XXL Nutrition

Verkiezingen! (1 bezoeker)

Ik heb gestemd voor:

  • VLD

    Stemmen: 3 10,3%
  • cd&v

    Stemmen: 1 3,4%
  • spa-spirit

    Stemmen: 2 6,9%
  • vlaamsblok

    Stemmen: 6 20,7%
  • agalev

    Stemmen: 1 3,4%
  • nva

    Stemmen: 1 3,4%
  • Ik ben Nederlander en heb niet gestemd vandaag

    Stemmen: 15 51,7%

  • Totaal stemmers
    29

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Voor een prognose voor de uitslag straks, graag jullie stem aub.
 
euhm, en de franstalige partijen tellen niet mee zeker?
ik zit hier wel in brussel hé :mad:


en ja, ik heb nu niet op een nederlandstalige partij gestemd.
 
je had beter geschreven : (enkel voor Nederlandstalige Belgen) :D

want veel brusselaars of franstaligen ga je hier niet tegenkomen vrees ik.
 
En RESIST staat er niet tussen? :D
 
lol hahahah Resist ? da's toch zo'n ultra kleine partij neen? heb der niet veel van gehoord om eerlijk te zijn...
 
Originally posted by Spike
euhm, en de franstalige partijen tellen niet mee zeker?
ik zit hier wel in brussel hé :mad:


en ja, ik heb nu niet op een nederlandstalige partij gestemd.
Eigenlijk komt dat op hetzelfde neer he, voor elke vlaamse partij is er ook een franstalige versie en omgekeerd...
 
ja je hebt wel gelijk, ik heb dan in overeenstemming met mijn overtuigingen gestemd :D
 
Originally posted by Spike
lol hahahah Resist ? da's toch zo'n ultra kleine partij neen? heb der niet veel van gehoord om eerlijk te zijn...

Zegt deze kwiet jou iets (uiterst rechts) :gosh:


[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat me trouwens opvalt is dat bepaalde partijen samen kliekjes maken om groter te worden tegenover andere partijen waarvan ze niet kunnen winnen.

Bijv. SPA en Spirit en PVDA en AEL (als je die laatste al als partij kan zien)

Probleem is dat mensen op de duur niet meer weten waarvoor een partij eigenlijk staat.

Ach politiek is zoiezo onbetrouwbaar imo, waarvoor je ook stemt, de traditionele partijen kiezen toch zelf waarmee ze in zee gaan. Al de rest is een formaliteit.

(Dit zou wat reactie moeten losmaken :D)
 
daarom dat ik het ergens zinvoller vind om op partij te stemmen, hoewel ik zelf liever op persoon stem.

en is die smeerlap van een Abou jah jah nog niet buitengesmeten? ja mensen...
 
Originally posted by Spike
daarom dat ik het ergens zinvoller vind om op partij te stemmen, hoewel ik zelf liever op persoon stem.

en is die smeerlap van een Abou jah jah nog niet buitengesmeten? ja mensen...
Nee want criminelen buitensmijten is discriminatie :D En de gevangenissen zitten te vol dus daar kan hij ook al niet terecht... :rolleyes:
 
ach ja, gewoon omdat hij een andere afkomst heeft is het al discriminatie om ruzie met hem te maken.
 
Och de eerste uitslagen zijn zoals ik verwacht had..

VLD en vooral Agalev hebben hun verdiende afgang gekregen en VB en SPA zijn met de stemmen gaan lopen.

Word dus waarschijnlijk weer paars/...?
 
Snik, en ik die voor AGALEV stemde :(

Zijn er dan nog niet meer groene BB'ers op dir forum ??? :D

Wat mij meer zorgen baart is de opkomst van het Vlaams Blok.
Het is verdorie nog altijd de grootste partij in mijn provincie :grumble:
Sommige mensen schijnen nog altijd niet in te zien wat voor verderf zulke partijen kunnen brengen.
 
Wat is dit voor een democratie als je je zou moeten schamen als je voor het VB hebt gestemd!

Zo'n 15% stemt voor het VB, ik heb er ook voor gestemd en wat anderen daar van denken laat me gewoonweg koud.

Ik ben echt niet voor een onafhankelijk Vlaanderen of een racist maar ik ben het kotsbeu dat je in België nog niet eens je eigen gezin en inboedel mag beschermen!

Tegenwoordig komen ze gewoon doodleuk snachts je huis binnengestormd en knallen ze je door je kop voor je auto en wat geld!
Ik zou graag die kerel eerst voor z'n raap kunnen schieten zonder er de bak voor in te draaien!

:mad:
 
Ja, vind eerlijk gezegd de opkomst van het Vlaams Blok ook niet zo'n goede zaak.
 
Originally posted by Vince
Snik, en ik die voor AGALEV stemde :(

Zijn er dan nog niet meer groene BB'ers op dir forum ??? :D

Wat mij meer zorgen baart is de opkomst van het Vlaams Blok.
Het is verdorie nog altijd de grootste partij in mijn provincie :grumble:
Sommige mensen schijnen nog altijd niet in te zien wat voor verderf zulke partijen kunnen brengen.
Sorry maar dat is jouw persoonlijke mening. Dit bewijst dat veel mensen juist ontevreden zijn met de huidige gang van zaken.
VB is een oppositiepartij, ze mogen niet deelnemen van de 'democratische' partijen omdat ze zogezegd 'ondemocratisch' zijn. Maar ze kunnen in de oppostitie wel de politieke discussie op gang brengen. (Denk aan visa kaarten A'pen etc.)

Ik begrijp ook al helemaal niet wat je na 4 jaar geknoei nog in Agalev ziet?
Je zegt mensen beseffen niet wat bepaalde partijen kunnen aanrichten, maar besef jij eigenlijk wel wat je je eigen land aandoet met te stemmen voor partijen als Agalev die anti-Vlaams zijn en constant de rebel uithangen in een regering waarin ze deelnemen?

Als een partij extreem links is dan is er niets mis mee, maar als een partij extreem rechts is dan moet die verbannen worden, voor de rechter komen of moet de voorzitter vermoord worden. Is dat democratie?!

Vertel me eens: wat is het meest ondemocratisch? Een partij bannen uit de onderhandelingen terwijl ze op de kieslijst staan of jezelf voordoen als Vlaams Nationalistische partij en daar nog veel stemmen voor krijgen ook. Ik denk dat de keuze dan snel gemaakt is.
 
Originally posted by bart82
Wat is dit voor een democratie als je je zou moeten schamen als je voor het VB hebt gestemd!
Dat is het probleem met heel dit land, je mag extreem links zijn, uitspraken doen over Pim Fortuin dat je het niet erg vindt dat hij vermoord is, maar geen woord over criminele vreemdelingen want dan ben je een racist.

In Nederland kan je tenminste nog over democratie spreken, daar kan een rechtse partij nog in de regering komen, alleen jammer dat er iemand was die dacht dat je het recht in eigen handen kan nemen.
 
Natuurlijk iedereen zijn mening, mijn mening is dat sommige standpunten van het VB iets te ver gaan.

Maar dat is maar mijn bescheiden mening:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven