AndroidHealthClinic

Verkiezingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Bodyman
Ja, en ook met het gebruik ervan dus dat moet geen probleem zijn en laten we geen geld verkwisten aan beschermende kleding en dergelijke


nee, natuurlijk niet. Je mag meehelpen mijn coke te versnijden dan. Je mag zelf wel snuiven zoveel je wil, maar niet basen, want dat is nadelig voor je cardio en we blijven ten slotte een sportieve partij....
 
ok, akkoord ik zal ook wel zorgen voor wat jointjes mochten we het snuiven zat zijn, voor de ontwetende met coke kun je erg hard trainen en met een jointje ben je erg geconcentreerd dus ja bevoordelijk voor de training
 
de economie zal iig wel uit zn recessie komen. :D
stimulans voor werk otbreekt t niet aan
 
Dit is spionage dandyman gelieve hier niet meer te komen
 
Originally posted by Bodyman
ok, akkoord ik zal ook wel zorgen voor wat jointjes mochten we het snuiven zat zijn



Niet nodig hoor, dat snuiven worden we toch nooit zat, en indien wel, ik heb een uitgebreid knippersteam!!! Voor parTeden zonder werk: ik kan ook nog wel enkele knippers gebruiken...
 
je hebt al je zaakjes goed op orde
 
Originally posted by Bodyman
je hebt al je zaakjes goed op orde


Tja, dat moet tegenwoordig ook wel, wil je in de politiek een rol van betekenis wil spelen. Ik denk dat ik nu mijn roeping wel gevonden heb!! Ben ook enorm ambitieus en ga voor ADMIN!!!
 
Ja ik ook een beetje coke versnijden en zelf opsnuiven een beter leven kun je niet wensen voor jezelf ik denk dat velen op dit board nu aardig gefrustreerd zullen zijn en in een katabole toestandkomen door jarlousie
 
Had ik nog een vraagje kan ik ook een auto krijgen een beetje een grote het liefst. op die manier kan ik veel werklozen bb-ers oppikken opdat ze bij ons aan de dagelijkse jointjes kunnen komen en gelijk wat werk kunnen verschaffen
 
Originally posted by Bodyman
Had ik nog een vraagje kan ik ook een auto krijgen een beetje een grote het liefst. op die manier kan ik veel werklozen bb-ers oppikken opdat ze bij ons aan de dagelijkse jointjes kunnen komen en gelijk wat werk kunnen verschaffen


Als je enkele weken anciënniteit hebt valt dat uiteraard te bespreken...
 
Ik en dandyman richten een nieuwe partij op: de VLB..

De Vlaamse Liberale Bodybuilders.. Een partij waar alle bodybuilders welkom zijn.

- Migrantenstemrecht: je moet 500 posts hebben om te mogen stemmen + je moet kunnen aantonen dat je een bodybuilder bent..

- Geloof: Je mag een tanktopje dragen tijdens alle forumzittingen

- Verkeer: om de 30sec kan je nu posten!! Daar gaan wij voor!!

- Bannen: enkel in uitzonderlijke gevallen..

- Onderwijs: Meer info op de website, boeken online te koop Plaatsen, enz... enz...

- Raad der vrouwen: vrouwen kunnen hier terecht om bv overbecoïtuste opmerkingen van leden te bespreken en desnoods samen klacht neer te leggen bij moderators..

- Gare hanenhok = garehanenhok: mits garehanen hun voc enkel uit coïtus bestaat, moet het gare hanenhok enkel toegankelijk zijn voor mannen. Mannen privacy voor mannen die privacy willen...

- Gare Kippenhok; tja een gare kip zou leuk zijn.. Vrouwen privacy voor vrouwen die privacy willen..


En veel veel meer..


Bracke en Dandyman [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Jawel dat kan wel maar niet al te lang hoop ik
 
Ach, veel beloven, maar kiezers...: wees er maar zeker van dat er in de praktijk weinig van in huis gaat komen als die gozers het voor het zeggen hebben. Die dandyloser zit aan een gemiddelde van bijna 30 posts per dag, dus hij leeft niet in de realiteit, maar in een virtuele schijnwereld!!
 
Ja inderdaad als mensen daar op gaan stemmen is het einde zoek en zal met nog meer gemobiliseerd worden waardoor langzaam maar zeker iedereen te lui wordt om ook maar aan sport te denken. Erg teleur stellend
 
Originally posted by Oom Oli
Ach, veel beloven, maar kiezers...: wees er maar zeker van dat er in de praktijk weinig van in huis gaat komen als die gozers het voor het zeggen hebben. Die dandyloser zit aan een gemiddelde van bijna 30 posts per dag, dus hij leeft niet in de realiteit, maar in een virtuele schijnwereld!!

ik verdiep me in mn doelgroep Oli, is misschien een goed idee voor jou. research is erg belangrijk voor een partijprogramma.

wat wilt de hedendaagse BB'er?
wat wilt ie juist niet?

dat zijn enkele vragen waar Bracke en ik ons op richten.
maar voortaan houden wij ons bezig in onze topic en dan zullen we jou en jouw consorten niet meer lastig vallen en kunnen julie verder gaan discussieren of je een of twee lijnen moet snatsen tijdens de cutfase
 
Originally posted by Oom Oli
Ach, veel beloven, maar kiezers...: wees er maar zeker van dat er in de praktijk weinig van in huis gaat komen als die gozers het voor het zeggen hebben. Die dandyloser zit aan een gemiddelde van bijna 30 posts per dag, dus hij leeft niet in de realiteit, maar in een virtuele schijnwereld!!

Hahaha, Wie leeft er hier in een virtuele schijnwerld?

Mister Joint 2003...:rolleyes:


Ik kies dus voor de gare hanen en mijn eerste standpunten zijn:

- weed wordt officieel geïntegreerd in de standaard BB-dieetschema's

- Spike krijgt een ban of mag minstens geen mod meer zijn
omdat hij teveel slotjes plaatst en posts van inhoud wijzigt.

- 'lichte kuurtjes' worden verboden. De dealer moet er ten slotte
ook wat aan verdienen...


Ps Oli, waar ga jij voor kiezen morgen? AGalev? :D
 
@dandyman & Bracke dit valt onder spionage en na een rechtzaak kan jullie partij vallen dus gelieve niet meer in deze thread te komen
 
Originally posted by Oom Oli
Ach, veel beloven, maar kiezers...: wees er maar zeker van dat er in de praktijk weinig van in huis gaat komen als die gozers het voor het zeggen hebben. Die dandyloser zit aan een gemiddelde van bijna 30 posts per dag, dus hij leeft niet in de realiteit, maar in een virtuele schijnwereld!!

btw, Oli, t is dandyMAN! en idd als ik al in een schijnwereld leef wat voor wereld zal dat dan wel niet zijn waar jij rondwaant?;)

En we hebben de boodschap begrepen Bodyman. maar als iemand zich wederom onder mijn naam inlogt kan ik er niets aan doen
 
Originally posted by dandyman

btw, Oli, t is dandyMAN! en idd als ik al in een schijnwereld leef wat voor wereld zal dat dan wel niet zijn waar jij rondwaant?;)


Wat een belediging zeg, je mag er zeker van zijn dat je hiervoor na de verkiezingen gepaald zal worden door mijn knippers!!
 
ik doe net of ik hier niet post (ignore anders mijn posts) maar ik vat dat op als een mooi toekomstperspectief
 
Back
Naar boven