AndroidHealthClinic

Verkiezingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by dandyman
ik doe net of ik hier niet post (ignore anders mijn posts) maar ik vat dat op als een mooi toekomstperspectief


Deze post begrijp ik niet helemaal....
 
Originally posted by Oom Oli



Deze post begrijp ik niet helemaal....

ik mocht niets meer posten in deze topic en ik refereer zodoende naar een eerdere topci getiteld "wachtwoorden"

en ik vatte jouw dreigement op als een mooi vooruitzicht;)

shit nu post ik toch weer hier:D
 
Ja rechtzaak
 
sue me, Body...mar wacht dan op zn minst tot na de verkiezingen. gun ons wel een eerlijke strijd om de zetels.

zo, ik keer terug naar mn eigen achterkamer
 
Ik heb de uitslagen:

De spuiters: 5%
de powerlifters: 25%
de groenen: 3%
de gare hanen: 17%
de wijffies: 10%
de raad der wijze BB'ers: 20%
VLB: 30%
 
Hoe kan je nu de uitslagen al hebben als we nog niet eens begonnen zijn :S Kunnen we gewoon niet beter een thread maken met Van elke partij een wat zei willen. Heb je iets van 8 berichten ofzo ( hoeveel partijen er ook mogen zijn ) IN elk bericht die de partij schrijft staat wat ze willen. Wat ze gaan doen blabla en wie er bij die partij zitten. En je doet er nog een pol boven met stemmen voor je partij. Zo kunnen we het toch veel beter zien dan alles door elkaar :D
 
Originally posted by Ryu
Hoe kan je nu de uitslagen al hebben als we nog niet eens begonnen zijn :S Kunnen we gewoon niet beter een thread maken met Van elke partij een wat zei willen. Heb je iets van 8 berichten ofzo ( hoeveel partijen er ook mogen zijn ) IN elk bericht die de partij schrijft staat wat ze willen. Wat ze gaan doen blabla en wie er bij die partij zitten. En je doet er nog een pol boven met stemmen voor je partij. Zo kunnen we het toch veel beter zien dan alles door elkaar :D

Misschien een id voor het hele dutchbb-team? Partijtjes en groepjes oprichten, zoals bij universiteiten.. Lijkt me wel leuk. Er moet nat iemand wel initiatief nemen...
 
idd, eigen namen en bijbehoredne meetings... in tanktops:D
 
Back
Naar boven