- Waardering
- 3.207
Voor een prognose voor de uitslag straks, graag jullie stem aub.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Eigenlijk komt dat op hetzelfde neer he, voor elke vlaamse partij is er ook een franstalige versie en omgekeerd...Originally posted by Spike
euhm, en de franstalige partijen tellen niet mee zeker?
ik zit hier wel in brussel hé
en ja, ik heb nu niet op een nederlandstalige partij gestemd.
Originally posted by Spike
lol hahahah Resist ? da's toch zo'n ultra kleine partij neen? heb der niet veel van gehoord om eerlijk te zijn...
Nee want criminelen buitensmijten is discriminatie En de gevangenissen zitten te vol dus daar kan hij ook al niet terecht...Originally posted by Spike
daarom dat ik het ergens zinvoller vind om op partij te stemmen, hoewel ik zelf liever op persoon stem.
en is die smeerlap van een Abou jah jah nog niet buitengesmeten? ja mensen...
Sorry maar dat is jouw persoonlijke mening. Dit bewijst dat veel mensen juist ontevreden zijn met de huidige gang van zaken.Originally posted by Vince
Snik, en ik die voor AGALEV stemde
Zijn er dan nog niet meer groene BB'ers op dir forum
Wat mij meer zorgen baart is de opkomst van het Vlaams Blok.
Het is verdorie nog altijd de grootste partij in mijn provincie
Sommige mensen schijnen nog altijd niet in te zien wat voor verderf zulke partijen kunnen brengen.
Dat is het probleem met heel dit land, je mag extreem links zijn, uitspraken doen over Pim Fortuin dat je het niet erg vindt dat hij vermoord is, maar geen woord over criminele vreemdelingen want dan ben je een racist.Originally posted by bart82
Wat is dit voor een democratie als je je zou moeten schamen als je voor het VB hebt gestemd!