een groene gare haan...ben dus nog zwevende kiezer...
 
Ik sluit me aan bij de gare hanen omdat ik vaak bij de "karma commentaar" krijg te horen dat ik een gare haan ben dus alle ik sluit me daarbij aan.
 
ik zie nu overigens dat ik tweemaal gepost heb maar its all part of my strategy
 
Re: Re: Re: Verkiezingen

Originally posted by Oom Oli




Ik vind het persoonlijk eigenlijk 1 van je flauwere threads... :(

:rolleyes:
 
Originally posted by Oom Oli


wil je je aansluiten bij een partij?

Oke even denken oli:

De spuiters: Hier kan ik niet bij horen op me kinderprikken na
de powerlifters: Ik squat niet eens dus ook deze catagorie sla ik over
de groenen(puur natuur trainen): Ik nittig voedingssuplementen en heb 1-tu besteld, dus ook hier pas ik niet in
de gare hanen: Of ik er echt een ben weet ik niet
de wijffies: Heb nog steeds geen borsten en bezit geen punani
de raad der wijze BB'ers: Nou hier al helemaal geen denken aan

Dan kom ik tot de volgende conclusie: Aangezien ik Oli als een goeie gast zie op enkele posts na, zou ik wel bij de gare hanen passen.

Wanneer mogelijk zou ik gaarne een eigen partij oprichten, genaamd: Fitness en Vrouwen
 
Re: Re: Re: Re: Verkiezingen

Originally posted by Rob G


:rolleyes:


Hoe bedoel je? in de realiteit kraken de verschillende partijen elkaar toch ook af...
 
Originally posted by Juriaan


Oke even denken oli:


de wijffies: Heb nog steeds geen borsten



Wacht maar tot na enkele kuurtjes... :p
 
Originally posted by Oom Oli




Ik vind het persoonlijk eigenlijk 1 van je flauwere threads... :(

ik heb nog geen standpunte vernomen dus maak me vooralsnog niet druk om ome Oli met zijn partije voorstellen.

ik bedoel, hij heeft nog moeite met het kiezen van een eige partij, laat staan dat meneer daadkracht kan stellen als t er eenmaal op aankomt.

eerst duidelijkheid scheppen ipv meerdere kiezers trekken door meerdere partijen op te richten. hou t bij 1 partij met bepaalde standpunten!!
 
Originally posted by dandyman


ik heb nog geen standpunte vernomen dus maak me vooralsnog niet druk om ome Oli met zijn partije voorstellen.

ik bedoel, hij heeft nog moeite met het kiezen van een eige partij, laat staan dat meneer daadkracht kan stellen als t er eenmaal op aankomt.

eerst duidelijkheid scheppen ipv meerdere kiezers trekken door meerdere partijen op te richten. hou t bij 1 partij met bepaalde standpunten!!


Ik kies dus voor de gare hanen en mijn eerste standpunten zijn:

- weed wordt officieel geïntegreerd in de standaard BB-dieetschema's

- Spike krijgt een ban of mag minstens geen mod meer zijn
omdat hij teveel slotjes plaatst en posts van inhoud wijzigt.

- 'lichte kuurtjes' worden verboden. De dealer moet er ten slotte
ook wat aan verdienen...
 
Originally posted by Oom Oli



Ik kies dus voor de gare hanen en mijn eerste standpunten zijn:

- weed wordt officieel geïntegreerd in de standaard BB-dieetschema's
deze zou ik wel nader verklaard zien worden
 
Dat zijn goede standpunten en ik zie dat je ook voor de arbeiders opkomt dat is een goed teken. Ik ben een trouwe aanhanger. Misschien heb je een baantje voor me
 
Originally posted by Bodyman
Dat zijn goede standpunten en ik zie dat je ook voor de arbeiders opkomt dat is een goed teken. Ik ben een trouwe aanhanger. Misschien heb je een baantje voor me


Een baantje zal geen probleem zijn. Heb je ervaring op gebied van chemische stoffen versnijden?
 
Ja, en ook met het gebruik ervan dus dat moet geen probleem zijn en laten we geen geld verkwisten aan beschermende kleding en dergelijke
 
Back
Naar boven